Merhaba Tebernüş bey,Kiptaş 3.etapta 3+1 126 m2 daire 120-130

Soru

Merhaba Tebernüş bey,Kiptaş 3.etapta 3+1 126 m2 daire 120-130 bin civarlarından satılıyor. Bu projenin ya da bu bölgenin geleceği hakkında ne düşünüyorsunuz? Buradan ev almaya değer mi?Yeni tem bağlantısı bölge için ne kadar prim yaptırıcı olur? Beni o bölgedeki sanayi siteleri düşündürüyor -( Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ekim 2010 | 12:57 Yener Işık 214 Kişi okudu

iyi akşamlar tebernüş bey. bu 1 artı 1 lere pek çok rağbet

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey. bu 1 artı 1 lere pek çok rağbet var. boşanmalar artı bu daireler kapışılıyor ben de kendime 1+1 arıyorum bana tavsiye edeceğiniz kısa sürede biten veya bitecek bir proje tavsiyeleriniz eksik etmezseniz sevinirim portföy 100 bin teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ekim 2010 | 21:00 çağatay engin 214 Kişi okudu

bende ev sahibi olmak istiyorum ödemeleriniz ne kadar sörecek

Soru

bende ev sahibi olmak istiyorum ödemeleriniz ne kadar sörecek artı ara ödemeler varmı şu an ne aşamada inşattmı temelmi yoksa arsa durumundamı bilgilendirmenizi rica ediyorum saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ekim 2010 | 11:22 muazzez arslan 214 Kişi okudu

Merhaba, Tebernüş bey, Cevabınız için çok sağolunuz! Otel

Soru

Merhaba, Tebernüş bey, Cevabınız için çok sağolunuz! Otelin hangi uluslararası zincir tarafından işletileceği konusuna ilgimerak duyduğum için, haber ilgimi uyandırdı. Yinede, tüm çalışmalarınızda size çoklu uğurlar arzuluyorum. Saygılarımla, Erol.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ekim 2010 | 20:13 Erol Karamanci 214 Kişi okudu

tebernüs bey ıyı geceler verdıgınız cevapların birinde fik

Soru

tebernüs bey ıyı geceler verdıgınız cevapların birinde fikret beyin fside ınsaatını hızlandıraagını soylemiştiniz su anda hrzlanma varmı bu gidişatla bu sene sonunda ınsaatın%70 kabasını bitirme ihtimalini nasıl goruyorsunuz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ekim 2010 | 22:22 emrah demirel 213 Kişi okudu

Tebernüş Bey, Kira gelirine ihtiyaç duymayan birisine 10-12 y

Soru

Tebernüş Bey, Kira gelirine ihtiyaç duymayan birisine 10-12 yıllık kira çarpanı olan Sirkeci Doğubankta dükkan yatırımını tavsiye eder misiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ekim 2010 | 11:49 hasan aydın 213 Kişi okudu

merhaba tebernus bey,iki seçenek arasında gidip geliyorum ,halk

Soru

merhaba tebernus bey,iki seçenek arasında gidip geliyorum ,halkalı 3.etapta 1+1(47m2)2.kat 96,000TL(mobleli,600TL'den kiracısı içinde) ile yine halkalıda 1+1(47m2)3.kat(500TL den kiracısı içinde)86,000TL sizce nasıl ,yatırım amaçlı hangiini almak mantıklı?,konum olarak çarşıya daha yakın ,iki yerinde toplam kat sayısı 4. simdiden tesekkurler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ekim 2010 | 17:36 tolgaada 213 Kişi okudu

Sitenizdeki havadan resimleri görünce bugün ıspartakuleye git

Soru

Sitenizdeki havadan resimleri görünce bugün ıspartakuleye gittim, bence bölgede hala eksik çok boş arsalar, hastane avm okul eksiklikleri, toplu ulaşım araçları ve raylı ulaşım ihtiyacı, alt yapı vs vs. Neyse bedavaya diyebileceğim fiyata ağaoğlundan aldığım daireyi görmeye gittim, ayağımın altı göl olmuş resmen, muhteşem bi manzara var ve dairem yuzde 50 prim yapmış 1 sene dolmadan inanamadım. Umarım bir an önce kaliteli firmalar bu eksiklere hitaben bölgede projelere başlar. Bizim sitenin hemen güneyinde ve batısında büyük arsalar var, bakalım ilerde neler olacak.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ekim 2010 | 22:34 Osman Bıçakçı 213 Kişi okudu

Tebernus bey, benim soruma uzun cevap verdiginizi ilk gordugumde

Soru

Tebernus bey, benim soruma uzun cevap verdiginizi ilk gordugumde super dedim, guzel seyler soylemissiniz ama benim sorumun cevabi arada kaynamis.Bu arada yakinda baska sitelerde Tebernus bey fanlari diyede yazilar gorursunuz )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ekim 2010 | 12:32 Sevda Metin 213 Kişi okudu