benim bir sorum yok sadece merak ettıklerım var.tv de şu kadar
benim bir sorum yok sadece merak ettıklerım var.tv de şu kadar pesın bu kadar taksıt denılıyo ama gercekte ya oyle degıl yada fiyatlar ucuk. yıllardır para bırıktırmeye calıstım ama ev alamıyorum.ben esımden ayrı cocuguma gelecek sagalamaya calısıyrum sadece.sızce ne yapayım daha.bana bu konuda yardımcı olursanız sevınırım .tşk
