tebernüş bey lavinya park için 117000 başlıklı bir haber ok

Soru

tebernüş bey lavinya park için 117000 başlıklı bir haber okudum sitemizde yalnız bunu firma teyid etmedi 136000miş başlangıç fiyatları bilginize...)ağaoğlu ayazma fiyat listeleri ne zaman çıkacak?????

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ağustos 2010 | 13:03 elif çınar 296 Kişi okudu

selamlar.B.Çiçek adlı şahsın yaşadığı bodrum kat olayın

Soru

selamlar.B.Çiçek adlı şahsın yaşadığı bodrum kat olayını ben de Ağaoğlu Ispartakule'de yaşadım.Kot farkından dolayı altta kalan bölümlerin tapuda bodrum yazdığını ama aslında bahçe katı olduğunu yani toprak altında kalan hiçbir bölümün olmadığını söylediler.Ama kabası bitmiş olduğu halde görme talebim reddedilği için terdeddütüm bitmedi.Sizden ricam bu sektördeki büyük tecrübenizle bu bodrum kat olayını açıklığa kavuşturmanızdır.Çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2010 | 17:48 orhan eyi 296 Kişi okudu

Baskıyı Garanti Koza'ya kurun, Akiş küçük ortak olduğu iç

Soru

Baskıyı Garanti Koza'ya kurun, Akiş küçük ortak olduğu için bir şey yapamaz diyorsunuz ama Akiş Milliyet'te şöyle demiş (http//www.milliyet.com.tr/akis-yonunu-akbati-ya-cevirdi/ekonomi/haberdetay/20.01.2010/1188227/default.htm)- Alize Dinçkök Eyüboğlu, planlandığı gibi Akkoza´nın 1. ve 2. fazındaki konutların nisan başında teslim edilmeye başlanacağını ve hiçbir gecikme olmayacağını vurguladı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Eylül 2010 | 12:05 Ayşe 295 Kişi okudu

erman dere ve turgay başın aynı kii olduğuna inanıyorum neys

Soru

erman dere ve turgay başın aynı kii olduğuna inanıyorum neyse benim sorum şu beylik düzünden daire almak istiyorum karasızım innoviadanmı daire alayım yoksa fiyapıdanmı sizce hangisi daha iyi arştırdım ikisininde fiyatlar aynı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2010 | 01:30 erman kınay 296 Kişi okudu

merhaba,Sinpaş lagun fotoraflarını havadan emlak sitesinden ta

Soru

merhaba,Sinpaş lagun fotoraflarını havadan emlak sitesinden takip ediyorum . Sizin bu site hakkındaki düşüncelerinizi alabilir miyim?İyi çalışmalar teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2010 | 22:07 ahmet derici 295 Kişi okudu

Tebernus bey ben innovia3 den 2+1 daireye yazildim bu proje hakki

Soru

Tebernus bey ben innovia3 den 2+1 daireye yazildim bu proje hakkinda ne dusunuyorsunuz birde bazi dairelerin m2 sini degistiriyorlar boyle bir durum normalmidir insaat sektorunde tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Eylül 2010 | 19:20 yilmaz ersoy 295 Kişi okudu

merhaba,avrupa konutlarında faziler düştü diye haber yapılm

Soru

merhaba,avrupa konutlarında faziler düştü diye haber yapılmış ama fiyatları yükseltmişler .2 hafta öncesine göre fiyatlar yükselmiş.birde soyak halkalının yeri mi yoksa atakent 3 mü daha kısa sürede ana arterlere çıkacak konumdadır.Ulaşım açısından karşılaştırma yaparmısınız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ekim 2010 | 09:48 selim bayraktar 295 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Benim Pendik Kurtköyde 50000 TL değerind

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Benim Pendik Kurtköyde 50000 TL değerinde bir dairem var bunu satıp Bostancı -Maltepe -Kartal bölgesinde minübüs yoluna yakın bölgede bir eve ihtiyaçım (Allah izin verise Mayıs 2010 yılında evleniyorum) ve eşimimn işi bağdat cad. olacağından ulaşımın yakın olmasını istiyoruz. Yaklısık olarakta aylık 1000 TL ödeme yapacak butcemız bulunmakta,ENgin tecrubelerınıze dayanarak bize nasıl bır onerınız olabılır.Şimdiden çok Teşekkürler,İyi Çalışmalar.Edip Yılmaz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ekim 2010 | 13:45 EDİP YILMAZ 296 Kişi okudu

iyi geceler, yeşermişiz, değişmeyen tek şey değişimin kend

Soru

iyi geceler, yeşermişiz, değişmeyen tek şey değişimin kendisidir misali yenileniyoruz sürekli. biraz faklı geldi ama alışırız. arka fondan çok net değildi yazılanlar böyle netlik kazanmış.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ekim 2010 | 23:38 hilal bayram 295 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, sizi 1 senedir sürekli takip ediyorum ve

Soru

Tebernüş bey merhaba, sizi 1 senedir sürekli takip ediyorum ve ilk defa bir soru sormak istedim. Fiside projesinden bir daire aldım. Bugün yazılarınızı okuduğumda önemli olan projenin yıl sonunda %70 inin bitmesi demişsiniz. Fiside da inşaatın %70 inin tamamlanmasını demek tam olarak nedemek. Tanımlayabilir misiniz. Çünkü bukonuda çok fazla söylenti var. Zaten harfiyatın kaldırılmış olması %30 eder diyen var. Projenin bu hali şuan %10 larda diyen var. Bu konuda projenin tamamını bilen biri olarak çok net ifadelerde bulunabilir misiniz? yada bu konuda Fikret bey ile görüştüğünüzde net bir cevap alabilir misiniz? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ekim 2010 | 08:38 Abdullah Öngüç 296 Kişi okudu