Hızlı cevabınız için cok tesekkür ederiz beyefendi..bizde o
Hızlı cevabınız için cok tesekkür ederiz beyefendi..bizde oyle düşünüyoruz ama Esenyurt semt olarak cok içimize sinmiyor..gitgel yasıyoruz hem sıfır ve markalı oldugu ıcın ilgimizi cekiyor hemde bölge olarak rahatsız oluyoruz..birde sitenin yüzde yetmişi boş neredeyse..burası ne zaman tam doluluk bulacak ve ne zaman prim yapmaya baslayacak? bir evin prim yapması için buda önemli degil mi ne dersiniz? tekrar tesekkurler..
