Merhaba Tebernus Bey, Hakan Bayrak beyin mesajindan sonra baska b

Soru

Merhaba Tebernus Bey, Hakan Bayrak beyin mesajindan sonra baska bir soru aklima takildi ) Agaoglu icin "Biraz sabredin" demissiniz, komsu parseldeki AVRUPA KONUTLARI icin son durum nedir? Yaklasik ne zaman satisa sunulacak? ))Tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mayıs 2011 | 19:36 MUHAMMED KOCAK 265 Kişi okudu

Finanskent ile ilgili gelişme var mı? Yoksa bu da çılgın pro

Soru

Finanskent ile ilgili gelişme var mı? Yoksa bu da çılgın proje miydi? Üzerinde yazıldı çizildi ama hala herhangi bir gelişmehaber duyulmuyor...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2011 | 13:37 Durmuş Çığrı 265 Kişi okudu

merhaba Tebernuş bey ,Anadolu Ajansınız taze bir haberini ilet

Soru

merhaba Tebernuş bey ,Anadolu Ajansınız taze bir haberini iletiyorum.Dünyanın saygın gazetelerinden Financial Times, en yaşanılır şehirlerini listeledi. Listede Türkiye'den bir il, Londra, New York, Paris'i geçip zirveye yerleşti. Dünyanın saygın gazetelerinden Financial Times, en yaşanılır şehirlerini listelediGazetenin internet sitesinden yapılan ankette birinci sıraya İstanbul oturdu. Gazetenin seyahat editörlerinden Edwin Heathcote İstanbul'un anket sonucunda elde ettiği bu yeri sonuna kadar hakettiğini dile getirirken œİstanbul bir kozmopolit, yoğun ve genç ama temelde tarihi bir yapısı var.Kendisini sadece kıtaları bağlayan bir köprü olarak değil, dinleri, düşünceleri ve insanları birbirine bağlayan bir köprü olarak görüyor.İşte FT'ye göre yaşanılır şehirler1- İstanbul2- Londra3- New York4- San Francisco5- Paris6- Roma7- Rio8- Sydney9- Hong Kong10- DelhiAA

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mayıs 2011 | 11:52 AHMET YÜKSEL 266 Kişi okudu

Sayın Üstad, acunkent in yeni fotoğraflarını çektiniz mi, o

Soru

Sayın Üstad, acunkent in yeni fotoğraflarını çektiniz mi, o kadar bloğun oraya nasıl sığacağını gerçekten çok merak ediyorum, sanırım sığdırırlarsa bloklar arasında camdan diğer bloğa çay servisi yapılabilecek. Sizin düşünceniz nedir? Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mayıs 2011 | 14:56 RASİM GÜL 265 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, Perşembe günü yapılacak olan Innovia

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Perşembe günü yapılacak olan Innovia 4'ün lansmanına katılıp videosunu yayınlayacak mısınız acaba? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2011 | 08:29 Aşkın Yıldız 265 Kişi okudu

Günaydın sevgili kireççi..Benim anlamakta zorluk çektğim bi

Soru

Günaydın sevgili kireççi..Benim anlamakta zorluk çektğim bir konu var..Mesele tek parti çıkmazzsa konut piyasası size göre nasıl olur etkilenme sebebpleri nedir.Fiatlar aşağı doğrumu olur ve neden? Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2011 | 12:18 ibrahim onur 266 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Öncelikle Murat Yılmaz Bey e Atakent te

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Öncelikle Murat Yılmaz Bey e Atakent te ki magazalr hakkında verdigi cevap icin cok teşekkür ederim.Site içinde dükkanların olmaması cok üzücü,ben TEM de oturuyorum ve inanın site icerisindeki magazalar cok işimize yarıyor kuaföründen eczanesine kadar baslı basına sehir havası katıyor,bu projede bunu niye yapmamışlar gercekten hic anlamadım.Site içi magazalar sitenin değerini en az yüzde 10-15 arttırır bana göre.Tebernüş Bey,Süleyman Beyi ya da Varol Beyi gördüğünüzüde bu şikayetimiz lütfen iletebilir misiniz.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2011 | 22:25 Salih Demir 265 Kişi okudu

iyi günler, sizinle ilgili mi bilmiyorum ama ben toki ile ilgili

Soru

iyi günler, sizinle ilgili mi bilmiyorum ama ben toki ile ilgili soru sormak istiyorum.. öncelikle tanıdığım herkes bu konut dağıtımında adaletsizlik olduğu kanısına sahip. tokiden istifade edenlerin arsaları bir yana birden fazla toki konutuna sahip olduğu aşikar. bunu belirtmek istiyorum çünkü vicdanım rahat değil!! sorum şu yeni konutlar yapılacak, sosyal güvencesi olmayanlar için. nerde nasıl başvuru yapabileceğimi sölermisiniz.. yaş sınırı varmıdır veya sosyal güvenceden kasıt tam olarak nedir. bu sefer bu fırsatı kaçırmak istemiyorum.. ben torpil istemiyorum sadece kuraya almanızı istiyhttpwww.tebernuskirecci.com.trkguvenlik.phporum.. saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Haziran 2011 | 13:14 salih eroğlu 265 Kişi okudu

öncelikle ilginiz için teşekkür ederim."fırsat&

Soru

öncelikle ilginiz için teşekkür ederim."fırsat" önerinizi sabırla bekleyeceğim.hayırlı günler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Haziran 2011 | 20:05 volkan yılmaz 265 Kişi okudu