tebernus bey merhaba...ukracıty e ocak ayında mıktar kapora ve

Soru

tebernus bey merhaba...ukracıty e ocak ayında mıktar kapora verdık 1+1 aldık kredı ıcın cagıracagız dedıler ..her ofısı aradıgımda arıycaz bız sızı denıyor..anlamıyorum nedır problem sızın..Ukra da olanlardan sızın bılgınız vardır dıye dusunerek sıze yazıyorum..ılgılenırsenız ATILA BEY e sorarmısınız son durum nedır..tesekurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Nisan 2011 | 20:33 Güral Aydın 278 Kişi okudu

Mbr tebernüş bey... Siteden incelediğim kadarıyla emlak konus

Soru

Mbr tebernüş bey... Siteden incelediğim kadarıyla emlak konusunda baya bilgilisiniz size bi kaç sorun olucaktı cvplarsınız çok sevinirim..Benim kayabaşında bi arsam vardır 200 m2 lik.. İmar geçipde TOKİ istimlak edince arsam 160 m2 lik alana ve bi adet tapuya düştü. yani 90 m2 bi arsa 70 m2 bi arsa oldu ve bu arsalardan biri yanlış hatırlamıyorsam 34.000 m2 lik paftada diğeride 12.000 m2 bi paftada görünüyor.Ayrıca bi tanesinde konut bi tanesinde de sağlık merkezi görünüyor.. TOKİ nin merkezine gittim bilgi almak için onlarda şu anl arsa üzerinde evi olanları anlaşmaya çağırıyolar onlar bitince arsası olanları çağırcaz die söğlediler.. Sormak istediğim buranın durumu nedir benim arsamın bu durumlardaki değeri nedir yada kat karşılığında anlaşaya varabilr miyim.. Şimdiden teşşekür ederimmm ii günler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Nisan 2011 | 08:44 Aykut İVDİK 278 Kişi okudu

Talan değil , konutlaşma değil , sit alanlarını yok etme de

Soru

Talan değil , konutlaşma değil , sit alanlarını yok etme değil , master planı çıkarılarak kısa süreli ve daha fazla insanların yararlanacağı , yaşayacağı alanlar yaratılsın . Yoksa Datça da , Bozburunda benim yerim var "DOĞA " kirlenmesin bencilliği ile değil. Çünkü bu alanlar Dünya mirasıdır , Dünya mirası olacaktan öte güzel yerlerdir , ülkemiz , ülke insanımız , insanlık buralardan faydalansın ve bu ölçekte planlar yapılsın.Kirletmeyerek - paylaşarak - para kazanarak yaşamayı ögrenelim . Dünya miraslarını talan ederseniz gün gelir birileride size dur der.Selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2011 | 13:37 ahmet kaçmaz 278 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey. Fi-Side\'den %25 Kampanya ile 2 adet 1

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey. Fi-Side'den %25 Kampanya ile 2 adet 1+1 daire almıştım. Daireyi alırken satış ofisine bankada vadede bulunan paramın 5 Nisan'da günü geldiğini ödemenin %60'ını o gün yapsam olur mu diye sorduğumda, kesinlikle olmaz kampanya sadece 15 Mart - 3 Nisan arası geçerli, 3 Nisan'da kesin olarak bitecek zaten o zaman daire bile kalmaz demişlerdi. Sonradan hedefledikleri 1065 dairenin 500 tanesini %25 kampanya ile satışın gerçekleşmemesi nedeniyle kampanyayı 10 Nisan'a kadar uzattılar. Şimdi de fiyatlarla ilgili kampanya bitmiş olmasına rağmen, daireleri aynı peşin fiyatlarla satıyorlar. Bugün bir arkadaşım satış ofisine özellikle gitmiş, peşin alırsanız aynı fiyat demişler, inanamadım websitelerine baktım, orda da aynı peşin fiyatlar duruyordu. Bu konu hakkında düşüncenizi öğrenmek isterim. Çok teşekürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2011 | 22:20 Hikmet Sağlam 278 Kişi okudu

Halit ergenç beyin yazısını okudum,halit bey yapı itibari il

Soru

Halit ergenç beyin yazısını okudum,halit bey yapı itibari ile herhalde çok espirili ve komik bir insan oldugunu düşünüyorum.Türkiyenin tüm bölgelerinden ve avrupada yaşayan vatandaşlarımız istanbuldaki yatırımlarını bu sitenin aracılıgı ile haberdar olup alıyor,ve aldıgı siteyi temelden itibaren inşaat bitene kadar havadan emlak com.ve havadan video ile düzenli olarak bilgisayarının başında takip ediyor.bence bu hizmet bir nimettir.tebernüş beyin yorumları ise bence tatminkar.tebernüş bey sizin kendisi hakkındaki eleştirinizi bile yayınlıyorsa bu sitenin ne kadar ciddi ve şeffaf olduguna karar verin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Nisan 2011 | 10:36 adnan kuşoglu 278 Kişi okudu

teberrus bey tatırım amaclı bır daıre almak istıyogrum.ana

Soru

teberrus bey tatırım amaclı bır daıre almak istıyogrum.anadolu yakasımı avrupa yakasımı daha avantajlıdır.mesela halkalı bolgesı cok hareketlı.yada hangı projeye yonelmemız lazım.500 bın kadar bır yatırım hedeflıyogrum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Nisan 2011 | 10:32 mustafa kocabas 277 Kişi okudu

Sayın yetkili bankadan aldıgım krediye karşılık 2 evimi ipo

Soru

Sayın yetkili bankadan aldıgım krediye karşılık 2 evimi ipotek vermiştim problemlerden dolayı bazı kısımlarını öedeyemedim evler satıldı icra yoluyla sorum şu 150.000 olan evlerim 70.000 er liraya satıldı borcumun kalan kısmını tekrar ödemek zorundamıyım evlerim degerinin çok altında gitti aradaki fark yeni kanunlardan dolayı borcumun kalması dogrumu? Acil cevabınızı mail ederseniz minnettar olurum.Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Nisan 2011 | 09:54 Sevgi Ağanoğlu 277 Kişi okudu

Tebernüş Bey selamlar. Siteyi sürekli takip ediyorum. Konut al

Soru

Tebernüş Bey selamlar. Siteyi sürekli takip ediyorum. Konut alımında altını çizdiğiniz noktaları zihnime yazıyorum. Katkılarınız için öncelikle teşekkürler. Tek dezavantajım şu an İstanbul'da olmamak. Uygun fiyatlı birkaç yeni proje halen devam ediyor. Yaza kadar İnşallah çok fiyat farkı olmaz. Yeni projeler de mevcut projelerden daha ucuza sunulmuyor. şu anki niyetim yazın geldiğimde uygun gördüğüm projelerden, firmaya borçlanarak (banka kredisi almadan) almak. Ancak ev almak bizim her zaman yaptığımız bir şey değil. Ev alırken çıkacak fiyat haricindeki masrafları bilemiyorum. Ayrıca temelden alınan projelerde ileride astarı yüzünden pahalıya gelecek ekstra maaliyetler olabilir mi? Varsa nelerdir? Bu konularda doğru bilgiye ve tecrübelere ihtiyacımız var. Hatta eğer mümkünse ev satın alan üyelerimiz tecrübelerini yazarsa da çok mutlu olacağım. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2011 | 04:45 Kadir PEK 277 Kişi okudu

Merhaba efendim, benim merak ettiğim konu, Osmanlı inşaatın (

Soru

Merhaba efendim, benim merak ettiğim konu, Osmanlı inşaatın (beylife-dianetsen vs.) arazisi üzerinde hiç yol, sokak vs. belediye hizmeti yok. Acaba belediye bunları konutlar bitincemi devreye sokuyor. Belediye yapacağı sokaklar için daire sahiplerinden harç benzeri bir bedel istiyebiliyor mu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2011 | 14:43 TUNCAY GÜNAY 278 Kişi okudu