avcılar dnz kşk,mah. seda sokta oturuyoruz kentsel dönüşümd
avcılar dnz kşk,mah. seda sokta oturuyoruz kentsel dönüşümden nezaman nasıl faydalanabiliriz
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
avcılar dnz kşk,mah. seda sokta oturuyoruz kentsel dönüşümden nezaman nasıl faydalanabiliriz
Tübernüş Bey,bugün 1+1 71m2 balkonlu daire için Terrace Mix 150.000tl'ye anlaştık.Önümüzdeki seneler için karlı bir yatırım olduğunu umuyorum sizin görüşünüz nedir?
tebernüş bey n merkezden daire aldım ve inşaatı takip ediyorum fakat yetişmeyecek gibi görünüyor acaba siz sorabiliyormusunuz yetkililere yeni yılda inşaat için bir planlamaları varmıdır yetitmek için.teşekkürler
tebernüş bey hangi televizyon kanalında çarşamba günü programınız.tşk.
merhabalar benim sancaktepede bir dairem var merkezde ama sancaktepeyi hic bilmiyorum tavsiye uzerine aldim. iyimi yapmisim nasildir oralar bana bilgi verebilirmisiniz.gelecekte orada yasayabilirmiyim....
Merhaba Tebernüş Bey,Esenyurt 5. Etaptan daire aldım (henüz teslim edilmedi) Isınma merkezi sistem pay ölçer olacakmış. Bu sistem nasıl bir sistemdir? Ekonumik midir? Ortalama kışın ayda kaç para ödeyerek ısınabiliriz? Zira peteklerde ince ve küçük gibi geldi bana.Teşekkürler...
hocam bu kadar kişi yanılıyor olamaz.devamlı size ali ağaoğlu diye yaklaşmaları tesadüf olmasa gerek.yoksa gerçek ali ağaoğlu sizmisiniz?eğer öyleyse ve ona rağmen my world europe ve my towerland de erken teslim yapmıyorsanız gercekten bizleri üzersiniz :)))şaka bir tarafa neden sadece sayın ali ağaoğlundan yardım istiyorlar da diğer patronlardan istemiyorlar.bende onu çözemiyorum :)demekki gerek proje reklamları gerek özel hayatı olsun toplum üzerinde bir etki bıraktığı kesin.yoksa bu kadar çok ismi geçmezdi burada diye düşünüyorum.
Merhaba Tebernüş Bey,Oturmak amaçlı ev almayı düşünüyoruz, ancak yatırım olarakda değerlenecek bir bölgeyi seçmek istiyoruz. Ataşehir Barajyolu ile otoban arasında 6 yıllık (kapalı otoparklı) 135 m2 250.000 TL ve Şerifali de Site özellikli (yüzme havuzlu, kapalı açık otoparklı vb.) Yeni (0 yaşında)tek bina 110 m2 250.000TL iki tercih arasından hangi tercih daha doğru olur. İyi çalışmalar
symbol istanbuldan yatırım amaçlı 2+1 112 metre 185000 tl ye 45 ay vadeli aldık.istanbulu hiç bilmem kayserideyim.bu yatırım kazandırırmı.
mrb.sorum şu 3.havaalanının yerini herkes merak ediyo ve siyasilerin sölediklerine umut bağlıyo fakat siyasilerde sürekli farklı bişeler sölüyo.havaalanı yerini belirleme yetkisi ibb demi yoksa ulaştırma bakanlığında mı?sizce kuzeye yapılır mı?