tebernüş bey merhaba, ben topkapı bölgesinde yatırım değer

Soru

tebernüş bey merhaba, ben topkapı bölgesinde yatırım değeri olan bir projeden daire almak istiyorum. üç proje arsında karavermek istiyorum. ağaoğlu bahçelievler, kiptaş ve realistanbul evleri arasında kaldım. daire tiplerinden dolayı realistanbulu daha uygun görüyorum. fakat m2 fiyatı diğerlerinden daha yüksek ve teslim tarihi de şubat 2011 olması beni terddüde düşürüyor. sizce o bölge için m2 fiyatı 3800 tl civarı yüksekmidir. bu konuda bilgi verirseniz çok memnun olurum. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2010 | 10:15 seyhan soylu 273 Kişi okudu

tebernüş bey kolay gelsin...sizi hergün hiç şaşmadan takip

Soru

tebernüş bey kolay gelsin...sizi hergün hiç şaşmadan takip eden bir kişiyim...başta sabrınızdan dolayıda sizi tebrik etmek istiyorum...başka hiçbir sitede sizin gibi sorulara cevap veren bir kişi yok...şimdi sorum şu dün bir soruya cevap vermişsiniz sinpaş ve istanbul saraylarıda geçiyor bahsin içinde...ruhsat meselesi ile ilgili...ben tabi sinpaşa türkiyenin en büyük inşaat şirketi olarak güvendim ve istanbul saraylarından hisar kuleden bir 2 1 daire aldım...30 ay sonra teslim dendi mart ayında aldım...şimdi siz bir arkadaşa cevap verirken daha istanbul sarayları için ruhsat almadı falan yazmışsınız ve benim migdem bulandı...bir açıklık getirmeniz mümkünmü...noter aracılıgı ile her türlü anlaşmamızı yaptık banka aracılıgı ilede ödemesini yaptık...hal böyleyken sizin yazınız biraz canımı sıktı ama bir netleştirirsek sevinirim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mayıs 2010 | 09:31 arman şahinoğlu 273 Kişi okudu

ft yaka 37 bin tl ye sütüdyo daire için iki ay önce bizden p

Soru

ft yaka 37 bin tl ye sütüdyo daire için iki ay önce bizden peşinat aldı fakat bu projeyi teknik nedenlerden dolayı iptal ettiğini tesadüfen kalan parayı yatırmaya gittiğimde öğrendim. yatırdığım peşinatı iade etmelerini istediğim de ise sonradan iade edeceklerini. söylediler.yaklaşık iki aydır param iade edilmedi. benim durumumda olan onlarca kişi var. dolandırıldığımı düşünüyorum.aslında böyle bir projeleri olmadığı halde reklamları kullanarak benim gibi onlarca kişiden nakit para toplayarak bizim paramızı kullanıyorlar.bu haksızlığı gidermek için ne yapabilirim ? selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2010 | 15:18 atakan erdoğan 273 Kişi okudu

Ispartakule bizimevleri begendim ev almayı dusundum satıs ofisi

Soru

Ispartakule bizimevleri begendim ev almayı dusundum satıs ofisine gittim 1 artı 1 150 bin liraya satıyorlar,agaoglu ve avrupa konutlarıda ortalama 1 yıl sonra teslim onlarsa 140 bin civarına idi.Fakat bu ikisinin bitmis emsali yok bir yorum yapmıyım fakat bizimevleri bAz alırsak bitmis 2.el 130 bin e evler buldum.Sorum şu,son donemde insaat sirketleri guzel reklam ve medya destegi ve cidden kaliteli satıs departmanları ile oyle iyi ve bence yuksek fiyattan satıyorlar ki ,sanki eskiden olan maketten alalım bitince kar ile satalım mantıgı ortadan kalkıyor gibi.Bizimevlerde ornegin 3.etap 150 bine alsam 2.eli bugun 130 bine satılıyor bunu nasıl kar ile satabilirim bittiginde?Dogrusu 2.eli 130 bin ise en azından 100 bine satmaları lazım ki yatırımcı da girsin 1 yıl da beklesin birraz para kazansın.Acaba yanlısmı bir tespit yaptım?Boyle para kazanma donemi bitti mi acaba? Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2010 | 23:36 esin cevik 274 Kişi okudu

merhaba, bahçeşehir'de dumankaya, avrupa konutları ve ağaoğl

Soru

merhaba, bahçeşehir'de dumankaya, avrupa konutları ve ağaoğlu arasında 3 1 dairler için nasıl bir yatırım sıralaması yapardınız? teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2010 | 17:45 emirhan dogan 274 Kişi okudu

iyi geceler, sanki firmaların iletişim sorumluları veya başka

Soru

iyi geceler, sanki firmaların iletişim sorumluları veya başka görevlileri buraya gelip kendi savunmasını, reklamını vb yapıyor gibi geliyor bana; bir proje hakkında halktan özellikle de fiyat konusunda eleştiri gelmesini anlayabiliyorum ama buna cevap verilmesini pek anlamıyorum, sonuçta sen de bir müşterisin senin de işine gelir yapılan o eleştiri. bence istanbulda özellikle de ucuz konut projelerini gördükten sonra şehir merkezi dışında başlanan projelerin çoğu (sinpaşın halkalı ve k.çekmece projeleri, avrupa konutları halkalı ve ıspartakule projeleri ve akkoza başta olmak üzere) aşırı şişirilmiş fiyattan satılıyor, bu konudaki eleştirilere yüzde yüz katılıyorum. insanlar bunu görmeli ve tepkisini alım yaparak/ yapmayarak ortaya koymalı ki ilgililer fiyat koyarken 2 kere düşünsün. iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2010 | 00:01 Yalçın Yuvakuran 273 Kişi okudu