Merhaba Sn. Kireççi. Çatalca Sağlık Vadisi projesi ile ilgil
Merhaba Sn. Kireççi. Çatalca Sağlık Vadisi projesi ile ilgili bir bilgi veya duyumunuz varsa paylaşmanızı rica edebilir miyim? Çalışmalarınızda başarılar diliyorum.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba Sn. Kireççi. Çatalca Sağlık Vadisi projesi ile ilgili bir bilgi veya duyumunuz varsa paylaşmanızı rica edebilir miyim? Çalışmalarınızda başarılar diliyorum.
İnternetin, dahada önemlisi işini doğru düzgün yapmaya çalışan internet sitelerinin etkisini anlayamayanlar; ''geldikleri gibi giderler''...Unutmayın ki, şuanda emlak piyasasını sürükleyen müteahhitlerin bir önceki nesli,deniz kumundan basmakalıp mimariyle konut üreten şirketlerdi... Yeni nesil müteahhitler iyi okullarda okudular ve katma değer yaratmanın önemini,kazancın üretmek kadar pazarlamayla da yakından ilgili olduğunu anladılar...Belki internetin önemini de çok iyi anlamışlardır fakat bu piyasayı da kimseye kaptırmak istemiyorlardır!Çünkü onların gerçek fikri; internet sitesi açmanın domain alıp, web tasarımcısı istihdam etmekten çok da zor bir iş olmadığıdır...Bu piyasa azıcık daha olgunlaşsın,kim bilir neler yapmaya çalışacaklar...Ancak bu işin ayrı bir uzmanlık alanı olduğunu, zaman ve ilgi gerektirdiğini erkenden anlayabilenler internet sitelerinin önünü açabilir...Düşünün elinizde 300.000. tl paranız var,ev almaya gelmişsiniz ama karşınızda mesaisini en az hasarla atlatmaya çalışan bir görevli var!Sattığının ne olduğunu bilmiyor, alcının ne istediğini bilmiyor...Bence en azından,parası olanın rezil olduğu bu sistemi değiştirmek lazım...Mantıklı ama uygulanabilirliği olmayan projeler geyik muhabbetine malzeme olmaktan ileriye gidemez...Sağlıkla kalın...
İstanbul Fikirtepede ev var.toplam 300 m2 yeni yapılaşmada nasıl yapabiliriz.Önerinizi bekliyoruz. selamlar.
tebernüş bey iyi günler dilerim.oturma amaçlı olarak bir daire almayı düşünüyorum esenyurt 5. etapla ilgileniyorum 3+1 gibi bir düşüncem var ödeme koşulları benim açımdam gayet iyi.sizden öğrenmek istediğim.kiptaşın bahçeşehirde 5000 konutluk bir projesinin başlayacağını yazmışsınız.bu projeye ne zaman başlanacak.birde 3+1 daire fiyatlarının ne kadar olabileceği hakkında bir ön görünüz varmı 3+1 ler için. bir tercih yapmam gerekirse bahçeşehirde başlayacak proje için ne gibi tavsiyeniz olabilir gösterdeğiniz hassasiyete şimdiden teşekkürler. iyi çalışmalar dilerim.
Merhaba, Ataşehir'de bazı eski sitelerin kat karşılığı alınıp yeniden yapılnama olacağı söyleniyor. Örneğin 35 Ada Zümrüt Sitesi. 36 Dönüm arazisi olup şu anki emsal 0,65miş. Bazı firmaların teklifleri var. Ama toplam 182 daireden oluştuğu için burada kat karşılığı bir inşaat yapılabilir mi? Yatırım amaçlı alınabilir mi?
Merhaba temernüş bey. Nasılsınız ? Fi life ile ilgili sıkıntımı dile getirmek istedim. 10 gun önce olan 65.000 tl olan seneti ödemediler ve protesto oldu muhasebe müdürü zannedersem Murat bey bana 18 kasım gunu ödeyeceklerin söylediler. Bu yüzden haciz işlemini avukatım başlatmadı. İnşallah öderler!!! Benim sizden istegim su bonkör Fikret İnan'ı programınıza en yakın zamanda davet edin. Öncelikle seneti ödesin. Ben bu daireyi kardesime almıştım. Yetim hakkı yemesinler!!! Cok teşekkür ederim iyi yayınlar.
sayın kireçci sizden bir ricam olacak. ben konut kredisi kullanmadan daire almak istiyorum. bir miktar peşinatla vadeli bir daire almak istiyorum 1+1 veya 2+1 olabilir. dumankaya ve innovia dışında bana önerebileceğiniz bir proje varmı.
Tebernüş Bey merhaba, öncelikle bu site için, başta size olmak üzere emeği geçen herkese çok teşekkür eder, kolaylıklar dilerim. Bir zamanlar şöyle bir hesap yapılırdı. Bir gayrimenkul'ün ederi, o gayrimenkul'ün 10 yıllık kira getirisine eşittir. Bu ölçütün günümüzde geçerliliğini korumadığını görmekteyim. Yeni ölçüt veya kriterlerin ne olduğu konusunda (eminim ki daha önceki yazılarınızda bu hesaplama tekniklerinden bahsetmişsinizdir ama bilgileri güncellemek adına) değerli görüş ve önerilerinizi rica ederim. Şimdiden çok teşekkür eder, başarılarınızın artarak devamını dilerim. Selam ve sevgilerimle...
tebernüş bey merhaba,40.000 tl nakitim var yatırım amaçlı olarak beylikdüzü beypalasta 110.000 43m2 daire alsam mantıklımıdır kira getirisi için 800.00 tl oradaki emlakçılar diyor doğruysa yatırım amaçlı önerirmisin şimdiden teşekkürler.
fi yapı samsunda varmı ?