sn beyefendi silivri çeltikköyünde tavsiye üzerinde bir tarla
sn beyefendi silivri çeltikköyünde tavsiye üzerinde bir tarla ile ilgileniyorum bölge pirim yaparmı silivride önerebileceğiniz başka bölge varmı nakitimiz 150 000 tl teşekkür ederim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
sn beyefendi silivri çeltikköyünde tavsiye üzerinde bir tarla ile ilgileniyorum bölge pirim yaparmı silivride önerebileceğiniz başka bölge varmı nakitimiz 150 000 tl teşekkür ederim
tebernüş bey merhabalar, geçenlerde timur gayrimenkulun gültepe yapmış olduğu nef 173 projesinle ilgilendim 1 1 59m dairenin fiyatı 200bin lira dediler sizce gültepede pek nitelikli bir çevresi olmamasına rağmen bu fiyat bu proje için ilginiz şimdiden teşekkürler
Sayın kireççi ,kiraya vermek üzere haklalı avrupa konutlarından daire almak istiyorum,fiyatlar çok arttı,temmuzda oturuma açılacak ,sonraalmak mı avantajlı?teşekkürler
Iyi Günler,ben Almanyadan yaziyorum yasim 30.Ben Almanyada yasiyorum fakat türkiyede yatirim yapmak istiyorum.Bursada arsa almak istiyorum sizce mantiklimi tavsiyede bulunurmusunuz?Ileriye dönük iyi arsa yerlerini kesf etmek icin neye dikkat etmeliyim.Birde TOKI'nin bu kadar ucuz daire satmasi baska arsa konut sahiplerini etkilermi?Cevsabiniz icin simdiden tsk'ler
merhabalar binamın iskan ile ilgili sorunları var.23 haneli binanın 5 kat oturmaktayım benim dairemin iskani yok gözüküyor bina oturmaktayım keçiören belediyesine gittiğim zaman bana apartmanın ruhsatının yenileme işleminin yapılmasını gerektiğini söylüyor yalnızca benin dairemin iskanı yokmuş.Diğer apartman sakinleri kat mülkiyetine geçiş yapamıyorlarmış.Yani 22 dairenin iskanı benim dairemin yok bu durumda ne yapmalıyım bana yardımcı olun bina sakinleri beni mahkemeye vermekle tehdit ediyorlar bana yardımcı olursanız çok sevinirim saygılarmla..
selamlar tebernüş bey .birkaç gündür fiyapıyla ilgili haberleri okumaktayız bu şirketen ev almış biri olarak yazılanları hayretle okuyorum daha geçen hafta şantiyedeydim (fi-tower)inşat son surat devam ediyor geçen hafta erken teslimleri konuşuyorduk şimdi ne oldu anlamış değilim neymiş şirket personel çıkarmış verdikleri sözlerden bir yanıltma varmı şantiyelerde durulma varmı yok şirket personel değiştiremezmi yeni yapılanmalara gidemezmi bunlar sayın fikret beyi yıpratamaz dahada güçlü yapacaktır ben inanıyorum ve onlardan alan binlerce müşterileride onlara güveniyor teşekürler..............
2006 da kooperatife üye oldum 2007 de teslim aldım halen içinde oturuyorum borçum bitti giererken 57 900 tl ye anlaştık ben 72000 tl ödedim kooperatif yönetiminde yolsusluklar olmuş açıklarını kapamak için biz üyelerden 30 000 tl daha istiyorlar ne yapmam lazım bu parayı ödiyecek durumum da yok bu konuda yardımcı olursanız sevinirim
Son bir soru Tebernüs Bey Armina Evleri hakkinda Mütahitin veya kooperatifin yaptigi evleri nasil bilecegim(ayirt edecegim) yardimci olursaniz sevinirim Tessekürler!!
selam tekrardan ağaoğlu nun seyrantepe proşesi bu hafta satlığa cıkacak demiştiniz ertledilermi acaba
Tebernüş Bey merhaba Kiptaş 2.Etapta sıkıntılarımızı biliyorsunuz. Bu konuda bizi başbakana yönlendiriyorsunuz ama takdir edersinizki onunla görüşmek her hangibir daire müdürü ile görüşmek gibi kolay değil. Bildiğimiz başbakanlık adreslerine atılan maillere cevap Kiptaş GM den geliyor. Başka ulaşabilecek bir yol biliyorsanız bizimle paylaşırmısınız. Syg.