tebernüş bey merhaba.fi-yapı nın eşenşehirdeki evleri hakk
tebernüş bey merhaba.fi-yapı nın eşenşehirdeki evleri hakkında bilgi almak istiyorum.biz satış ofisiyle konuştuk ellerinded kendi dairelerinin satıldıgını.sadece daire sahiplerininkinin kaldıgını onları sattıklarını söylediler.proje aralık sonunda teslimmiş.ama bizim gördüğümüz hiçbir hareketlilik yok çalışma yok.ayrıca daire sahipleri neden satmak istiyor dairelerini.projede bir sorun mu var acaba..
