Tebernus bey beylikduzunde bulvar evleri 2007\'de baslayan proje

Soru

Tebernus bey beylikduzunde bulvar evleri 2007'de baslayan proje Hala bitmemis.bb insaat diye firm a, siz firkin yoke tanimiyorum demissiniz o projeden ev Alan yada bilgisi loan vars a iletebilirmi neden bu halde bekliyor kendo sitesinde teslim 2009 hili yaziyormus.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Nisan 2011 | 00:38 Baris ayna 265 Kişi okudu

tebernus bey iyi pazarlar...sayfanizin cok takip edildigini biliy

Soru

tebernus bey iyi pazarlar...sayfanizin cok takip edildigini biliyorum.masallah pazarlari bile calisiyosunuz ustadim bu ne enerji.Benimki biraz sikayet olacak ama bunu gercekten iyi niyetle ve insanlik borcu olarak vazife biliyorum.Bu samsun towers alakali sahiplerini ozellikle helim kurt beyi bu sayfayi okuyanlara bilgi olarak sikayet ediyorum.Insanlar internetten arastirma yapiyorlar bilgi icin.Ben samsun towers magduru olarak kimsenin bu projeye katilmasini istemiyom zaten evler bitti deniyor.1 yil once baslamasi gereken proje hala beklemede.ustelik yan araziyi aldik stowers 2 diye yeni projeye baslicaz diyolar 65000 fiyat satiyolar buradan herkesi bilgi amacli uyariyorum magdur olarak fiyatlara aldanmayin bizim gibi sonra sinir ve sabir sisteminiz bozulur.Insanlar uc besli lira yillarca biriktiriyo kolay degil yani.bilmiyorum sorum sayfaniz icin uygunmu ama yayinlamak sizin elinizde tekrar ozur dilerim ama insanlik borcu bildim elimden bu kadar gelir.Iyi calismalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Nisan 2011 | 16:15 murat dicle 265 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Innovia 3. etaptan mayıs 2010\' da yatı

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Innovia 3. etaptan mayıs 2010' da yatırım amaçlı olarak home-ofis tarzında 1+1 brüt 51 metrekare bir daireyi 90.000' e almıştım. Yakınlarda öğrendiğime göre satış temsilcisinin bana yanlış bilgi verdiğini anladım. Şöyleki; Ocak-2010' da bu dairelerden bana göre 10.000 hatta 20.000 TL kadar daha ucuza alanlar varmış. Oysaki bana sadece 3000 Tl kadar fark var denmişti. Bu kadar farkı görünce topraktan daire almanın benim için bir esprisi kalmadı diye moralim bozuluyor. Sizce daire metrekare bazında çok mu pahalıdır? Zararın neresinden dönsem kardır deyip sözleşmeyi fesih mi etsem ( daire bedeli üzerinden yüzde 5 kesintisi var ) yoksa alınmış alınmıştır deyip yola devam mı etsem? Sizin tecrübelerinize göre hangisi mantıklı olur? Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Nisan 2011 | 18:01 Hakan Alperen 265 Kişi okudu

Zaten Fi Yapı\'da daire sahiplerinin dairelerinie kavuşamaması

Soru

Zaten Fi Yapı'da daire sahiplerinin dairelerinie kavuşamaması gibi bir şey sözkonusu bile olamaz, pörtföyünde 8000 konut var,Yeni satın aldıkları arsalar var, başta Ankara olmak üzere yeni başlayacak projeleri var, önemli olan Fi Life 'da ne kadarlık bir gecikme yaşanacağı ve bunun iyi niyetle nasıl telafi edileceğidir. Düşüncemi paylaşmak istedim Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2011 | 23:16 Hamdi Gelen 265 Kişi okudu

tebernüş bey siz çılgın projenin silivri ile alkası yok ded

Soru

tebernüş bey siz çılgın projenin silivri ile alkası yok dediniz ama başbakan projenin marmara girişi silivriden olucak diyor.gazetelerin internet siteleri mi yanlış yazıyor acaba ? başbakan böyle bişey demedi mi acaba ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 15:40 mehmet usta 266 Kişi okudu

Tebernüş Bey ve sayın takipçileri, azönce Fi Yapı satış o

Soru

Tebernüş Bey ve sayın takipçileri, azönce Fi Yapı satış ofisinden Dilek Hanım ile görüştüm ve bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim Bu sabah yönetim toplantısı yapılmış Fi Yapıda ve Fi-Life daki sorunun çözüldüğü, son imzaların atılarak inşaata devam edileceği bilgisi verilmiş. Umuyorum farklı bir sürprizle karşılaşmayız.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 14:18 Gül Özcan 265 Kişi okudu

Selamlar..Kıraç kuruçeşmede Cem evinin üst kısmında bir ar

Soru

Selamlar..Kıraç kuruçeşmede Cem evinin üst kısmında bir arsam var..cadde üzerinde fakat imarı 12,50, oysa esenyurtun tamamında imar.15,50 acaba bu farklılık neden kaynaklanıyor...iyi günler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 09:42 BASRİ ÖZBİLEN 266 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,kusura bakmayın bir öncekinde adımı ya

Soru

Tebernüş bey merhaba,kusura bakmayın bir öncekinde adımı yazmadan göndermiştim, şimdi yazıyorum.2008 yılındaki yorumlarınızı okuyunca keşke 2008'de cebimde Arsa için ayrılmış param olsaymış şimdi zengin olurdum diye düşünüyorum ))ama şimdi param var ve 5 yıl sonra zengin olmasam bile alınterimin boşa gitmediğini görmek istiyorum. Önümdeki alternatifler Adapazarı Kaynarca civarı köylerde 5 ile 10 TLm2 arasında olan araziler veya Ağva sahile 6-7 km uzaklıkta 11-12TLm2'den başlayıp üst sınırı belli olmayan ) araziler. Hepsi de arazi vasfında.Bazılarında kadastal yol var bazıları 1. veya 2. parsel. Dava açılarak yol açtırılabilir ama 1 seneden önce satılması biraz zorlar galiba.Çok şükür 8 sene önce Kurtköy'den 70.000TL'ye havuzlu bir sitede villa aldığım için şu an ev konusunda keyfim yerinde ve artık arsalara bakmaya başladım )100.000tl'lik bir bütçe ile hangi bölgeden arsa almamı tavsiye edersiniz ? Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2011 | 08:18 Yücel Atam Canoğlu 266 Kişi okudu

şerefiyesiz m2 fiyatları olarak; istwestte 3000, mall of istte

Soru

şerefiyesiz m2 fiyatları olarak; istwestte 3000, mall of istte 2700 e iyi fiyat demişsiniz.. biz my world europetaki belki de en yüksek şerefiyeli daireyi 1900 den almıştık.. kendimizi şanslı hissetmeye başladım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2011 | 12:39 nermin köksal 265 Kişi okudu