benim kurtuluşta 25o bin tl civarı dairem var.kendim kiradayım

Soru

benim kurtuluşta 25o bin tl civarı dairem var.kendim kiradayım.bu daireyi satıp innovia 4 veya dumankaya modern.den 2 adet 1+1 almak mantıklı mı?daha fazla kar ettirir mi? teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ekim 2011 | 14:07 mahmut ünal 275 Kişi okudu

merhaba teberrüş bey ben tuzla konutlarından 2,1 daireye girdi

Soru

merhaba teberrüş bey ben tuzla konutlarından 2,1 daireye girdim 1 kat güney tek endişem zamanındamı verirler yoksageciktirirlermi inşaata bakıyorum çok hızlı çalışma var dahada erken teslim edeceker söylentisi de duydum. bizim dahada erken teslim etme şansları varmı tabikide emlak konutun yap devret olayı ilk endişemde var bana bilgi verisseniz sevinirim teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ekim 2011 | 09:06 ismail akburak 275 Kişi okudu

Öncelikle böyle faydalı bir platform oluşturduğunuz ve bizle

Soru

Öncelikle böyle faydalı bir platform oluşturduğunuz ve bizleri bilgilendirdiğiniz için gerçekten çok teşekkür ederim.Evviva Yaşam Merkezi,Residence 199 m.kare brüt 149 m.kare net 3+1 daireyi 139.000 tl kampanya fiyatı ile satın almak niyetindeyim. Birkaç sorum olacak, cevaplarsanız çok memnun olurum. 149 mkare net dairenin iç kullanımı tüm iç mahalleri toplayınca aslında toplam 133 mkare ediyor. Sizce bu daire 149 mu 133 mkare midir? Bir standart var mıdır bu tabirde?İkinci olarak Temel Bey birçok beyanatında bu fiyata aldığımız dairenin bitince en az % 50 hatta % 100 pirim yapacağı konusunda sözlü garanti veriyor. Sizce bu yaklaşık ne oranda gerçekleşebilir? (Tahmini olarak kişisel düşüncenizi alabilir miyim?)Üçüncü olarak henüz sadece fore kazık ve 2 blok temeli atılmış 4 bloklu bir projenin taahhüt edilen en geç 31 Aralık 2012 de yani 13-14 ay sonra teslimi mümkün olabilir mi? Satış ofislerinden Aldığımız bilgiye göre 750 dairenin neredeyse tüm daireler satılmış durumda.Bu durumda inşaatın hızlanması gerekir diye düşünüyorum.Bu konuyu burada takip eden yüzlerce kişi olduğuna adım gibi eminim.Saygılar sunarım Tebernüş Bey.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2011 | 18:44 Ergin Burak Onder 275 Kişi okudu

meraba tebernüş bey fiside projesinden sosyal tesislere bakan t

Soru

meraba tebernüş bey fiside projesinden sosyal tesislere bakan taraftan 14kat 90 tlye sizce uygunmudur yada tavsiye edecegınız proje varmı sorusunu sormuştum cvplamısınız sağolunu ev 77m2 nakit 90bin tl ikinci el olarak satıyor bıarkadaşım fiside bahçeşihir projesınde 14.kat sosyal tesislere bakıyor tavsiyeniz nasıl olur

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2011 | 11:56 hakan bostancıoğlu 276 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş bey, nasılsınız? İzninizle eski öğrenci

Soru

Selamlar Tebernüş bey, nasılsınız? İzninizle eski öğrenciniz(!) olarak değerli okurlara seslenmek istiyorum. Lütfen 5 yıl kira garantisi, bittiğinde %25 prim garantisi veya proje geciktiğinde kira yardımı gibi buram buram pazarlama kokan genelde gerçekleşmeyecek aldanmalara gelmeyelimayakları yere basan sağlam alımlar yapınız. Sizin adınıza ben mailleri okudukça hergün üzülüyorum. Artık seçici olunması gereken bir döneme girdik her şeye balıklama atlamayalım. T.Kireşci'nin eski yazılarını mutlaka okuyun, araziye çıkın. Para kolay kazanılmıyor.Kolay gelsin,kendinize iyi bakın lütfen.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2011 | 16:54 ibrahim kara 275 Kişi okudu

merhabalar tebernus bey..fiside projesinden 49bin ocakta 100bin 2

Soru

merhabalar tebernus bey..fiside projesinden 49bin ocakta 100bin 2012 mayısta ödemeli kampanyayla ev aldım.eger mayıs 2012ye bu ev teslimi yetişmezse bitmeyen eve kredi çekemeyeceğimden parayı ödeyemem.böyle bir durumda fiyapı bunu dikkate alıp ödemeyi ertelermi ertelemezse ne yapabilirim..?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2011 | 20:25 soner m. 275 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş Bey.m2 bazlı düşünün diyorsunuz. Bi yand

Soru

Selamlar Tebernüş Bey.m2 bazlı düşünün diyorsunuz. Bi yandan bir soruda cevapladığınız gibi m2 arttıkça birim fiyat düşüyor . Yani 150 m2 bir ev ile 50 m2 bir evin m2 fiyatlarını karşılaştıramayız.Ayrıca Oda bazlı da düşünmeyin diyorsunuz. Haklısınız ama, oda bazlı da düşünmmek gerekli. Örnek 1+1 80 m2 bir ev mi tercih ederdiniz. 2+1 70-75 m2 mi? Şuan mevcutta 100 m2 bile studio daire var. 60 m2 lik 1+1 e değişmem. Siz ne düşünüyorsunuz? Saygılarımla..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2011 | 23:25 Fahri Akgün 276 Kişi okudu

Selamlar Tebernus bey, oncelikle tavsiyeleriniz\'den dolayi cok t

Soru

Selamlar Tebernus bey, oncelikle tavsiyeleriniz'den dolayi cok tesekkur ederim. Canakkale Gelibolu da yaklasik 500 ve 600 metre karelik iki arsa buldum. Bogaza 700 metrelik mesafede ve etrafindaki arsalarda su an bos. Iki arsa fiyati 36000 tl. Bu iki arsayi satin alip sonra villa yaptirmak niyetiyle 1 veya 2 yil sonra muteahite vermeyi dusunuyorum. Villalari satisa cikaririm diye dusunuyorum. Anlayaciginiz, tamamen yatirim amacli. Boylesi bir yatirimi veya herhangi bir yatirimi Gelibolu icin yapmami tavsiye edermisiniz? Arsa fiyati hakkidaki gorusleriniz nedir. Eger tavsiye etmiyorsaniz, mukabilinde nasil bir tavsiyeniz olur.Tekrar tesekkur ediyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2011 | 21:30 Yilmaz Uysal 275 Kişi okudu

pardon ama beni dikkatlice okumamissiniz ben daire satmadim daha

Soru

pardon ama beni dikkatlice okumamissiniz ben daire satmadim daha oncedende dairem vardi yani hissem vardi, daha sonradanda koperatif hissesi olan birisinden bir daire daha aldim...aslinda bakarsaniz bu gec teslimatlar insanlari yildirdi ve insanlar satmak istediler fakat ongoremedikleri ve sizinde belirtmis oldugunuz sey su ki bu projele 3-5 sene icinde hakettigi degeri alacaktir...tekrar diyorum mimari olarak istanbulda varyap meridyanla cekisir...3. proje inanin aklima gelmiyor...en buyuk sorun buranin yonetiminden kaynaklandi maalesef...aldigim dairenin fiyat ve metrekaresi ise 170 metrekare idi 900bin tlye gecen haziranda aldim...metrekaresi 5300 tlye geliyor cokta ucuz degil aslinda ama ben en azindan 6000-6500 tl olacagi kanisindayim metrekarenin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Kasım 2011 | 00:03 cevat urhan 276 Kişi okudu

Merhabalar.Çıkması planan bir kentsel dönüşüm yasasından

Soru

Merhabalar.Çıkması planan bir kentsel dönüşüm yasasından bahsediliyor.23 oranında bina sakini kabul ederse binalar yıkılacak ve yenilenecek deniliyor.bu yasa fikirtepe için söz konusu olur mu?fikrinizi paylaşırsanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2011 | 13:50 ali dulger 276 Kişi okudu