Ben trabzondan toki almak istiyorum ayda en fazla verebilecegim 3
Ben trabzondan toki almak istiyorum ayda en fazla verebilecegim 300 tl ama bir türlü amacıma ulaşamadım yardımcı olursanız sevinirim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Ben trabzondan toki almak istiyorum ayda en fazla verebilecegim 300 tl ama bir türlü amacıma ulaşamadım yardımcı olursanız sevinirim
Ev fiyatları ne kadar ? Peki bursada konutlarınız var mı?
Merhaba çok araştırdım ama ne belediye nede afet yönetiminden bilgi alamadım sizden yardım istiyorum...İnnovia4 evleri 30mt kazık çakılacakmış+10mt de otopark yapılacakmış bu kazıklar deprem ve heyelan için yeterlimi??? sizce
selamlar tebernüş bey bir projede satışa çıkan daire metrekareleri değişebilirmi yani firma bunu değiştirebilirmi örnek 100 metrekare deyip sattığı sonra bunu 80 metrekare diye önümüzed getirebilirmi sözleşmede yazan metrekare dışına çıkabilirmi teşekkürler
Merhaba, Kadıköy Acıbadem'de 50 yıllık binamızı müteahite verme aşamasındayız. Emsalin 2.07'den 2.5'a çıkacağı uzun süredir konuşuluyor. Bu knudaki gelişmeler ne aşamada acaba? Bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler
Sayın Tebernüş bey ....Ben beylik düzünden 3+1 bir daire aldım ama şuanda iskanı yok . iskanı olmayan binada Kat Mülkiyet tapusu çıkarmı veya kredi Kulana bilirmiyim .İlginiz için şimdiden teşekürler...İYİ ÇALIŞMALAR
Dünki kristal şehirle ilgili sorumu kısa sürede yanıtladığınız için teşekkür ederim. Sormak istediğim birşey daha var. Kristal Şehirde 1+1, 2+1, 3+1 dairelerin prim yapma ve elden çıkarmak bakımından hangisi tercih edilmeli ve alırken yaklaşık m2 birim fiyatları ortalama kaç olmalıdır. Tekrar teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.
ben isanbul kartalda oturuyorum anadolu yakasında toki nezaman nerde alt gelir gurubuna konut yapacak kiracılıktan usandım ev sahiplerine allah vijdan versin lütfen aydınlatırsanız sevinirim tşk
Günaydın. Halkalı Toki Akasya 1 sitesinden 2+1 84 m2 ev almak istiyorun. Ancak kaygım şu anda 140 bin lira olan evin bedelinin ilerleyen günlerde aşağı düşmesidir. KOnu ile ilgili yorumlarınızı rica ederim. Saygılarımla
iyi günler diliyorumSene 2002 yılında kayınımın adına kayıtlı evi kayınımın satmak istemesini üzerine almak istedim. kayınım türkiye dışıda olduğu için bana geçmiş yıllar vekalet vermişti. Pazarlıkta karısı vardı ve anlaştık sene 2002 yılında evi 24 bin tl ye eşimin üstüne aldık. parayı kayınımın eşine verdik. Ve aradan 10 yıl geçtikten sonra kayınım evi ucuz aldığımızı söylüyor ve mahkemeye vereceğini söylüyor. Sizce bi hak talep edebilirmi. Çok teşekkür ederim.