Sayın Üstad, acunkent in yeni fotoğraflarını çektiniz mi, o

Soru

Sayın Üstad, acunkent in yeni fotoğraflarını çektiniz mi, o kadar bloğun oraya nasıl sığacağını gerçekten çok merak ediyorum, sanırım sığdırırlarsa bloklar arasında camdan diğer bloğa çay servisi yapılabilecek. Sizin düşünceniz nedir? Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mayıs 2011 | 14:56 RASİM GÜL 265 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, Perşembe günü yapılacak olan Innovia

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Perşembe günü yapılacak olan Innovia 4'ün lansmanına katılıp videosunu yayınlayacak mısınız acaba? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2011 | 08:29 Aşkın Yıldız 265 Kişi okudu

Günaydın sevgili kireççi..Benim anlamakta zorluk çektğim bi

Soru

Günaydın sevgili kireççi..Benim anlamakta zorluk çektğim bir konu var..Mesele tek parti çıkmazzsa konut piyasası size göre nasıl olur etkilenme sebebpleri nedir.Fiatlar aşağı doğrumu olur ve neden? Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2011 | 12:18 ibrahim onur 266 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Öncelikle Murat Yılmaz Bey e Atakent te

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Öncelikle Murat Yılmaz Bey e Atakent te ki magazalr hakkında verdigi cevap icin cok teşekkür ederim.Site içinde dükkanların olmaması cok üzücü,ben TEM de oturuyorum ve inanın site icerisindeki magazalar cok işimize yarıyor kuaföründen eczanesine kadar baslı basına sehir havası katıyor,bu projede bunu niye yapmamışlar gercekten hic anlamadım.Site içi magazalar sitenin değerini en az yüzde 10-15 arttırır bana göre.Tebernüş Bey,Süleyman Beyi ya da Varol Beyi gördüğünüzüde bu şikayetimiz lütfen iletebilir misiniz.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2011 | 22:25 Salih Demir 265 Kişi okudu

iyi günler, sizinle ilgili mi bilmiyorum ama ben toki ile ilgili

Soru

iyi günler, sizinle ilgili mi bilmiyorum ama ben toki ile ilgili soru sormak istiyorum.. öncelikle tanıdığım herkes bu konut dağıtımında adaletsizlik olduğu kanısına sahip. tokiden istifade edenlerin arsaları bir yana birden fazla toki konutuna sahip olduğu aşikar. bunu belirtmek istiyorum çünkü vicdanım rahat değil!! sorum şu yeni konutlar yapılacak, sosyal güvencesi olmayanlar için. nerde nasıl başvuru yapabileceğimi sölermisiniz.. yaş sınırı varmıdır veya sosyal güvenceden kasıt tam olarak nedir. bu sefer bu fırsatı kaçırmak istemiyorum.. ben torpil istemiyorum sadece kuraya almanızı istiyhttpwww.tebernuskirecci.com.trkguvenlik.phporum.. saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Haziran 2011 | 13:14 salih eroğlu 265 Kişi okudu

öncelikle ilginiz için teşekkür ederim."fırsat&

Soru

öncelikle ilginiz için teşekkür ederim."fırsat" önerinizi sabırla bekleyeceğim.hayırlı günler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Haziran 2011 | 20:05 volkan yılmaz 265 Kişi okudu

Tekrar merhaba,Benim sorum, Ayazma Yolu üzerinde, Nef 11\'in 2 p

Soru

Tekrar merhaba,Benim sorum, Ayazma Yolu üzerinde, Nef 11'in 2 parsel yanında Kağıthane Anadolu lisesinin karşısında bulunan inşaatı kimin yaptığı ve içeriğinin ne olduğu idi.Teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2011 | 23:40 Serdar Büyükkardeş 266 Kişi okudu

ben öğretmenim sultangagi semtinde siteler ve ya toplu konut pr

Soru

ben öğretmenim sultangagi semtinde siteler ve ya toplu konut projeleri varmı yakın zamanda çocuklarımızı daha iyi yetiştirmek istiyoruz belediye başkanımız duysun sesimizi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2011 | 13:43 azmi özkose 266 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey,Sizi İstanbul Restate 2011\'de gördü

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey,Sizi İstanbul Restate 2011'de gördüm. Benim şöyle bir sorum var; Beşiktaş'ta oturuyorum ve bu çevreyi seviyorum. Ayda 1000TL kira ödüyorum ve bu benim canımı çok sıkıyor. Bana önerebileceğiniz bir konut projesi var mı acaba aylık 1000TL'yi aşmayacak taksitleri olan? Pek çok projeye baktım ama şehirden uzak olmak istemiyorum. Vişnezda'de heryer çok yakın bana. Yine böyle bir şansım olsun istiyorum.Şimdiden vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.Saygılarımla,Meral...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2011 | 15:16 Meral Vural 266 Kişi okudu