tebernüş bey mrh sizce 3 köprü olayı çatalca kestanelik kö
tebernüş bey mrh sizce 3 köprü olayı çatalca kestanelik köyünü etkilermi deger kazanırmı teşekkurler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
tebernüş bey mrh sizce 3 köprü olayı çatalca kestanelik köyünü etkilermi deger kazanırmı teşekkurler
Merhabalar Tebernüş Bey ,konum olarak ayazağa'da ağaoğlunu mu yoksa avrupa konutlarını mı tavsiye edersiniz? Bu iki projeyi de bekliyorum.Tavsiyeleriniz benim için değerli.Teşekkür ederim.
Tebernüş Bey selamlar,sizin tavsiyeniz üzerine takipteyim. Ama o kadar çok proje var ki insanın başı dönüyor. Lokasyonu tuttursak fiyatı tuturamıyoruz, fiyatı tuttursak m2 si eksik geliyor. Kiracılık daha mı kolay nedir)) Sitenizde Sakarya\'da Baytur\'un fiyat indirimini gördüm.3+1 144 brüt 75 bin tl. Yalnız indirim sadece giriş katlar için yapılmış. Şerefiye farkını arırmışlar sadece. Benim memlekete yakın olduğu için dikkatimi çekti. 2 gündür bölgeyi mercek altına aldım. Depremden sonra yeni kent olarak kurulan bir yer.Toki dahil birçok toplu konut yapılmış. Ancak deprem acılarının unutulmasıyla insanlar yine merkezin cazibesine kapılıp geri dönüşlere başlamış. Baytur\'un konutları satış sonrası hizmetler konusunda -site sakinlerinin yorumlarını dinlediğim kadarıyla- sakinlerinden iyi not alıyor. Kira fiyatları da aynı bölgedeki konutlara göre 2 kat yüksek. Bir de bölgeye yeni yapılan bir araştırma hastanesi ve temeli atılmış olan bir tıp fakültesi var. Japonya\'daki deprem bile insanların kafasını karıştırırken İstanbul\'da (Allah korusun) küçük bir sarsıntının bile projelere olan ilgiyi ne derece etkileyeceği ortada. Depremle yaşamaya alışmak derken sanırım uzun vadeli yatırımlarda da göz önünde bulundurmak anlamı taşıdığını kabul etmek gerekiyor. Galiba bu nedenle İstanbul sevdasından vazgeçtim. Aslında soracağım net bir soru da yok.Tek sıkıntım uzakta olup işlerin yoğunluğundan dolayı sahaya giderek inceleme yapma imkÖ¢nımın olmayışı.Samimiyetinize istinaden sizinle paylaşmak istedim.Selamlari, saygılar.
Tebernüş Bey merhaba, 4. Levent Emniyetevlerde Safirin hemen arkasında metroya 50mt ve 15-20 yıllık bir binada içi bakımlı sayılabilecek asansörlü 2+1 80m2 bir daireyi 230 bin TL'ye (krediye uygun değil) almak üzereyim mevcut kira getirisi 1.200 TL TL. Sizce akıllıca bir yatırım olur mu? Değerli görüşlerinizi rica ediyorum.
Sayın tebernüş bey önclikle havadanemlak-video web sayfası mütiş düşünülmüş sizi kutluyorum ve başarılarınızın devamını dilerken Özyurtlar inşaatın ntowers projesini video sunu 2000 kişi içinden bende merakla bekliyroum.saygılarımla
arnavutköy taşoluk bölgesinde emlak vergileri çok yüksek.bunun gerekçesi hakkında bil alabilir miyim mümkünse.
merhaba bu sefer soru sormayacağım sadece içimdekini paylaşacağım sizinle hani kayabaşının teslim tarihleri yaklaştıya içim kıpır kıpır inşallah zamanında teslim ederlerde biran önce otururuz insan evini bilmek istiyo şimdiye kadar sorduğum sorulara saçma veya değil sabırla yanıtladınız teşekkür ederim bunuda sizinle paylaşmak istedim teşekkürler
Sayın Kireççi,Yazılarından anladığım kadarıyla emlak firmalarının tahahhütlerini zamanından önce ve noksansız yerine getirmeleri onlara büyük bir referans olmaktadır... Çeşitli konulardaki öngörülerinden çoğunun gerçekleştiğine şahit olduğum bir arkadaşım İstanbul Lounge'dan bir daire aldı. Ben ise İstanbul Lounge2 den bir daire düşünüyorum. Arkadaşım, İstanbul Lounge'un tahahhüt edilen zamandan 4-6 ay önce bitirileceğine; bunun da Eroğlu firması için büyük bir referans olacağına inandığını söylüyor ve İstanbul Lounge2'den bir daire alma konusunda tereddüt etmememi söylüyor. İstanbul Lounge'un bitirilmesinden sonra Eroğlu İnşaat'ın İstanbul Lounge2 de dahil olmak üzere yeni projelerinden artık bu fiyatlarla daire almanın pek mümkün olamayacağını söylüyor. Arkadaşımın düşüncelerini sizin deneyimlerizle birleştirmek istiyorum. Beni aydınlatmanızı rica ediyorum.Ergin Acar
Tebernüş bey,Bugün emlakkulisi.com sayfasında Üsküdar belediyesinin Örnek amhallesi sınırları içinde bir siteden 129 evi toptan satışa çıkardığı haberi vardı.Bu evlerin hangi sitede olduğu konusunda bilginiz var mı?teşekkürler
merhabailhan sel isimli kişiyi tanımam ama yaşadığı şeyi aynen aktarıyorsa eğer yazdığında bir yanlış göremedim ben.. tapu hemen teslim diye reklam yapılıyorsa ve ikili görüşmede 2 ay sonra denmişse burda savunulacak birşey görmüyorum.. şirketler fazla satış yapmak için, yaptıkları reklamlarda ve kullandıkları ifadelerde isabet sağlayamazsa müşteri bunun hesabını sorar.. sorana da hesap sormak kimseye düşmez.. tabi ilhan sel isimli kişinin söyledikleri doğru değil ise bilemem.. herhalde şirketten 1-2 kişi o yazıyı okur ve gerekli cevabı verir ve diğer potansiyel müşterileri aydınlatmış olur.. Verirlerse o zaman suçlarsınız adamı.. Vermezlerse beyefendinin söylediklerini kabul etmiş olurlar.. Bence yalan kelimesine fazla takılmayın, mağduru öğrenmeden yorum yapmak yanlış olur.. ticaret aleminde yalandan daha ağır yüzlerce itham var.. piyasada yanıltıcı reklam vermek suçtur.. sırf bu yüzden mahkemelerde yüzlerce milyon doların el değiştirdiğini gördüm.. gerçek nedir ben de açıkçası merak ettim.. umarım şirket yetkilileri bu konuda bizi de aydınlatmış olurlar.. eğer çamur at izi kalsın politikasıysa ben de bir okur olarak haklıyı savunurum.. bekleyip görelim