Körfezkent çok güzel bir proje,ancak en büyük handikapı ana
Körfezkent çok güzel bir proje,ancak en büyük handikapı ana ulaşım yollarına (E-5) çok yakın olmasına rağmen mahalle aralarından binbir zorlukla ulaşılmaktadır.Yol problemi hallolduğunda en az P prim yapacaktır.Bu konuda bir çalışma yapılıyor mu?
