ataşehir'de deluxia, ağaoğlu ve kentplus'ı yatırımlık 1 1'

Soru

ataşehir'de deluxia, ağaoğlu ve kentplus'ı yatırımlık 1 1'ler için kıyaslayabilirmisiniz? hangisi daha tercih edilebilir?teşekkürler,deluxia palace 54-57 216-231 bin, suites 58 m2 236-257 binTL,my towerland 2.elde 60-70 m2 260-300 bin tl civarı,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2010 | 11:59 hurriyet korkmaz 293 Kişi okudu

Merhabalar,Mimarsinan Kentplus ta 3 1 220.000 tl lik daireyi  p

Soru

Merhabalar,Mimarsinan Kentplus ta 3 1 220.000 tl lik daireyi  peşinat verip 150 ay vade ile aylık 1314 tl taksitle (6 ayda bir tüfe artışıyla artacak bu rakam) almak sizce mantıklı bir yatırımmıdır. Daireyi kiraya vermeyi düşünüyorum kiraya veremesem bile ödemede sıkıntısı yaşamam.(Düşük veririm kiraya). Tüfe artışı ile borçlanmak ve 150 ay vade ile borçlanmak hakkında siz ne düşünüyorsunuz. Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2010 | 00:17 Tolga Çetinkaya 294 Kişi okudu

sayın Tebernüş Bey,Beylikdüzü innovia 2 pojesinden 1 1 68 m

Soru

sayın Tebernüş Bey,Beylikdüzü innovia 2 pojesinden 1 1 68 m iyi konumda bir daireyi 100,000 tlye aldım.2010 aralık ayında teslim olacak.acaba burdan kar etme olasılığım varmı.kaça satmalıyım.saydıdeğer bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2010 | 13:06 Taner Karadağ 294 Kişi okudu

etiler yanarsu sk. ta mevcut her biri 100m2 olan 25 dairelik site

Soru

etiler yanarsu sk. ta mevcut her biri 100m2 olan 25 dairelik site sakinleri olarak bu 45 yıllık binamızın yıkılması ve yerine -araştırıldı, 36 dairelik her biri 120 m2 civarı yeni bina yaptırmak istiyoruz. Bu binayı yapıp bize birer daire verecek, kendisinede Etiler de 11 daire kalacak müteahhitler arıyoruz. Sizce bu iş müteahhitlere cazip gelir mi? Yeni daire teslimine kadar sakinler aylık 1000 tl gibi kira bedli istemekte.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2010 | 11:06 irfan çalışkanoğlu 294 Kişi okudu

iyi akşamlar efendim benim bir sorum olacak ben yeni bir dayre

Soru

iyi akşamlar efendim benim bir sorum olacak ben yeni bir dayre almak üzereyim kafam çok karıştı neden derseniz mütait binam kat ittifaklı diyo bende iskan nezaman alacaksınız dedim bana alamıyoruz belediye vermiyo gibi kelimeler kullandı bende eyer bu dayreyi alırsam negibi sorunla arşılaşırım bilmiyorum eyer beni aydınlatırsanız memnun olurum. teşekkür ederim iyi akşamlar efendim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2010 | 23:18 yüksel ekici 293 Kişi okudu

MERHABALAR TEBERNUS BEY;Akkoza a bloktan daire satin alan biri o

Soru

MERHABALAR TEBERNUS BEY;Akkoza a bloktan daire satin alan biri olarak merak ettigim garanti kozanin milyon dolarlik butceli bir yatirimda ne yapmaya calistiklari, tamam yabanci ortaklarindan ayrildilar ama 3 adet siteyi bitirmek bu kadar maliyetli bir ismi, 2. sorum aldigim daire 129m2 dendi bunun sizce neti ne olmali korkum 100m2 altinda olmasi, olursa daireyi teslim almazsam olurmu simdiden yanitiniza tesekkuler iyi gunler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2010 | 12:49 MEHMET ATMACA 293 Kişi okudu

Kiptaş 290-340 bin 150m2 brüt, Kentplus 340-380 bin 155m2 brü

Soru

Kiptaş 290-340 bin 150m2 brüt, Kentplus 340-380 bin 155m2 brütFiyat aralığı veriyorum zira emlakçı,sahibinden internet sitesinden topladığım bilgiler bu yöndedir. Selamlar, 3-4 ay içerisinde bulunduğum evden çıkmam gerekiyor. Lokasyon olarak kozyatağına gidip gelmem gerekecek. Aldığım evde en az 5 sene oturacağım. 3 1 evler ile ilgileniyorum. Yatırımı da koruyabileceğim rahat edebileceğim satılık ev arayışı içerisindeyim. Kiptaş Maltepe ve Kartal Kentplus inceledik , yukarıdaki etmenleri de göze alarak hangisini tavsiye edersiniz. Nedenlerini de belirtirseniz sevinirim. Önerebileceğiniz başka alternatif varsa öğrenmek isterim. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ağustos 2010 | 23:50 A Sonmez 293 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey,bir önceki yazımda fiside projesinin

Soru

Merhabalar Tebernüş bey,bir önceki yazımda fiside projesinin yavaş ilerlediğini söylemiştim ve sizde bana fikret bey ile görüşmenize istinadan 2 taşereon firmanın çalıştığını belirtmiştiniz.Son olarakda bir de kuşbakışı bakacağım yarın demiştiniz.Bakabildiniz mi?Son durumu nasıl değerlendiriyorsunuz?Saygılarımla....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ağustos 2010 | 12:05 AYŞE KALABALIK 294 Kişi okudu

Merhaba Sn. Kireçci,Ben geçen sene Ataşehir Sukent hissesi a

Soru

Merhaba Sn. Kireçci,Ben geçen sene Ataşehir Sukent hissesi almak için araştırma yaptım, pazarlık da yaptım ama devam eden mahkeme sürecinden dolayı cesaret edemedim almaya. Yine o bölgede Ataşehir,Şerifali bölgesinde inşaatı başlamamış kooperatife üye olmak istiyorum. Bu bölgedeki kooperatiflerin bilgilerine nasıl ulaşabilirim?Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ağustos 2010 | 13:57 Serkan Uğurlu 294 Kişi okudu