Sayın üstad, acunkentin fotoğrafları ve videosu için çok te
Sayın üstad, acunkentin fotoğrafları ve videosu için çok teşekkür ederiz,elinize sağlık. Ancak inşaat işinden hiç anlamayan biri olarak 8 bloğuno arsaya nasıl sığacağını hala anlayamadım
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Sayın üstad, acunkentin fotoğrafları ve videosu için çok teşekkür ederiz,elinize sağlık. Ancak inşaat işinden hiç anlamayan biri olarak 8 bloğuno arsaya nasıl sığacağını hala anlayamadım
Merhaba,Avrupa Konutları Atakent 3 satış rakamlarını biliyormusunuz?Tşk.
merhaba tebernüş beybaşıbüyükte tepe inşaat narcity yanında nartepe adlı bir projeye başlamış, detayları biliyormusunuz? havası için tercih edeceğim bir bölge, ileride çok prim yapar diye düşünüyorum, sizce?
Merhaba, Sayin Emre Ozkan beye Six Flags icin verdiginiz cevap icin teessuf ederim. Firmanin Turkiye de islerini yuruten hukuk burosundan tesadufen aldigim gizli bir bilgiydi. Bu is resmi olarak aciklandiginda yazdiklarimi hatirlatacagim. Spekulator degilim lutfen oturdugunuz yerden tanimadiginiz insanlara spekulator damgasi yapistirmayin. Unutmayin ki sizin herseyi bilmenize imkan yok.
merhaba tebernüş bey innovia 4 le ilgili neler söylemek istersiniz innovia 3 zamanında teslim edilemeyecek gibi burada bi ev alırsam sıkıntı yaşarmıyım teslimatta tam olarak karar vermi değilim
Merhaba Tebernüş bey, Serdar Günay beyin duymuş olduğu Üniversite, Özel bir üniversite olup (Başakşehir Üniversitesi) projesi çizilmiş, temeli yakında atılacak bir üniversitedir. Saygılarımla,
iyi günler tebernüş bey fikir danışmak istiyorum size eşimde bende özel sektörde çalışıyoruz elimize 2700 ytl para geciyoo 500 kira veriyoruz ev almaya karar verdik 65.000 vakıf banktan 10 yıl ayda 860 ytl taksitle kredi eşim adına cekmeyi düşünüyoruz.10 da ben kedim çekecem toplam 75 etti 30 da sağdan soldan borç bulup parayı 105 yapı ev almayı düşünüyorum ama borçlanmaktan çok korkuyorum aylık bankalara1150 ödeyeceğiz ne yapmam lzaım bilmiyorum 10 yıl bu sonra iş garantimiz of offffff
Tebernus Bey merhaba,mart ayinda ukracityden 1+1 bir daire aldik.%25i pesin odememiz gerektigi soylendi biz de odedik.su anda goruyorum ki pesinat odemeleri agustosta basliyor ve bir yil icerisinde tamamlanabiliyor.konu ile ilgili yorumlarinizi almak isteriz?av. Banu Cosar
Merhaba... Şile ile ilgili bazı yeni projeler söz konusu sanırım. Bunlar sizce gerçekleşir mi? Gerçekleşirse de arsa fiyatlarına yansır mı? Mesela ağlayankaya mevkinde bir arsaya? Yoksa orada arsa fiyatları doyuma ulaşmış diye düşünülebilir mi? Teşekkürler.
sayın kireççi,Sizi ve yön veren düşünce,fikirlerinizi özenle ve ayrıcalıkla izliyorum ,teşekkürler.Benim kat irtifaklı bir dairemi satıpbir miktar kredi alıp(90 bin tl)yeni bir daire satın almak istiyorum.Ben ve eşim tüketici kredisi alıp bu farkı(emekliyiz) kapatabilirmiyiz.Özetle nasıl bir yöntem izlemeliyim? sizin yardım ,destek , katkı ve yönlendirmenizle anılan işlemleri daha rahat ve kolay icra edebilmem için nasıl bir yol izlemeliyim.saygılar ve teşekürler(sizi yorduğum için özür dilerim)