Sayın tebernüş bey,Sanırım Ferit bey yatırım amaçlı de

Soru

Sayın tebernüş bey,Sanırım Ferit bey yatırım amaçlı değil de fabrika inşaatı yapmak için silivriden arsa almış.Ancak 58 tl den aldığı arsa şu anda emlakçılar tarafından 200 tl olarak lanse edildiğinden bahsediyor bu rakamdan satılamayacağını da ilave ediyor peki kaç para olmalı?yani 58 tl den alınmış bir yatırım 2 yıl içinde kaç para etmeli ki kazandırmış hatta iyi kazandırmış olsun .Bence sizin vereceğiniz değerde Ferit bey yine arazisini satmayacaktır buda beklentisinin 200 tl ninde üzerinde olduğunu gösterir diye düşünüyorum.Kaldıki bölgedeki amlakçılar muadil arazilere 200 tl istiyorsa kendisi 170-180 tl den satıp arazisinin 3 katı büyüklüğünde bir araziyi Tekirdağ OSB den alabilir.Keşke bizim yatırımlarımız da bukadar değerlense. ))

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2010 | 13:03 Zafer ERCAN 283 Kişi okudu

Tebernüş Bey,Cevabınız için teşekkürler,Ne yazıkki adre

Soru

Tebernüş Bey,Cevabınız için teşekkürler,Ne yazıkki adres lobi'de 2 1 ler için salon ve odalar bütün tiplerde aynı, sadece değişen balkon genişliği(3ten 15e kadar çıyıko), bizimde şaşırdığımız nokta o oldu zaten. Ben 70bin TL peşin, 50bin TL si kredili almayı düşünüyorum.kabaca bi hesap yapınca vermiş olduğum para 2012 aralık'ta 150bin TL civarı oluyor(eldeki paranın likitte tutulması ve ödenen faiz olarak düşünülürse). Sizce piyasalar bugunkü şartlarda devam ederse 2012 sonunda bu evin fiyatı ne civarda olur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2010 | 23:09 Mehmet Kısrak 284 Kişi okudu

Merhabalar Güneşlide çalışıyor ve bekarım. Evlendikten so

Soru

Merhabalar Güneşlide çalışıyor ve bekarım. Evlendikten sonra oturabileceğim ev alma niyetindeyim. 1.Oyakkent , 115 m2/net , 235 bin.. 2.Agena PARK ,130 M2/NET , 200 bin.. bu bağlamda hangisi gelecek açısından prim ve lokasyon olarak daha mantıklı, yardımcı olursanız sevinirim ,Tşk...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2010 | 12:11 ALP M. 284 Kişi okudu

mrb hayırlı calışmalar toki halkalı manolya evlerinin yanın

Soru

mrb hayırlı calışmalar toki halkalı manolya evlerinin yanındaki askeriye arazisini alan şirket acaba o arsaya ne yapacak konutmu daha dgişik purejelermi bunu ögrenmek istiyorum kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2010 | 08:11 ismail poyraz 283 Kişi okudu

ii günler tebernüş bey. Benim ailem İstanbul ataşehir örnek

Soru

ii günler tebernüş bey. Benim ailem İstanbul ataşehir örnek mah. oturuyor.Dedemin arsası üstünde ev yaptılar.amcam halam hepsi aynı arsa üstünde evleri var şimdi mütahhitte veriliyor ama arsanın vergi borcu var 24 milyar bu borcu benim ailem ödemek istedi ama dubleks daireyi almak için mütahhit kabul etti. kardeşler önce evet dediler sonra şerefiyeyi dubleks üstünden hesapladılar 4 katlı bina yarısı bizim yarısı mütahhitin,yani zemin,bir üstü ,onun üstü,ve dubleksolmak üzere 4 daire 4 kardeş, hem arsa parasını vereceklerdi ailem hemde 40 milyar kardeşlerine paylaştırcaklardı. ama onlar dubleks fiyatı hesaplayıp kattaki daireyi 160 milyar dubleks daireyi 250 milyar hesaplamışlar kendi kafalarına göre şimdi anlaşamıyorlar. Bana yardımcı olurmusunuz.Bu olay nasıl şerefiye böylemi hesaplanır.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2010 | 13:13 yeliz çevik 283 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,Konut projelerini değerlendirirken kısa

Soru

Merhaba Tebernüş bey,Konut projelerini değerlendirirken kısa vade, orta vade, uzun vadede prim yapar şeklinde değerlendirmeleriniz oluyor. Bunları biraz açarmısınız. Mesela orta vade diyince kaç yıl anlayalım.İyi günler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mayıs 2010 | 10:40 Ferhat Öztürk 284 Kişi okudu

bir de fiside ın yanındaki mobilyacılar çarşısının yanın

Soru

bir de fiside ın yanındaki mobilyacılar çarşısının yanındaki arsa dumankayanınmış.dumankayanın orayla ilgili herhangi bir projesi var mı acaba? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mayıs 2010 | 19:35 Yaşar Yamak 283 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş Bey,daha oncede yazmıştım Tulip 360 adlı

Soru

Selamlar Tebernüş Bey,daha oncede yazmıştım Tulip 360 adlı projede ev almak uzere kapora vermistim.Maddi sıkışıklıga dustugum için paramın iadesi icin yazı yaşmıştım,dun aranmıştım talebimle ilgili olumlu yonde.Bugunde yarın paramın iadesi ile ilgili paramın yarın hesabımda olacagı bilgisini verdiler arayıp.Bu kadar durust ve cabuk davranıstan dolayı Tulip g.menkule tesekkur etmek istiyorum nezninizde.Kaygıları olan arkadaşlar varsa bilgilendirmek istedim.Biz yatırımcılar boyle olumlu olumsuz seyleri birbirimize paylaşırsak bu tip gusel davranışlar daha cogalacagı kanatindeyim.Soru sormayıp sadece paylaşım yaptıgım içinde ozur dilerim.Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2010 | 14:42 mert basaran 283 Kişi okudu

Merhaba, akkoza ikinci el de çok uygun fiyatlar var gibi eskiden

Soru

Merhaba, akkoza ikinci el de çok uygun fiyatlar var gibi eskiden 3 1 500 bin tl olan fiyatlar şimid 300 lere veriyorlar merkez akkozada uygun daireler satıyor indirim yapıyor. ama inşaat alanları boş gibi bu zaman da alım yapılır mı. akkoza hakkında önernizi nedir 2011 yılı sonu teslim edecekleri söylüyorlar.proje arkası sağlam gibi ama inşaat hız yok. ne önerisiniz selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2010 | 18:27 ibrahim kara 284 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Kiptaş finanskent projesinde 1 yıl öde

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Kiptaş finanskent projesinde 1 yıl ödemesiz bir kampanya var. Bu ödeme planı bize uyduğu için gidip projeyi yerinde gördük. Konum itibariyle de uygun görünüyor. Bu bölgenin geleceği ile ilgili fikirleriniz bize yön verecek. Sizce hem oturum hem yatırım amaçlı düşünüldüğünde nasıl bir projedir? Avrupa konutları çok prim yaptı ama finanskentin çıkış fiyatları yüksek biraz. Bu fiyatlar üzerinden prim yapar mı sizce? Yardımlarınız için çok teşekkürler. iyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Haziran 2010 | 00:38 Ferit Kenderli 284 Kişi okudu