Hisar palace

Soru

Tebernus bey merhaba Hisar yapi nin cakmak mahallesinde yapacagi hisar palace projesi hakkinda fikrinizi alacaktim. Proje cakmak mahallesinde ancak sosyal alanlari cok az. Net 68 brut 90 m2 icin 285 bin tl istiyorlar ve projeye bu yil eylul ekim gibi baslayip 14 ayda bitirmeyi vaad ediyorlar. Site ozellikleri cok az ama gorece merkezi bir konumda. Proje ve firma hakkinda gorusleriniz nelerdir Saygilar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2013 | 00:12 Emrah Karaca 285 Kişi okudu

Garipce

Soru

Merhaba tenernüs Bey, Bi sorum olacakti. Garipceden halen fiyatlar makul. Ama her yer Sit alani. Ama büyük Holdinglerde satin almis cok yerleri. Kesin imar verilecek deniliyor. Sizin fiktiniz ney? 70 tömetrekaresi baya uygun. Garipcemi Arnavutköymü sizce daha mantikli. Simdiden tesekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2013 | 20:38 Necip Yılmaz 285 Kişi okudu

esenyurt

Soru

Sayın tebernüş bey ben esenyurtan gazi parkının hemen üst tarafından bir daire aldım acil paraya ihtiyacı olan birinden burayı 3-4 sene sonra satmat istesem bana getirisi olurmu ben daireyi 105 bin tl ye aldım 2+1 1.kat siz ne düşünürsünüz iyi bir yatırım olurmu benim için saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2013 | 02:12 nildem genç 285 Kişi okudu

Özyurtlar nctiy

Soru

İyi günler tebernüş bey öncelikle ben Özyurtlar nctiy projesinden iki tane ev aldım alma diken üstündeyim imar sorunu varmı belirlediği tarihte bitire bilecekmi sorun yaşarmıyız sizce iyi günlerr

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2013 | 19:44 Cemil solmaz 285 Kişi okudu

metrobüs

Soru

haımköyden bahçeşehire metrobüs hattı geçeceğini bir soruda bildirmişsiniz bu hat beykent hadımköy yolunuda kapsıyormu

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2013 | 14:25 pervin demir 285 Kişi okudu

imarlı arsa tokat

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Tokat merkezde 1700 mt 2 ve 3 kat + bodrum imarlı arsamız mevcut. Metrekare fiyatı 450 TL den satmayı düşünüyorum.Sizce müteahite mi vermeli yada beklemeli miyim yada bu fiyata şu an alıcı var. satmalı mıyım ? Eğer satarsam 2+1 evde oturuyoruz avrupa konutları 3 te 3+1 ev almayı ve oturduğum evi kiraya vermeyi düşünüyorum.Acaba yanlış mı yapıyorum ? Cevabınız için şimdiden çok teşekkürler ..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Eylül 2013 | 14:18 hasan guler 286 Kişi okudu

ev

Soru

Sayın Hocam ben osmaniye ili düziçi ilçesi ellek beldesi hacı ömer ağa sk. ta ikamet etmekteyim ben osmaniye dumlu pınar orta okulunda hizmetli olarak çalışmaktayım 3 çocuk babası evli biriyim evim 2 oda sallantılı bir ev borç batağı içindeim maaşıma vermiş oldum muafakat dan dolayı bir kuruş dahi alamıyorum en büyük oğlum erzincan üniversitesini kazandı okutacak param yok ortancıl oğlum orta 5 e ğeçti sonucu çocuğum iki yaşında ğünlük süt ihtiyacı var kimseye derdimi açamıyorum çok zor ğünler ğeçiriyorum bana yardımcı olunuz evime ğeliniz misafirim olunuz doğru olduğumu ğörünüz benim borçlarımı ödememe yardım ediniz benim maaşımı siz alınız bana yicek bişeyler kalırsa yeter OSMANİYE İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ MUHASEBE BÖLÜMÜNE sora bilirsiniz ALLAH için sizden yardım bekliyorum geri ödemekleye bankalr kredi vermiyor maaşımda haciz oldu için siz büyüklerimizden yardımcı olmanızı saygılarımla arz ederim bana önder olunuz sayın hocam ALLAH size bu bilim adamlığını nasip etmiş bizlerlede sizleri imtihan edecektir saın hocam ALLAHA emanet olunuz. siz büyüklerimizi ALLAH başımızdan eksik etmesin,

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
05 Eylül 2013 | 14:38 Enver 285 Kişi okudu

AYAKKABICILAR SİTESİ IŞIKKENT

Soru

Merhaba, Tebernüş Bey.Benim Ayakkabıcılar sitesinde 20 m2 lik bi dükkanım var. Ne satılıyor ne de kiralanıyor.Ordaki bütün dükkanların hali öyle .Buralar ilerde değerlenir mi yıkılır mı?Sitenin hali ne olacak? Öngörüleriniz için şimdiden teşekkür ederim.

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2013 | 04:39 fatih menteşe 286 Kişi okudu

satış sözleşmesi

Soru

Sayın Tebernüş Bey; benim sorum esenyurtta şuan arsa halinde yerden 3+1 mütehatten daire için anlaştık.acaba 40 bin peşin para istedi.şuan inşaat başlamadı.nasıl bir sözleşme yapmam gerekiyor magdur olmamam için.inşaatın 1 ay içinde ruhasatını alıp başalyacağını söyledi.çevremizdeki tüm akrabalarımızın evin o yaptı.nasıl bir sözleşme beni kurtarırı.noterden mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2013 | 17:54 koray kaya 286 Kişi okudu

kentsel dönüşüm

Soru

İyi günler Tebeernüş bey Bayrampaşa daki kentsel dönüşümde metrekare üzerinden otopark yeşil alan payı diye bizden kesinti yapılacağı söyleniyor.Evler yapılırken zaten %100 imar hakkı verilmiyor.Bu kesinti yasal mıdır bizim itiraz hakkımız var mıdır.Şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ekim 2013 | 17:04 Abdullah Kocabaş 285 Kişi okudu