merhaba tebernüş bey ayazagadakıarsa üzerinde yapılacakproje
merhaba tebernüş bey ayazagadakıarsa üzerinde yapılacakprojenin metrekare fiatları ne olur proje getirisi ne olur , bu projeyi takip edecegim bir site tavsiye edebilirmisiniz teşekürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba tebernüş bey ayazagadakıarsa üzerinde yapılacakprojenin metrekare fiatları ne olur proje getirisi ne olur , bu projeyi takip edecegim bir site tavsiye edebilirmisiniz teşekürler
Tebernüş Bey,Akbatıya yapılan alışveriş merkezi, Ispartakuleye yapılacak olan bir AVM yi etkiler mi (yapılmaması yönünde), yoksa bölge birçok büyük AVM yi kaldıracak güçte mi?
Merhaba Tebernüş bey,Kiptaş 3.etapta 3+1 126 m2 daire 120-130 bin civarlarından satılıyor. Bu projenin ya da bu bölgenin geleceği hakkında ne düşünüyorsunuz? Buradan ev almaya değer mi?Yeni tem bağlantısı bölge için ne kadar prim yaptırıcı olur? Beni o bölgedeki sanayi siteleri düşündürüyor -( Teşekkürler
Merhabasizce toki kayabaşı 1. etabı nezman teslim eder aralıktamı yoksa aralıktan sonramı? düğün yapacam yeni evi bekliyorum )teşekkürler...
iyi akşamlar tebernüş bey. bu 1 artı 1 lere pek çok rağbet var. boşanmalar artı bu daireler kapışılıyor ben de kendime 1+1 arıyorum bana tavsiye edeceğiniz kısa sürede biten veya bitecek bir proje tavsiyeleriniz eksik etmezseniz sevinirim portföy 100 bin teşekkür ederim
bende ev sahibi olmak istiyorum ödemeleriniz ne kadar sörecek artı ara ödemeler varmı şu an ne aşamada inşattmı temelmi yoksa arsa durumundamı bilgilendirmenizi rica ediyorum saygılar
Merhaba, Tebernüş bey, Cevabınız için çok sağolunuz! Otelin hangi uluslararası zincir tarafından işletileceği konusuna ilgimerak duyduğum için, haber ilgimi uyandırdı. Yinede, tüm çalışmalarınızda size çoklu uğurlar arzuluyorum. Saygılarımla, Erol.
tebernüs bey ıyı geceler verdıgınız cevapların birinde fikret beyin fside ınsaatını hızlandıraagını soylemiştiniz su anda hrzlanma varmı bu gidişatla bu sene sonunda ınsaatın%70 kabasını bitirme ihtimalini nasıl goruyorsunuz
Tebernüş Bey, Kira gelirine ihtiyaç duymayan birisine 10-12 yıllık kira çarpanı olan Sirkeci Doğubankta dükkan yatırımını tavsiye eder misiniz?
merhaba tebernus bey,iki seçenek arasında gidip geliyorum ,halkalı 3.etapta 1+1(47m2)2.kat 96,000TL(mobleli,600TL'den kiracısı içinde) ile yine halkalıda 1+1(47m2)3.kat(500TL den kiracısı içinde)86,000TL sizce nasıl ,yatırım amaçlı hangiini almak mantıklı?,konum olarak çarşıya daha yakın ,iki yerinde toplam kat sayısı 4. simdiden tesekkurler...