İstimlak

Soru

Merhaba Tebernüş Bey Sakaryanın Akyazı İlçesinin Dereköy de baraj yapılıyor ve bizim evinmize de vuruyor baraj bunun açıklamarını yaptılar. Bizim burda bakkalımız ve kıraathanemiz var bunlara istimlak yaparken neye göre yapıyorlar onun hakkında bilgi almak istiyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2013 | 15:25 Eser Temiz 286 Kişi okudu

İSTANBULDA HANGİ BÖLGE DAHA KARLI

Soru

Merhaba sayın Kireçci, az miktarda birikimim var (40.000TL), ev almak istiyorum,bütçeme uygun olarak İstanbul'un Esenyurt bölgesinde,yeni yapılan ünüversiteye ve hastaneye yakın evler mevcut.Örn. 75 m2 ev 2+1,giriş katı,0 binada,fiyatı 75-80 tl...geri kalanını kredi çekeceğim.Sizce bu bölgede ev almalımıyım,ileride değerlenirmi alınan ev ve bölge.Değil ise İstanbul'dan nereden almalıyım..Fikirlerinize ihtiyacım var, sevgiler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2013 | 10:44 SELMA BOLAT 286 Kişi okudu

esenyurt

Soru

daire 130m2 güney batı cephe iskan harçları yatırılmış 15 gün içinde toprak sahibiyle kat irtifakı yapılacak ve toplu krediye basvrulacakmıs oranda ve expertiz ücretlerinde pazarlık edilecekmiş 200 altı dediğiniz projeleri gezdik fakat merkezi ve kullanışlı bulmadık

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Kasım 2013 | 00:05 mustafa yayla 285 Kişi okudu

Emlak Kaporası

Soru

Merhaba, Öncelikle teşekkür ederiz. Sorumu kısaca özetlemek istiyorum. 1 ay önce eşimle emlakçıdan ev almak üzere anlaştık ve bir sözleşme imzaladık. İlk etapta kaparo olarak 5000 TL istediler bizde üzerimizde bulunmadığı için senet imzaladık. Fakat satış sırasında krediniz çıkmaz yada almaktan vazgeçerseniz senediniz yırtılıp atılacaktır diye bize güvence verdiler. Bilirsiniz bazı durumlarda verilen sözler ve karşılıklı güven esastır. Bi sıkıntı çıkmayacağını düşünerek imzaladık. Daha sonra kredi için gerekli evrakları işyerimizden onay alamadığımız için temin edemedik ve evi almaktan vazgeçmek zorunda kaldık. Şimdi kaparo için verdiğimiz senedi geri vermiyorlar ve yasal yollara başvuracaklarını söylüyorlar. bu durumda ne yapabiliriz. Yardımınız için teşekkür ederiz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Kasım 2013 | 10:56 MÜRVET YILMAZ 285 Kişi okudu

yatirim

Soru

Arnavutköy nakkaşta 1dönüm yerim var 57 tl ye aldim 1sene oldu alalı.Şu an 100-110tl hisseli sizce satmak için ne kadar bekleyeyim.Şu an paraya ihtiyacım yok.cevabınız için teşekkûrler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2013 | 23:56 bayram gucukodacı 285 Kişi okudu

AREON BAĞ EVLERİ

Soru

Tebernüş Bey Merhaba ; 10 Kasım 2013 tarihinde sormuş olduğum sorunun yanıtı ile ilgili olarak firma yetkililerinle görüşebildiniz mi ? Teşekkür ederim Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2013 | 15:26 GÖKHAN ÖZKAN 285 Kişi okudu

tarihi eser

Soru

2.derece tarihi eser evleri almak yanlış mıdır?sakıncası var mıdır?ve bu evler tümden yıkılıp aslına uygun olara yeniden inşa edilebilir mi?çok maliyetli olur mu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2013 | 10:32 HÜLYA POLAT 285 Kişi okudu

TAPU HARCI

Soru

Merhaba, Haziran 2013'de , 360,000 TL 'na bir ev satın aldım, banka'dan 320,000 TL kredi çektim, evi alırken Tapu dairesinde tapunun üzerinde 180,000 TL yazdığını gördüm bu ne böyle dedim, emlakçım bana onun belediye raici olduğunu işlemin bu şekilde yapıldığını söyledi, bankanın avukatının da tüm evrakları gördüğünü düşünerek bir problem olmadığını işleyişin bu şekilde olduğunu düşündüm, (bu arada anlaşmamıza göre biz hiç bir tapu masrafına katılmayacak idik, pazarlık o şekilde oldu biz 360,000 ödedik, satıcı tapu masraflarını üstlendi) bana dün Veraset ve harçlar vergi dairemizin tapu harcı serivinden görüşme talebi geldi, konu bu ev ile mi alakalıdır? ne yapmalıyım ?

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2013 | 09:34 Esra Şahin 285 Kişi okudu

kira çarpanı

Soru

merhaba sayın Kireçci. İstanbuldaki evlerle alakalı olarak kira çarpanı tavsiyeleriniz son zamanlarda hep 250 civarında.sanki eskiden 220lerde idi.emlak sektöründe olumsuz bir gidişat öngörünüz mü var acaba merak ettim. saygılar teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Aralık 2013 | 19:49 veli körmükçü 285 Kişi okudu

hissem?

Soru

Goral yapi golden life da bulunan hissemi satsam değeri ne kadardır Tebernus bey. Benim kafamdaki fiyat 1250000 idealmi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2013 | 09:19 mehmet bayram 286 Kişi okudu