TEM 2

Soru

Tebernüş bey sorduğum soruya verdiğiniz cevaptan yeni birşey daha öğrendik sanırım. O bölgede söylediğiniz otel ve alışveriş merkezi şu an yapılacak TEM 2 nin karşı tarafındaki Tem 1 in alt kısmındaki top sahası arazisi olsa gerek. Böylece yolun altından veya üstünden de TEM 1 ve TEM 2 birleştirilebilir galiba.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2013 | 23:53 Ali Kara 298 Kişi okudu

villa

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Kaba inşaat halinde bir villa almayı düşünüyorum bir site içerisinde, tapuyu sorgulatmak için aldım. nelere dikkat etmem gerekir acaba. teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ekim 2013 | 15:27 murat gökhan 297 Kişi okudu

imarlı arazi

Soru

Konut yapmak üzere Ankara incek mh. 1500 m2 imarlı bir arazi aldım. Ancak elektrik, su, doğalgaz ve kanalizasyon gibi alt yapı imkanlarının sağlanmasında sıkıntı yaşıyorum. İmarlı arazilerde bunun gibi temel ihtiyaçların karşılanması için hangi kanun yada yönetmelikle, hangi kurumlar sorumludur. Hangi kanun maddesine dayanarak yaptırım uygulayabilirim.

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
19 Ekim 2013 | 13:17 Nezihe Murat 297 Kişi okudu

kat bahcesi uygulaması

Soru

Tebernüs bey öncelikle merhabalar sıkı bi takipçinizim yazılarınızı mümkün mertebe okumaya calısırım. Benim size sorum kat bahcesi uygulamaları. Kalktı kalkacak söylentisi kartal maltepe pendik bölgesinde hep söylenmekte. Sizin bu konuyla ilgili bilginiz varmı var ise bize aktarırmısınız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Kasım 2013 | 17:25 hamza bulut 298 Kişi okudu

satsammı

Soru

Ispartakule de 3+1 dairem var ben avrupa yakasındayım satıp bu taraftan almak istiyorum ama bu fiyata bulmam zor bi 6 yıl daha oraya taşınma şansım yok kiracı var gelecekte daha fazla pirim yaparmı orada çok proje var ne dersiniz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2013 | 20:23 nursel dikici 297 Kişi okudu

Konut alımı

Soru

Tebernüş bey merhaba, Yeni başlayacak olan Trenistanbul projesinde oturmak amaçlı daire almak istiyoruz. Kulelerde yüksek kat 3+1, brüt: 143, net101 metrekare daire için 606 bin TL isteniyor. Teslim tarihi 2015 sonu. Sizce fiyatlar normal mi ? Bu fiyata almak oturmak amaçlı mantıklı bir yatırımmıdır? Teşekkürler kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2013 | 15:19 Yavuz Selim özmen 297 Kişi okudu

viaport venzia

Soru

tebernüş bey tekrar merhaba. viaport venezia dan b bloktan 22. kattan 3+1 daire almış idim. 50 kat olacağı söylenen proje 24 kata düştü. bu benim aldığım dairede ne gibi pozitif - negatif katkıları olmuştur. ben en üstün 2 kat aşağısında kaldım.. önceden bloğun ortasında idim. sağlıcakla kalın.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2013 | 15:39 mahmud hamza 297 Kişi okudu

kucukcekmece mi bogazkoy mu

Soru

Merhabalar size bir sorum olacakti bu konularda pek fikrim yok yardiminizi isteyecektim ben krediyle ev almak istiyorum yatirim amacli kucukcekmeceden mi almak mantikli yoksa bogazkoyden mi sorumu yaniltlarsaniz cok memnun olurum simdiden tesekkur ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Aralık 2013 | 11:47 aynur ersoy 298 Kişi okudu

Temelden dairemi hazır bitmiş daire mi

Soru

İyi Günler sizce temelden 3 yıl içinde bitecek bir kooperatife girerek daire alarak mı daha avantajlı oluruz yoksa hazır bitmiş bir daire alarak mı bir arkadaşım temelden girip 3 yıl içinde 120 bin tlye mal ettiği dairesini 170 bin tlye satarak 3 yılda 50 bin tl kar etti bana da aynısını tavsiye ediyor hazır bitmiş dairelerin ise fiyatlarının şişkin olduğu noktada olduğu için almamamı tavsiye ediyor Tebernüş Bey sizin düşünceleriniz benim için önemli lütfen bu konuda ki tavsiyelerinizi söylerseniz rica ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2013 | 11:16 Buket Özcü 297 Kişi okudu

İmzaladığım projeden vazgeçmek istiyorum

Soru

İyi günler, Esyurtyurt İnnovia 4'ten 2-1 bir daire almaya karar verdik. 1000 TL kapora verdik ve kalan ödemeler için de senet imzaladık. ancak daha sonra yaptığımız araştırmalarda bu projenin çok mağdurları olduğunu öğrendik. eğer vazgeçersek toplam daire bedeli üzerinden %5 ceza ödeyeceğimiz belirttiler. bu durumda ne yapabiliriz. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Aralık 2013 | 15:59 Erkin Bek 298 Kişi okudu