Merhaba,2B kapsamındaki bir siteden ev almak üzereyim, elimde z

Soru

Merhaba,2B kapsamındaki bir siteden ev almak üzereyim, elimde zilliyetin devir senedi var. Acaba tüm ayrıntıları öğrenmek için belediyeden hangi bilgileri almalıyım? Bu tip alışverişlerdeki en önemli hususlar nelerdir?cok tesekkurle

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2011 | 14:15 OSMAN YAYCIOĞLU 265 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, hoşgeldiniz diyemeden geri dönmüşsü

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, hoşgeldiniz diyemeden geri dönmüşsünüz, haberimiz olsa idi sizi seve seve ağırlardık, yine bekleriz. Selamlar, iyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2011 | 21:04 Ümit Hamdi Gelen 265 Kişi okudu

Merhabalar ,Tarık gürsuyu beyin Arvanutköy ile ilgili yorumlar

Soru

Merhabalar ,Tarık gürsuyu beyin Arvanutköy ile ilgili yorumlarını okudum .Sizin de arnavutköye sıcak bakmadığınızı öğrendim . Benim sorum emlak ile birlikte popülasyon tabanlı bir soru. Arnavutköyde faaliyette olan 150 yataklı bir devlet hastanesi ,bir adet özel hastane 1-2 tane de tıp merkezi mevcut . Bu sağlık birimleri genelde arnavutköy merkezde . Bizim düşüncemiz haraççı istikametine doğru yani tokinin arnavutköy evleri yakınında bir özel hastane açmak üzerine . Bu bölgeyi tanımak açısından hastane kurmak istediğimiz bu bölgeye çok yakın bir tıp merkezi kurduk yaklaşık 1 senedir faaliyet ettiriyoruz .1 senelik izlenimimiz bölgenin fizibl olduğu ancak çok yavaş ivmelendiği şeklinde . Atağa geçmek ve hastane projemize start vermek için bahsi geçen bölge ilerleyen yıllarda ( planımız 3-5 senelik ) ne durumda olabilir .Bir öngörünüz varmıdır ? Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2011 | 20:19 sadık cidal 266 Kişi okudu

ıyı gunler tebernüş bey ben makrom ınsaat ve cakıcıogullar

Soru

ıyı gunler tebernüş bey ben makrom ınsaat ve cakıcıogulları ınsaatın yapmıs oldugu hadımkoydekı taspınar evlerı arasında kararsız kaldım sızce hadımkoymu esenyurtmu ulasım acısından daha ıyı makrom ınsaatın fıyatları oldukca yukselmıs dıger sırketle ılgılı bılgı almak ıstıyorum tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2011 | 14:10 cengiz aksu 265 Kişi okudu

ümit hamdi beyin sorularını destekliorum devamını diliyorum.

Soru

ümit hamdi beyin sorularını destekliorum devamını diliyorum..son sorusuna cvp vermdiniz olmadı... o da olmasa... bende hergün cekimlere bakıorum izlemeye doyamıyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2011 | 19:24 nur adaş 266 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba.Ağaoğlu Ispartakule pojesinden almış o

Soru

Tebernüş bey merhaba.Ağaoğlu Ispartakule pojesinden almış olduğumuz dairemizi teslim aldık.Genel olarag beğendik çevre düzenemesi otopar,bina girişleri,daire içleri çok güzel olmuş bu sevindirici tarafı.fakat aidatları öğrenince biraz üzüldük, aidatlar diğer projelere göre açıkçası çok yüksek ,oturmak için almış olduğumuz bu daireyi,nasıl oturacağımızı düşünmeye başladık bir iki sene sonra kira gibi aidat ödemek zorunda kalırız diye korkuyoruz.Bu konuyu yetkililere iletirseniz sevinirim.133m(brüt) daire aidatı 220 tl.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mayıs 2011 | 12:36 Sebahat Sönmez 265 Kişi okudu

selamlar tebernüş bey mart ayında makromcity den bi daire ald

Soru

selamlar tebernüş bey mart ayında makromcity den bi daire aldım.fakat 2 aydır doğru dürüst bir çaılşmaya rastlamadım ve ciddi bir şekilde endişelenmeye başladım.fore kazıklar bile bitmedi.sizden ricam bu gecikmenin nedenini lütfü beyden öğrenip detaylı bşr açıklama yapabilirmisiniz.sonuçta binbir güçlükle o evi aldım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2011 | 20:50 kıvanç çiftçi 266 Kişi okudu

Merhaba,Avrupa yakası Beşiktaş, Zincirlikuyu, Levent, Beyoğlu

Soru

Merhaba,Avrupa yakası Beşiktaş, Zincirlikuyu, Levent, Beyoğlu, Şişli civarlarında metro istasyonlarına yürüme mesafesinde 150.000 TL 1+1 veya 2+1 sıfır ev bulma imkanı nedir? Bu konuda veya alternatif tavsiyeleriniz neler olur?Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2011 | 21:50 Ahmet Öztürk 266 Kişi okudu