sn beyefendi silivri çeltikköyünde tavsiye üzerinde bir tarla

Soru

sn beyefendi silivri çeltikköyünde tavsiye üzerinde bir tarla ile ilgileniyorum bölge pirim yaparmı silivride önerebileceğiniz başka bölge varmı nakitimiz 150 000 tl teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mayıs 2010 | 01:08 muzaffer özşen 294 Kişi okudu

tebernüş bey merhabalar, geçenlerde timur gayrimenkulun gülte

Soru

tebernüş bey merhabalar, geçenlerde timur gayrimenkulun gültepe yapmış olduğu nef 173 projesinle ilgilendim 1 1 59m dairenin fiyatı 200bin lira dediler sizce gültepede pek nitelikli bir çevresi olmamasına rağmen bu fiyat bu proje için ilginiz şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2010 | 20:46 muzaffer çetin 294 Kişi okudu

Sayın kireççi ,kiraya vermek üzere haklalı avrupa konutları

Soru

Sayın kireççi ,kiraya vermek üzere haklalı avrupa konutlarından daire almak istiyorum,fiyatlar çok arttı,temmuzda oturuma açılacak ,sonraalmak mı avantajlı?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2010 | 00:07 ertan evirgen 294 Kişi okudu

Iyi Günler,ben Almanyadan yaziyorum yasim 30.Ben Almanyada yasi

Soru

Iyi Günler,ben Almanyadan yaziyorum yasim 30.Ben Almanyada yasiyorum fakat türkiyede yatirim yapmak istiyorum.Bursada arsa almak istiyorum sizce mantiklimi tavsiyede bulunurmusunuz?Ileriye dönük iyi arsa yerlerini kesf etmek icin neye dikkat etmeliyim.Birde TOKI'nin bu kadar ucuz daire satmasi baska arsa konut sahiplerini etkilermi?Cevsabiniz icin simdiden tsk'ler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mayıs 2010 | 16:17 Sener Kilic 294 Kişi okudu

merhabalar binamın iskan ile ilgili sorunları var.23 haneli bin

Soru

merhabalar binamın iskan ile ilgili sorunları var.23 haneli binanın 5 kat oturmaktayım benim dairemin iskani yok gözüküyor bina oturmaktayım keçiören belediyesine gittiğim zaman bana apartmanın ruhsatının yenileme işleminin yapılmasını gerektiğini söylüyor yalnızca benin dairemin iskanı yokmuş.Diğer apartman sakinleri kat mülkiyetine geçiş yapamıyorlarmış.Yani 22 dairenin iskanı benim dairemin yok bu durumda ne yapmalıyım bana yardımcı olun bina sakinleri beni mahkemeye vermekle tehdit ediyorlar bana yardımcı olursanız çok sevinirim saygılarmla..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2010 | 11:00 çetin yarpuzlu 294 Kişi okudu

selamlar tebernüş bey .birkaç gündür fiyapıyla ilgili haber

Soru

selamlar tebernüş bey .birkaç gündür fiyapıyla ilgili haberleri okumaktayız bu şirketen ev almış biri olarak yazılanları hayretle okuyorum daha geçen hafta şantiyedeydim (fi-tower)inşat son surat devam ediyor geçen hafta erken teslimleri konuşuyorduk şimdi ne oldu anlamış değilim neymiş şirket personel çıkarmış verdikleri sözlerden bir yanıltma varmı şantiyelerde durulma varmı yok şirket personel değiştiremezmi yeni yapılanmalara gidemezmi bunlar sayın fikret beyi yıpratamaz dahada güçlü yapacaktır ben inanıyorum ve onlardan alan binlerce müşterileride onlara güveniyor teşekürler..............

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Haziran 2010 | 19:46 mert kar 293 Kişi okudu

2006 da kooperatife üye oldum 2007 de teslim aldım halen içind

Soru

2006 da kooperatife üye oldum 2007 de teslim aldım halen içinde oturuyorum borçum bitti giererken 57 900 tl ye anlaştık ben 72000 tl ödedim kooperatif yönetiminde yolsusluklar olmuş açıklarını kapamak için biz üyelerden 30 000 tl daha istiyorlar ne yapmam lazım bu parayı ödiyecek durumum da yok bu konuda yardımcı olursanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2010 | 00:03 atilla karabacak 294 Kişi okudu

Son bir soru Tebernüs Bey Armina Evleri hakkinda Mütahitin veya

Soru

Son bir soru Tebernüs Bey Armina Evleri hakkinda Mütahitin veya kooperatifin yaptigi evleri nasil bilecegim(ayirt edecegim) yardimci olursaniz sevinirim Tessekürler!!

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2010 | 21:19 atila sönmez 294 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba Kiptaş 2.Etapta sıkıntılarımızı bil

Soru

Tebernüş Bey merhaba Kiptaş 2.Etapta sıkıntılarımızı biliyorsunuz. Bu konuda bizi başbakana yönlendiriyorsunuz ama takdir edersinizki onunla görüşmek her hangibir daire müdürü ile görüşmek gibi kolay değil. Bildiğimiz başbakanlık adreslerine atılan maillere cevap Kiptaş GM den geliyor. Başka ulaşabilecek bir yol biliyorsanız bizimle paylaşırmısınız. Syg.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Haziran 2010 | 17:27 Hasan Aksu 294 Kişi okudu