iyigünler arnavut köyden ev alacaz bazı insanlar orasının uy
iyigünler arnavut köyden ev alacaz bazı insanlar orasının uygun yer olmadığını ilerisini hiç de parlak görünmediğini söylüyo pişman olmamak için ne yapmalıyız deşekkür ederim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyigünler arnavut köyden ev alacaz bazı insanlar orasının uygun yer olmadığını ilerisini hiç de parlak görünmediğini söylüyo pişman olmamak için ne yapmalıyız deşekkür ederim
Merhaba öncelikle bu köşe için teşekkürler.Benim sorum 3 1 yaşamak için bir ev almak istiyorum.300 bin kadar bütçem var.Ataşehire ve Üsküdara baktım ikisinden kendine göre avatntaj ve dezavantajları var.Öğrenmek istediğim prim potansiyeli bu bölgelerden hangisi daha yüksek.Ataşehirden kastım Ataşehir bulvarı emlak bankasının yaptığı evler.Saygılarımla.
Sancaktepe Yenidoğan'da 326 m2 müstakil parsel tapulu 4 kat imarlı arsam var. 3 yıl önce 140 bin tl ye almıştım. Yenidoğan'da ki sorunlardan dolayı imarlar verilmiyordu ama şimdi imarlar açıldı. Şu anda 150-160 tl ancak eder diyorlar. İhtiyacım yok ama satıp başka bir bölgeden arsa mı bakayım? Yoksa beklesin hazır alınmış arsa mıdır?
iyi günler tebernüş bey, fiyapı sanırım sıfır peşinat ile daire satma kararı almış, bu firmanın projeyi tamamlama hususunda tüm şüpheleri ortadan kaldıracak bir atak mıdır Zira risk sıfır oluyor...? Teslimatta para veriyorsunuz sanırım tek risk ödeme zamanında daire fiyatlarının almış olduğumuz değerden daha ucuza gidecek olması olabilir...böyle bir değer kaybı da söz konusu olabilir mi, şimdiden cevabınız için teşekkür ederiz...
İYİ GÜNLER SORUM ŞU BORCUMU HALK BANKASINDAN ZİRAAT BANKASINA TRANSFER ETTİM. ALINAN BU %2 LİK CEZA YASAL MIDIR DEĞİLSE NEREDE NE ŞEKİLDE GEÇER?
Merhabalar Tebernüş Bey,Spradon Evlerinden bir ev aldık. Gerçekten çok farklı ve güzel bir ortam ama 2-1 bir evde oturmamıza rağmen 310 tl aidat ödüyoruz. Gerçektren çok büyük bir rakam. Bu rakamı spradon hakkında soruları olan halkımıza da iletmenizi temenni ederim. Güvenilirliğinizi bu şekilde de göstermeniz dileğiyle (yorumlarınızı her zaman akılcı ve mantıklı bulduğumuda belirterek bunları yazdığımı belirtiyorum.) Burayı aynı zamanda ev almak isteyen halkımız vatandaşlarını doğru yönlendirmek için projelerden ev almış vatandaşlarımızın görüşlerini belirtmeleri gereken bir platform olarak görüyorum. Sonuçta hiç bir mütahitten zengin değiliz. Bu samimi duygularımı yayınlayıp cevaplamanız hatta bu yüksek aidatlara karşı halkımızı yönlendirmeniz dileğiyle.Ellerinize, emeğinize ve dilinize sağlık...Teşekkürler.
Tebernüş bey, Fiyaka Tuzla 3 ün inşaatına Mart ayında başlanacaktı. İnşaatın şu andaki durumuyla ilgili bir bilginiz var mı? Teşekkürler.
Tebernüş bey öncelikle bilgiyi sadece kendinize saklamayıp paylaştığınız için teşekkür ederim.Fiyapı Beylikdüzü'nden 1 1 daire almıştım.nedendir bilinmez Fiyapı'ya karşı bi sempatim var.Sorum şuFiyapı'nın yeni projesi Beylikdüzü'nün neresinde olacak?bir de Fi-Island yerine Fi-Ada olsa daha iyi olurdu sanki.İletebilir misiniz)
merhabalar, bu haftasonu nish adalar, narcity gibi projeleri gezip oturmak için 3 1 aradık. ama tüm evler çok pahalı... kendi evimiz yok kirada oturuyoruz. acaba şimdilik oturmak için değil de, öncelikle yatırım için yeni çıkan upcity residence'dan 1 1 yada 2 1 mi alsak diye düşünmeye başladık. bu evler 2012de teslim ediliyormuş. satıp kendi evimize peşinat olarak mı kullansak? ne dersiniz? Şimdiden teşekkürler...
Merhabalar, dumankaya atmosfer sanirim sabiha gokcen yakinlarinda, tam yerini tarif sansiniz olabilir mi? Satisa ne zaman cikacak beklediginiz tahmini m2 fiyati nedir? Acaba Dumankaya teslim tarihini yine uzun tutacak mi, genelde teslimleri hep uzun oluyor? Tesekkurler, iyi calismalar. Saygilarimla.