ustat gecenlerde helikopterle ucus icin basvurmustum size. sizde

Soru

ustat gecenlerde helikopterle ucus icin basvurmustum size. sizde bekleyin butun Turkiye yi ucuracagim seklinde cevap vermistiniz. Sayin ustat ben butun Turkiye yi bekleyemem. Sizinle helikopterde ucmanin bir imkani varsa kisa yoldan uygunda bir ucret olursa bu konuda israrciyim.saygilarnotucmak istedigim guzergah silivri ,kuzey ist ve kuzey anadolu ist

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2011 | 01:46 metin elibol 298 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, sitenizden Ege Yapı basın toplantısın

Soru

Tebernüş bey merhaba, sitenizden Ege Yapı basın toplantısını izledim bu hizmetiniz için öncelikle çok teşekkürler. Bağcılar projesinde metrekare fiyatı 2.300 - 2.500 arası çıkacağız diyorlar. 100-120 metrekare bir konut düşünüyoruz. Bu fiyat bana makul geldi siz ne düşünüyorsunuz? Fakat bazı endişelerim var Ege Yapı böyle bir projeden alnının akıyla çıkabilir mi? Bir endişemde çizimde proje bolca beton yığını gibi duruyor sonuçta ne çıkar bilemiyorum. Biz ne kadar incelesek de firmayı sizin uzman görüşünüze ihtiyacımız var. Bir de o bölgenin prim potansiyelini nasıl görüyorsunuz? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mayıs 2011 | 22:54 Çetin Yavuzarslan 297 Kişi okudu

İyi haftalar sevgili tebernuş bey..Ben bazı durumları sizlen

Soru

İyi haftalar sevgili tebernuş bey..Ben bazı durumları sizlen paylaşmak istiyorum,yanlış düşünüyorsam sizden ve okuyucularınızdan özür diliyorum..Emlak kulisi'nin sıkı takpicisi olarak,devamlı fiyapı hakkında olumsuz ileri geri negatif yazan düşünen okuyucuları anlamıyorum..Bende fiside ve tuzla3 prjelerinden daire sahibi olarak,bu kadar anlamsız telaş yapmalarına çok karşıyım.. Yahu daha geçen sene ye kadar bir gurup ;firma batacakmı? batarmı? çekler mekler? iflas vsss cadı kazanı kaynatmaya başlamışlardı. gayet güzel firma görevini işini yapmaktalardı,bu uğurda bir sürü toplantı , forumlar vs düzenleyip ne oldu??? Fiyapı tam gaz çalışıyor,Şimdi de yok inşaat yetişirmi, yetişmezmi? Fikret bey şunu yapmış bunu yapmış? Satış ofisi yetersiz, muatap yok vssss.Devamlı ortamı germekten başka bir şey yok...Bu insanları emlak sahibi yapmak ve satmak ne kadar zormuş????Almayın efenfim araştırın?Sizin devamlı dedğiniz gibi satın gitsin bu kadar basit..Beni ve benim gibi firmasına güvenip yatırım sahiplerini germeye kimsenin hakkı yok..Bir sürü firma. da daha ortada temel .faaliyetler bile yokken bu kadar ses çıkartmıyor..N eden hep fiyapı??Yapılan hr olumsuzun yine bizlere döneceğini neden az insan bilir anlamış değilm...Sizizn sabrınızz da hayranım, hep aynı şeyler...B en şuna çok eminim projeler teslimden sonra da en az 2 sene, yok tesisat arızalı, yok duvar çok sert yok kapı vidası gıcırt dedi gibi anlamsız durumlarla bu platformu meşgul edecekler...Haksızmıyım? saygılar ve sevgiler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2011 | 12:25 ibrahim onur 298 Kişi okudu

tebernuş bey evviva city ile ilğili tavsiyeniz nelerdir.1+1 dai

Soru

tebernuş bey evviva city ile ilğili tavsiyeniz nelerdir.1+1 daireler hakkında yardımlarınızı rica ederim sizce hangi cepheden ve hangi kattan almak mantıklı olur ,fiyat ve konutların bulunduğu mevki olarak görüşleriniz nelerdir.innovia 4 'mü yoksa evvivamı ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2011 | 00:11 gokhan yiğit 298 Kişi okudu

mustafa mert dairenin satıldığı halde parayı alamadığını

Soru

mustafa mert dairenin satıldığı halde parayı alamadığını yazmış,sözleşme noter onaylı olmadığı için sadece ödediği parayı geri alma hakkı var,ben bunu araştırmıştım,valla bilmiyorum,yasal yollara başvurun ama okudukça üzülüyorum,yeşil neyin hesabını yapıyor yoksa önemsemiyor da ne yaparsa yapsınlar mı diyor,valla ben anlamadım,bence önemsese kendisi için iyi yapar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mayıs 2011 | 10:56 barış koyuncu 297 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba ;dün mail adresinize mail attım sanırı

Soru

Tebernüş Bey Merhaba ;dün mail adresinize mail attım sanırım gelmedi.Dumankaya adres 1+1 49 m2 için biraz bilgi istemiştim.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mayıs 2011 | 13:40 osman can göktepe 298 Kişi okudu

Tebernüş Bey,Halkalı Atakent bölgesinden TEM e bağlanmak iç

Soru

Tebernüş Bey,Halkalı Atakent bölgesinden TEM e bağlanmak için ileride yollar yapılırmı sizce,halihazırda cok sacma yerlerden gecmek gerekiyor bağlantı icin.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mayıs 2011 | 09:36 Ferhat Sakin 297 Kişi okudu

Innovia 2 projesinde Yeşil İnşaat müşterilerinin soruların

Soru

Innovia 2 projesinde Yeşil İnşaat müşterilerinin sorularını yanıtlamak yerine, polis çağıracak kadar müşteri memnuniyetini hiçe sayan bir kurum olmuştur.Bildiğiniz üzere müşteri memnuniyeti müşteri sadakatini getirir. Ben şuanda başıma gelen bu son olaydan sonra herkese Yeşil İnşaat ile çalışmayın diyorum. Yetkilileri, özellikle de Engin Yeşil'e biraz CRM konusunda ders verebilir misiniz? Ayrıca müşteri düşmanı politikaların uzun vadede nakit akımlarını azaltıcı etki yapacağını anlatırsanız çok sevinirim. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Haziran 2011 | 01:18 önder barlas 298 Kişi okudu

Tebernüş bey sizce bulgurlu cumhuriyet mahallesi prim potansiye

Soru

Tebernüş bey sizce bulgurlu cumhuriyet mahallesi prim potansiyeli olan bir yermidir.Deprem sonrası binalarda fiyatlar birçok bölgeye göre çok cazip.Sizce nedeni nedir?Sizce lokasyon olarak nasıl bir yerdir(ulaşım,alışveriş,sosyal alanlar .vs.)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2011 | 10:08 Hakan HANCIOĞLU 298 Kişi okudu