Merhaba Tebernus Bey , Fı Lıfe da 54 m2 1 kat dogu cephed daır

Soru

Merhaba Tebernus Bey , Fı Lıfe da 54 m2 1 kat dogu cephed daıreme 80 bın TL ye musterı var.Lansmanda almıstım.Bır bucuk ay kadar daha bekleyebılırım.Satayım mı yoksa teslım olmasına yakın mı elden cıkarayım.Degerlı yorumlarınızı alabılır mıyım .Tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mayıs 2011 | 22:46 Umit Hamdi Gelen 278 Kişi okudu

Merhaba Sayın Kreççi,Haftasonu çekmeköy,sancaktepe bölgesin

Soru

Merhaba Sayın Kreççi,Haftasonu çekmeköy,sancaktepe bölgesinde birçok proje gezdik, henüz ortada olmayan projeler için 500bin TL paralar isteniyor. Ovalbahce adında bitmis ve güzel bir site bulduk. 4+1 315bin istendi ama 300bine 172m2 daire alanabilir görünüyor. Otobus duraklarina yakin, TEM yakin ve site içi oldukca derli toplu, yeni yapılacak Sancaktepe Araştırma Hastenesinin karsında. Özkartallar adında bir firma yapmiş. 172M2 için fiyat oldukça iyi geldi. Yatırım veya oturma amaçlı alınabilir mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mayıs 2011 | 09:40 Bener Günal 277 Kişi okudu

sayın tebernuş bey innovia 4 lasman oncesi satışı başlamı

Soru

sayın tebernuş bey innovia 4 lasman oncesi satışı başlamış ilgilenenlere 200 daire cumartesi pazar satılmıştı..fiatlar beklediğimiz gibi yusek başladı bir yıldız blok 3 adet v blok ve gerisi normal bloklar bildiğimiz klasık 4 etap çok buyuk diğer 1.2.3 e göre 19 bloktan yapılmış saygılar genel goruntu innovia 3 gibi...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mayıs 2011 | 10:13 metindeniz 277 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey,Ağaoğlu ve Avrupa konutları dışın

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey,Ağaoğlu ve Avrupa konutları dışında Maslak-Ayazağa bölgesinde (ya da mevcut metro hattı boyunca) başlayacak yeni projeler var mı?Sanırım heriki projede de bölgeden dolayı fiyatlar yüksek olacak.Teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mayıs 2011 | 10:17 Aylin Yurtsever 278 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba.Ispartakule tem\'de bizim evler karşısı

Soru

Tebernüş bey merhaba.Ispartakule tem'de bizim evler karşısında devasa bir çayır var burası imara açılacak mı? m2 si 100 tl. civarı hisseli tapu verenler var tamamı 300 dönüm.yalnız tapuda çayır olarak geçiyor ne dersiniz alım yapılabilir mi?çayır olması kafamı karıştırdı.Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2011 | 10:52 Hüseyin Gevrek 278 Kişi okudu

kolay gelsin.kayabaşı resneli çiftliğinde 375 metrekare hisse

Soru

kolay gelsin.kayabaşı resneli çiftliğinde 375 metrekare hisseli tapuarsayı bu gün 45000 tl ye aldım.orayı belediyeye sorduğumda imar planı çıkarılıyor dediler.bu arsayı en az 5 yıl bekletmeyi düşünüyorum.kazançlı çıkar mıyım.saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2011 | 15:53 ibrahim bulut 277 Kişi okudu

kusura bakmayın halkalı toplu konutları 1,etap ta 750-1000 tl

Soru

kusura bakmayın halkalı toplu konutları 1,etap ta 750-1000 tl arası kıra bedelleri biz 750 ye oturuyoruz.ev ve bina bakımlı.ama dediğim gibi 20 yıllık bina.14 katlı 13.kattayız.Bu arada ilginize de cok teşekkürler. Gerçekten çok önemli bir şeyi görev edinip halkı bilinçlendirmeniz takdire değer.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2011 | 22:28 ünalyaman 277 Kişi okudu

merhaba,tebernüş bey realistanbul ile ilgili olarak soru soran

Soru

merhaba,tebernüş bey realistanbul ile ilgili olarak soru soran turan oflaz beye istinaden proje önce 2010 sonu, sonra 2011 şubat, daha sonra 2011 mayıs ayında bitecekti..şu an söylenen 2011 ağustos..benim daire sahibi olarak fikrim bu hızda ilerlerse 2012 başı oda belki? teslim edilebilir..tebernüş beyin dediği gibi çelik gibi sağlam ) sinirleriniz varsa, ve projede ne hikmetse! devamlı maliyetten kaçmak için yapılan değişiklikleri hazmedebilirseniz ne ala.. İşin ilginç yanı 2009 şubat ayında başlayan ve teslimi yılan hikayesine dönen projenin bir ortağı sanki projeyi zamanında ve dört dörtlük teslim etmişler gibi referans projelerinde göstermekteler.Gülermisin ağlarmısın )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2011 | 09:36 zeynep aksunal 278 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey;Gardencity 2. etapdan bir 3+1 daire satın

Soru

merhaba tebernüş bey;Gardencity 2. etapdan bir 3+1 daire satın almış bulunmaktayım.Sorum şu daireyi satın aldıktan sonra ilk tespitlerim site yönetimsel iyi yönetilmiyor,mesela bir kaç daire kombi taktırıken dış cepheye zarar vermiş vs,ve bu konuları iletip sitenin ve evin eksiklerini gidermek için çok fazla muhattap bulamıyoruz,bu durumu tamer beye iletirmisiniz bir de iskan tam bir muammaya dönüşmüş herkes ayrı telden çalıyor.Garden city 2. etapın iskanını ne zaman almayı düşünüklerinide sorarmısınız.Yardımlarınız için teşekkür ederim,sizi gönül elçimiz gibi kullanıyoruz ama kusura bakmayın.cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mayıs 2011 | 15:21 Arkın Öz 278 Kişi okudu