2 b arazisi

Soru

dalaman sarıgermede denizi görür konumda arsa almayı düşünüyorum bu konuda sizin düşüncenizi merak ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2012 | 21:10 kartal akın 289 Kişi okudu

2b

Soru

bizim adımız 2b listesinde çıktı. 2000 tl. ödeyip başvuruyu yaptık. kullanma şartı var mı yoksa adımız çıktığı için hak sahibi oluyor muyuz? rayiç bedeller ne zaman belli olacak. yardımcı olursanız çok seviniriz. İyi çalışmalar şimdiden teşekkürler

Cihangir Dönmez tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2012 | 14:15 buketocak 290 Kişi okudu

vekalet

Soru

merhaba hilal hanım özyurtlar ntowers ev sahiplerinden çok detaylı vekaletname istiyor neden acab bizi aydinlatırsaniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2012 | 02:53 mehmetaybar 290 Kişi okudu

Yeni Evin Borcu ve Eski Evin Değer Artış Kazancı

Soru

Oturmakta olduğumuz evi 2009 yılında 250.000 TL'ye aldık. Bu yıl evimizi 350.000 TL'ye satıp, üzerine de 100.000 TL borçlanarak veya kredi çekerek 450.000 TL'ye daha büyük bir ev almak istiyoruz. Yeni ev almak için borçlanacak olmamıza rağmen, satacağımız evimizin değer artış kazancından doğan gelir vergisine tabi miyiz acaba? Teşekkürler

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
08 Ağustos 2012 | 15:30 Ahmet Deniz 290 Kişi okudu

Lounge 1'de 166 metrekare 458 bin TL

Soru

merhaba.lounge 1 den 166m2 3+1 daire satın almayı düşünüyoruz.fiyatı 458 bin lira.yatırım olarak teslimatınada çok az kaldığından dolayı sizce daha prim yapma şansı varmı.m2v fiyatı 2750 lira ya geliyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2012 | 02:39 Ozan Tek 290 Kişi okudu

Havuza mı yoksa ticari alana mı bakan daire?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Aynı site içerisinde havuza ve ticari alana bakan daireler mevcut. Havuza bakan daire, balkonsuz ve fiyatı biraz daha yüksek. Ticari alana bakan daire balkonlu ve fiyatı biraz daha düşük (15bin). Hangisini alacağımıza karar veremiyoruz. Kiraya verirken ya da havuza bakan daire mi daha avantajlı olur?Ticari alana bakan evde önü açık ve oldukça hareketli(alış veriş merkezi, okul, hastane bulunuyor)bir caddeye bakıyor. Sizce hangisine karar vermemiz daha doğru olur. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2012 | 16:07 Ayşe Esra Akdeniz 289 Kişi okudu

Toki kayaşehir

Soru

Merhaba , Daha önce toki kayaşehirde yakın zamanda alt-orta gelir konut satışı olmadığını belirtmiştiniz. .Benim sormak istediğim konu kayaşehirde konut sahibi olan bazı kimseler resmi devirleri olmadıkları halde noter devri ile dairelerini satıyorlar.(50.000 devir parası + 170 ay 300 tl taksit 2+1 75 m2 gibi) maalesef çok fazla durumum olmadığı için bu tür dairelerden almayı düşünüyorum.ancak aklıma takılan bu tür bir devir ileride ne gibi sorunlara yol açar.Daha doğrusu sorun çıkarmı.Genelde emlakçı vasıtası ile gerçekleşen bu tip satılan bir dairenin sözleşmesini inceledim.Toki borcu bitene kadar satılamaz -devredilemez maddesi koymuş.Bu konuda hiç biryerden bilgi alamadım.sizden bu konudaki görüşlerini rica ediyorum.Açıkçası sizin daha önce benzer bir cevabınız olup olmadığınada dikkat etmedim.şimdiden ilgi ve alakanıza teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2012 | 12:01 serhat şan 289 Kişi okudu

Tire arazi,tarla yatirimi

Soru

Tire de sanki bir sanayilesme var gibi seziyorum , acaba tirenin gelecekte yildizi yükselecek mi ,serdar bey? Uzun vadeli bir tarla alimi ordan sizce yeri varmidir?ve nereye hangi tarafa dogru ilcenin kaymasi,büyümesi olabilir? fIkirlerinizi alabilirsem cok sevineceyim. saygilarla ejder bas

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2012 | 16:11 Ejder Bas 289 Kişi okudu

BAHÇETEPE

Soru

Merhaba, Benim Başakşehir 5.Etap Salacak sitesinde 95m2 2+1 dairem var. 750 tlden kiracısı var. Şimdi satsam 200,000 TL ediyor. Sorum şu: bu daireyi satıp Bahçetepe'den 3+1 143 m2 daireyi 285,000 TL'ye alırsam mantıklı bir hareket yapmış olurmuyum? (Aradaki farkı kredi ile ödeyeceğim)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2012 | 13:22 YUSUF SERT 289 Kişi okudu

ev satışı

Soru

evimizi satışa çıkardık .ancak satış sırasında (3 yıllık) bir vergi ödeyeceğimizi söylüyorlar. 1000- 2000.... gibi tapu bu parayı alıyor mu? Güya oturduğun daireyi 5 yıldan önce satarsak ticari bir işlem gibi görülürmüş. bu yüzden ekstra vergi alınıyormuş tsk ederim

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
23 Eylül 2012 | 13:21 yılmaz yalman 290 Kişi okudu