kiptaş esenyurt 5. etap satışa sunuldu 75 mt ler 67ooo 95 mt l

Soru

kiptaş esenyurt 5. etap satışa sunuldu 75 mt ler 67ooo 95 mt ler 98 bin 125 mt ler 130 bin gelecek açısından yatırım amaçlı mantıklımı sizce şimdiden teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ekim 2010 | 11:30 mehmet şimşek 284 Kişi okudu

tebernuş bey SELAMLAR.Oncelıkle bizleri aydınlattıgınız ici

Soru

tebernuş bey SELAMLAR.Oncelıkle bizleri aydınlattıgınız icin şukranlarımı arzederim.BEN yurtdışında gorevlı memurum.sorum şu.ıstanbulda tavsıye edececegınız toki veya kıptaş ve dıger fırmalardan en ekonomik sosyal donatısı olan odeme kolaylıgı uygun olan yapısı gercekten saglam olan tavsıye edecegınız asya-avrupa farketmez en uygun proje hangısıdır.gercekten sızın bılgı ve tecrubelerınıze guvenıyoruz sızden yardım beklıyorum.gonulden teşekkurlerımı gonderıyorum.SELAMveSEVGILER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ekim 2010 | 01:13 bendeniz bahri 284 Kişi okudu

Merhabalar,Tulip Turkuaz da sabah beton kamyonlarını gördüm.1

Soru

Merhabalar,Tulip Turkuaz da sabah beton kamyonlarını gördüm.10A Bloğa kat için beton döküyorlardı.Tulip te bilmediğimiz bir gelişme mi var.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2010 | 09:30 Hakan Yokuş 283 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey K.Maraş lıyım İstanbulda oturuyorum

Soru

Merhabalar Tebernüş bey K.Maraş lıyım İstanbulda oturuyorum.Vakıf arazilerini kiralamak sanılandan zor mudur ilanlara baktım kiralık arsalar mevcut bunları nasıl görebilirim daha çok ne iş için kullanılır.Üzerine bir yapı yada herhangi bir şey yapılabilirmi mesela oto yıkama vb.mümkünmü teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2010 | 10:56 ömer faruk KİREÇCİ 284 Kişi okudu

Merhaba. Ispartakule\'deki 30 katlı inşaatın tepesine dikilen

Soru

Merhaba. Ispartakule'deki 30 katlı inşaatın tepesine dikilen devasa 'Avrupa Konutları' tabelasının yılsonuna kadar rüzgardan yıkılacağına dair girdiğim iddiayı yakınlarımdan kazanmış durumdayım..Maalesef..Can kaybı olmamasına çok sevindim.Bahçeşehir'de oturan ve mühendis birisiyim. Biz uzaktan bu saçma tabelanın uzun süre dayanamayacağını, hesaplar önümüzde olmadan ve sadece tahminle iddiaya girme cesaretini gösterirken, ilgili şirketin sahipleri, teknik departmanları, mühendisleri, bu hatayı nasıl hesaplayamazlar ve öngöremezler hayretler içerisindeyiz.O tabela tonlarca ağırlıkta.. Eğer yerleşim başladıktan sonra bu olay olsa idi olacaklardan dolayı bırakın Türkiye'ye dünyaya rezil olurduk.O nedenle diyorum ki o şirketin bu tabela ile ilgili sorumluları hakkında dava açılmalı. Avrupa Konutları bu kişileri derhal işten atarak afişe etmeli. Varsa diplomaları ellerinden alınmalı..Abartmıyorum. Ben veya yakınlarım ya da tanımadığım birçok kişi orada hayatını kaybedebilirdi. 2010 yılında, bunları bir vatandaşlık görevi olarak yazıyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ekim 2010 | 19:19 Savaş Yıldız 283 Kişi okudu

Merhaba, tam Riva\'da sorunlar çözülüyor derken, Kadir Topba

Soru

Merhaba, tam Riva'da sorunlar çözülüyor derken, Kadir Topbaş "Riva, ekolojik bir köy haline getirilecek" şeklinde konuştu. Riva'ya yatırım konusunda olumlu görüşleriniz vardı(5 yıl sonrası için), bu konuda fikriniz değişti mi acaba? Riva'yı Bodrum yapmak için yapılaşma izni vermeyecek mi Büyükşehir belediyesi?teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2010 | 11:00 Çağdaş Kaplan 284 Kişi okudu

Mrb lar Tebernüş bey umarım iyisinizdir,Sayın Tebernüş bey

Soru

Mrb lar Tebernüş bey umarım iyisinizdir,Sayın Tebernüş bey Fiside projesinde katlar çıkmaya başladı,Şu andada 2+1 120 metrekare arkaya bakan ve öne bakan bahçe katları 155 bin TL.Sizce Fiside fiyatına göre her anlamda(Konsept,Mimari açıdan,kalite açısından)Çok iyi bir proje diyebilirmiyiz'

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2010 | 19:52 Kenan SERT 284 Kişi okudu