Merhaba,Koza Ispartakule Evleri'nde 200.000 TL'ye brüt 130 m2

Soru

Merhaba,Koza Ispartakule Evleri'nde 200.000 TL'ye brüt 130 m2 daire sizce nasıl bir yatırım olur? Yazılanlar da okunduğunda kiralamakta zorluk olabilir ya da düşük bir fiyattan kiraya verilebilir gibi gözüküyor. Tabi bir de bitiş olarak Aralık sonu dendi. Sanırım ilk plan Nisan 2009'muş. Garanti Koza'nın sitesinde Kasım yazıyor ama satış görevlileri Aralık sonu diyor. Bu da biraz güven sorunu yaratıyor haliyle...Teşekkkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ekim 2009 | 20:19 Ahmet Şen 283 Kişi okudu

Merhaba Sayın Kireççi,Ben kamu çalışanıyım, Bundan tam 5

Soru

Merhaba Sayın Kireççi,Ben kamu çalışanıyım, Bundan tam 5 ay evvel toki'nin kamu kurumları için Ankara Yapracıkta yapacağı konut projelerinden birine 30000 tl peşinat ödeyerek girdim, ama şu ana kadar hiç bişey olmadı, sözleşme yok, hiç bişey yok, 5 aydır onca insanın parası işletiliyor, ben bu işten vazgeçtim dedim, paramı almam için sözleşme imzalanmasını beklemem gerekiyor. Benim sorum bu sözleşmeler neden bu kadar gecikiyo, bunun hukiki bi süresi yok mu? ya Toki 5 yıl sonra sözleşme imzalarsa ne olacak? Sabr mı edelim!? Yardım lütfen!

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2009 | 16:48 Hüseyin Arslan 284 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey, özür dileyerek sizi bir kez daha rahats

Soru

merhaba tebernüş bey, özür dileyerek sizi bir kez daha rahatsız ediyorum. lütfen kusuruma bakmayın. fikret inan ile kamera sistemini konuşmuşsunuz ve esenşehir ve fiside projelerinde aktif olduğunu söylemiş beylikdüzü yakında olacak demiş. fiside ve esenşehiri ev sahipleri nerden izleyecek? kendi web sayfalarında böyle bir sistem yok? saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2010 | 20:44 murat akın 284 Kişi okudu

Merhaba,Esenyurt bölgesindeki aşiyan evleri yatırım için uyg

Soru

Merhaba,Esenyurt bölgesindeki aşiyan evleri yatırım için uygunmudur acaba ? Yoksa farklı bir öneri alabilirmiyim sizden. Bilgiler için teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2010 | 18:27 Can Ünlü 283 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba,halkalıda yapılan bosphorus cıty projes

Soru

tebernüş bey merhaba,halkalıda yapılan bosphorus cıty projesini halkalı açısından nasıl degerlendiriyorsunuz.okuduğum kadarı ile çok büyük bir proje. tsk ediyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2010 | 17:15 göksel akbas 284 Kişi okudu

SAYIN KİREÇCİ NISH ADALAR PROJESINDEN 30 AY SONRA TESLIM DAIRE

Soru

SAYIN KİREÇCİ NISH ADALAR PROJESINDEN 30 AY SONRA TESLIM DAIRE SATIN ALMIS BULUNMAKTAYIM.YAZILARINIZI TAKIP EDIYORUM.SIZE YAZAN BIR COK OKUR KIPTAS MALTEPE 2 ETAP ILE ILGILI TESLIM SORUNLARI YASIYOR.DAIREYI OZYAZICI YAPIYOR AMA DAIRE BEDELINI KIPTASA YATIRIYORSUNUZ ALISTA.KIPTASIN MATEPE 2.ETABI ILE ILGILI BU SORUNLAR KAFAMDA SORU ISARET OLUSMASINA SEBEB OLDU.NISH ADALAR DA SIZCE DURUM NASIL OLUR.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2010 | 01:11 alı ıhsan 283 Kişi okudu

Merhabalar. Güçlü Hakkı Bey'in emlak alımından canı yandı

Soru

Merhabalar. Güçlü Hakkı Bey'in emlak alımından canı yandı heralde. Ona bir örnek vereyim. Ben Avrupa Konutları Atakent 1 den 3 1 daireyi 228.000 Tl ye aldım 2007 yılında. Proje satışa çıktığında eşimi ikna edememiştim maketten ev mi alınır dedi. Projeye ilk baktığımda 1 1 ler 50.000 TL den satılıyordu bugün 200.000TL isteniyor. Bunun gibi çevredeki bütün projeleri takip edip satışa çıktığında fiyatları ile şimdiki fayatları takip ediyorum arada çok fark var. Anaadolu yakasını bilmem ama avrupa yakasında isim yapmış bir firmanın zarar ettirdiğini görmedim. Ben bile yüksek fiyattan almama rağmen bugün aynı ayarda ev için 300.000 TLnin altında fiyat bulmak zor. Hakkı bey zarar etmek istemiyorsanız altından şaşmayın ve sağlıcakla kalın.Bu arada Tebernüş Bey Ağaoğlunun ve Özsayanın Ispartakule ve Ayazma projelerinden bir haber varmı teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Nisan 2010 | 14:08 hilal bayram 283 Kişi okudu

merhaba ben yurtdisinda kaliyorum.istanbuldan yatirim amacli dair

Soru

merhaba ben yurtdisinda kaliyorum.istanbuldan yatirim amacli daire almak istiyorum.normal yerlesim yeri veya site mi olsun burada karar veremiyorum.pirim yapma acisindan hangisini tavsiye edersiniz.sayet site tavsiye ederseniz(Garden city 3,innovia3,FI-side,beylik evler)hangisi tercihiniz olur.tesekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2010 | 14:28 bekir karatas 284 Kişi okudu

M.E,B lığı ile ilgilidir.kızım okuldan Liseden haksız olar

Soru

M.E,B lığı ile ilgilidir.kızım okuldan Liseden haksız olarak tasdikname verildi,İlgililere bir türlü ulaşamadım.yardımcı olurmusunuz .Evraklar bende Tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Nisan 2010 | 22:49 gürsel balcı 283 Kişi okudu

Merhaba üstadim, Merve Aydin hanimin Jet Fadil konusunda yazdikl

Soru

Merhaba üstadim, Merve Aydin hanimin Jet Fadil konusunda yazdiklarina inanasim gelmiyor, biz millet olarak neden böyleyiz diye kendime sorasim geliyor ? Ya arkadas binlerce kisi bu zat yüzünden magdur oldu, hala "acaba", "tam olarak" gibi sözlerle iyimser yaklasim gösteriliyor, inanilir gibi degil... hayretlerim olsun... Üstadim sende sabir gösterip patlamak üzereyken bile sabirla cevap veriyorsun, helal sana, gercekten takdir edilecek bir insansin... kolay gelsin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Nisan 2010 | 23:40 Hasan Yayci 284 Kişi okudu