merhaba Tebernüş Bey,pendik batı mah.sinde 10 yıllık bir bin
merhaba Tebernüş Bey,pendik batı mah.sinde 10 yıllık bir binada 3+1 130M2 satış fiyatı için kira çarpanı ne olmalıdır.Şuanda 750TL ye bir kiracı bulunmaktadır.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba Tebernüş Bey,pendik batı mah.sinde 10 yıllık bir binada 3+1 130M2 satış fiyatı için kira çarpanı ne olmalıdır.Şuanda 750TL ye bir kiracı bulunmaktadır.
merhaba tebernus bey; Metrokentte mumkunse buyuk daire alin diyorsunuz ama kiptasin elinde bu daireler kalmamis.Binalarin altindaki kapali otoparktan metroya direk gecis oldugu soyleniyor. Bu 1+1 ler icin de bir avantaj ise prim acisindan almak ne kadar dogrudur. tesekkurler
iyi günler tebernuş bey..Başbakanımızın çılgın proje nin yeri ile yaptıgı açıklamaların ve yapılacak ''kanalistanbul'' projesinin kayabaşı ve çevresine katacagı değer ne olur..kayabaşında ileriye dönük arsa almak mantıklımı ?? teşekkür ederim...
Merhaba tebernüş bey ilginiz için teşekkürler siz 2+1 tavsiye etmiştiniz ama kısa bloklardan bir 3+1 aldım bu cumartesi sanırım 20 daire felan kalmış)yanlız kampanya sınırları içinde peşinat için uygulanan kolaylık karar vermeme çok yardımcı oldu Elite City projesindeki ince ayrıntılar ve ödeme şekilleri benim kararımda buyuk etkisi oldu tekrar teşekkürler
Merhaba,Kiptaş Finanskent'in teslimatıyla ilgili geceikme söz konusu olcak mı? Halihazırda Mayıs 2009'da başlamış inşaat hala devam ediyor.Önce Haziran 2011'de teslim edileceği söylendi şimdi de Ağustos 2011'e teslim süresi çekildi. Konuyla ilgili daha önceki maillerinizde teslimatın Haziran'd yapılacağını bildiğiniz söylemiştiniz.Sizce teslimatta şimdiden bir gecikme yaşanacak mı?Teşekkürler.
Tebernus Bey merhaba, Burada verdiginiz tum bilgiler icin tesekkur ederim. Bugun emlakkulisi.com'dan ogrendigim uzere AZIZ TORUN istifa etmis. Sebebi nedir? Ali Sami Yen'de de birtakım problemler vardı. Butun bunlar Mall of Istanbul acısından ne anlama gelir. Opsiyon koyduk, pesinatı odemeyelim mi? 3 kurus yatırım yapacagız. Hata yapmayalım. Bilginiz varsa detayları paylasabilirseniz cok sevinirim. Saygılarımla...
Selamlar,Leventte çalışıyorum. Bu nedenle merkezi lokasyonda bir 1+1 daire almayı planlıyorum. Pek çok alternatif var civarda ama merkezilik açısından trump tower mantıklı görünüyor. 114m2 orta katlarda ve arka tarafa bakan daireler 600bin dolardan başlıyormuş.(ikinci el)safir ve zorlu gibi projelerin uçuk fiyatları karşısında daha ulaşılabilir görünüyor. Civardaki diğer kulelelerle yakın fiyatlarda. Üstelik tamamlanmış olması da bir artı. (tapu sorunu yok ise) Emlakçı ile haftasonu birkaç daire gezeceğim. Yüksek katlar daha iyi olacaktır. Ancak fiyat ne kadar değişir bilmiyorum. Trumpta ön tarafa bakan yüksek katlar sanırım çok pahalıdır. Sizin fikirlerinizi alabilirsem kendime daha iyi yön belirleyeceğimi düşünüyorum. Nelere dikkat etmemi önerirsiniz? Değerli zamanınızı ayırıp detaylı bir değerlendirme yaparsanız çok sevinirim.teşekkürler, saygılar
Hayırlı akşamlar Tebernüş bey nasılsınız?Engin Gürsu beyfendi fiyapıdan 160 bin tl'ye daire alan şahsa neden bukadar şasırdı anlamış değilim,ayrıca fiyapı'ya neden bu düşmanlık onuda anlamış değilim,şirket yok satıyor bir şirket 20 günde 500 daire birden satıyorsa o şirketi tebrik etmek lazım.Ya da Engin gürsü beyfendiye göre bu 500 daire'yi alan kişiler gerçekten bu işi bilmeyen insanlar.Ben ezelimden beri fenere antipatim var bu sitede ise ilk okumaya başladığımdan beri Fiyapı'ya ya demekki Fi yapı çok kişinin canını yaktı Ayrıca siz defalarca söylemiş olduğunuz bir şey var 'Fiyapı bu sektörde bana göre en sağlam şirket'Neyaparsanız yapın Fiyapıyı batıramazsınız ve kendi adıma söylüyorum ben Fikret bey'e sonuna kadar güveniyorum.Aslında kendisini yapmış olduğu işlerle sonuna kadar tebrik etmek lazım.Zaten sorunda bu çok iyi işler yapan kıskanılır...Hayırlı akşamlar Tebernüş bey.
kolay gelsin.orhanlıda neden bir gelişme yok.kaç ay geçti şerh koyalı.madem paraları yok niye kamulaştırma yapıyorlar.bizleri bu kadar magdur etmeye hakları yok.lanetliyorum bu tokiyi.bölgedeki insanlar diken üstündeler.bir açıklama bile yapmıyorlar
Merhabalar neden sadece bir havuzu büyütmüşlerki herkezi bir noktayamı toplamak istiyolar bence çok saçma olmuş. Çok açık belliki o büyük havuzun kenarı dolacak. Sayın Kireçci nish adaların arkasına gelecek olan otelde işletmeci olma düşüncemiz var(kuaför) bu konuda girişimlerde bulunacağız sizce bölge ticari manada gelişime ne kadar açık ?