merhaba Tebernüş Bey,örnek mahallesinin olduğu bölgede yapı

Soru

merhaba Tebernüş Bey,örnek mahallesinin olduğu bölgede yapılan dumankaya inşaatın ikonlarının bölgeye katkısı (değer açısından) ne olabilir ayrıca o bölgeye metronun ne zaman geleceği hususunda bilgilerinizi rica ediyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2010 | 17:34 safiye iyli 210 Kişi okudu

ak&n merkezın yaptıqı fıyat degıstırme platform

Soru

ak&n merkezın yaptıqı fıyat degıstırme platformu nereden cıktı .lansmana cıkmadan alanlar neden magdur ediliyor.tamer beyın bu sekılde yol cızmesıne anlam veremedım.ilgilenilirse sevınırım ..insanlar magdur edılmemelii.tamer beyın bu şikayetlerden haberı olmalı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2010 | 08:47 öcal sezen 209 Kişi okudu

Tebernüş bey istanbulda 120-160.000 T.L gibi bir fiyatla dükka

Soru

Tebernüş bey istanbulda 120-160.000 T.L gibi bir fiyatla dükkan almak istiyorum.Sizce hangi lokasyonlarda araştırma yapmalıyım.Veya önerebileceğiniz ne gibi projeler olabilir?İyi çalışmalar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2010 | 10:15 seyhan tanol 209 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba. tüik\'in yayınladıgı konut satış sa

Soru

tebernüş bey merhaba. tüik'in yayınladıgı konut satış sayıları istatistiği var tebernüş bey.bu rakamlar da sanırım sıfır ve 2. el satışlar ortak gözüküyor.sizin bu satışların ne kadarının sıfır ne kadarının 2.el oldugna dair bir bilginiz yada tahmininiz var mı tebernüş bey ? bide bu rakamlar büyük firmalar ilk ololarak sözleşmeyle satış yaptıkları için açıklandıgı dönemin fotografını tamda çekmiyor sanırım .ii günler dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2010 | 10:43 merve oksuz 210 Kişi okudu

Sayın Tebernüş,yardımlarınızı ve yorumlarınızı beklıyo

Soru

Sayın Tebernüş,yardımlarınızı ve yorumlarınızı beklıyorum.cunku bu konuda cıddı anlamda yonlendırılmeye ıhtıyac duydugumu ,bu konuda da en ıyı yonlendırımlenın sızın tarafınızdan yapılacagını duusnuyorum.tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2010 | 22:04 Orhan Akol 210 Kişi okudu

Tebernüş Bey size :) ve diğer herkese selamlar. Akşam akşam

Soru

Tebernüş Bey size ) ve diğer herkese selamlar. Akşam akşam takıldım nete bi taraftan yazılanları okuyorum. Silivride adam m2 40 Tl den almış araziyi artık istesede 10-20 liraya satamaz. çok dara düşmedikçe beklemek zorunda bekleyecek. alınmışın kötüsü olmazmış zararına katlanacak. artık o vatandaş çaresiz bekleyecek yapacak bişeyi yok. burdaki önemli nokta siz onun zararına ortak olacakmısınız olmayacakmısınız ? silivride arazi borsası oluşmuş. fiyatlar gerçek değerinden kopmuş el değiştirtikçe şişmiş. madem o kadar yüksek risk alacaksınız bari borsada oynayın yada dileyen istediği fiyata alsın. ben bilgilendirmek için yazıyorum. dayanamayıp yazıyorum artık. ülkede abuk hesaplar yapılıyor. milli gelir artıyor deniyor ama net asgari ücret 500 TL den 750 TL ye çıkarılsın deyince kıyamet kopuyor. ayrıca biz apartıman dairesi değil yaşam tarzı satıyoruz diyen inşaat şirketlerine de bi çift lafım var ama şimdi sırası değil...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2010 | 23:12 selcukdemirkıran 210 Kişi okudu

tekrar merhaba, biliyorum almondhill iyi bir tercih ama tahminimi

Soru

tekrar merhaba, biliyorum almondhill iyi bir tercih ama tahminimin ustunde borclandigim icin olsa gerek biraz stres oldum.o yuzden siz yine de fiyat konusunda yorum yapin m2 si 3600 dolara geliyor. 31 152m2 550000usd pahali mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2010 | 11:19 asli mutlu 210 Kişi okudu

merhabalar..ak&n merkezden 1+1 daire almayı planlıy

Soru

merhabalar..ak&n merkezden 1+1 daire almayı planlıyoruz ..ak&n merkeze ilgi nasıl sizce nasıl bır yatırımdır tebernüş bey?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Aralık 2010 | 14:08 canan ayyıldız 210 Kişi okudu

özyurtlarinş AK N MERKEZden 2 artı 1 dairebaktım fiatı 13500

Soru

özyurtlarinş AK N MERKEZden 2 artı 1 dairebaktım fiatı 135000 tl ye konuştum proje bitiminde yüzde 40 pirimyapagını ve o rakkama geri almatahüdü veriyorlar yatırım için düşünüyorum düşünceniz nedir sayın üstadım tafsinizi bekliyom teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Aralık 2010 | 22:06 ihsan tolunay 210 Kişi okudu