merhaba tebernüş bey babamın zeytinburnu merkezefendi mahalles

Soru

merhaba tebernüş bey babamın zeytinburnu merkezefendi mahallesinde 2 katlı eski bir binası var bir mütahit satın almak istiyor ama bende babama bekleyelim diyorum kentsel dönüşüm burada da olucak diyorum zeytinburnu merkezefendi mahallesinde kentsel dönüşüm olucak mı? yakın bir zamandateşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Aralık 2011 | 11:27 aslı göksu 289 Kişi okudu

bu gün projeyi dolaştım.arazi çok dik yada eğimli.akıllara

Soru

bu gün projeyi dolaştım.arazi çok dik yada eğimli.akıllara ziyan istinat duvarları yapılıyor.acaba projeyi geciktiren sebeplerden biri bu olbilirmi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2011 | 19:22 DOĞAN DAĞKALDIRAN 289 Kişi okudu

tebernüş bey iyi günler k cekmece belediyesinin yanında eski

Soru

tebernüş bey iyi günler k cekmece belediyesinin yanında eski sancak tül fabrikası vardı bu araziyi zorlu grup almış diye duydum bilginiz varmı bilgi edimip buraya yazarsanız sevinirim iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2012 | 10:53 hakan zaya 290 Kişi okudu

merhaba, öncelikle çok yararlı bir siteniz var. sorum çok sta

Soru

merhaba, öncelikle çok yararlı bir siteniz var. sorum çok standart konut imarlı bir arsaya ticari amaçlı bir bina nasıl yapılır ? örneğin ofis amaçlı kullanılacak bir bina.ilginiz için şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ocak 2012 | 19:31 cavit yakar 290 Kişi okudu

alibeyi rüyamda gördüm."paranı yastılaltı yapm

Soru

alibeyi rüyamda gördüm."paranı yastılaltı yapma" diyor.bende yapmadım zaten onun yolundayım.kapıdağında 6 kat bir bina yaptım.sermayem şuan bitti.fakat burada güzel projeler var.acil şekilde mesajımı dikkate alıp,alibeyden randevu alma şansım varmı?yardımcı olursanız minnettar olup,duacınız olurum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ocak 2012 | 22:17 salih kurt 290 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Esenyurt meselesi dalga dalga bölgedeki

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Esenyurt meselesi dalga dalga bölgedeki tüm projeleri ilgilendirir hale geldi.Sorun çözülüyor ,çözüldü derken firmalar ikili müzakerelerle acaba kaybettiklerinin hiç olmaz ise bir kısmını geri alabilir miyizin peşindeler ve bu yüzden de ilerlemesi muhtemel kaba inşaatlarını sonlandırmıyorlar gibi. Hepsi için aynı seyi söylemek haksızlık olabilir ama en az birisi için durum böyle maalesef. Özelikle de oturum başlayan Esenyurt projelerindeki aidat ve hizmet şikayetlerini buradan okudukça da gözümüz korkmaya başladı.Açıkçası ben de satışlardan elde edemediği karları veya satıştan elde ettikleri karların daha fazlasını yüksek aidatlarla site yonetiminden elde etme yoluna gittiklerini düşünmeye başladım. Gerçekten de bu firmalara dur demenin bir yolu olmalı.Sonuçta bindikleri dalı kestiklerinin farkına varmalılar.Bir de projenin tüm donatıları ve sosyal alanları tamamlanmadan alınan aidatlar da cabası.Emlak sektörüne özellikle yaptığınız katkıların artarak sürmesi dileklerimle.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2012 | 20:42 Umit Gelen 289 Kişi okudu

iyi günler,ben kadıköy-göztepe,tanzimat sokakta bir apartmand

Soru

iyi günler,ben kadıköy-göztepe,tanzimat sokakta bir apartmanda yönetici olarak ikamet ediyorum.emsal artışı şubat 2012 başında belli olacak deniyordu.ben bizim buraları için 2,58 gibi bir rakam duydum.kanun çıktımı?veya çıkarsa nasıl bilgi sahibi olacağız.bu konuda yardımcı olmanızı rica ederim.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Şubat 2012 | 22:57 canol yücelal 289 Kişi okudu