ViaportVenezia

Soru

bu proje hakkında ne düşünüyorsunuz? yatırım amaçlı , 1+1 ev almayı planlıyorum, 2012 kasım teslimatlı bir proje (kiptaş ortak). proje tamamlandıktan sonra, değerleneceğini düşünüyorum, sizin de bu konuda fikrinizi almayı istedim. şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2012 | 15:10 Dilay Celen 209 Kişi okudu

İstanbul kucukkoy

Soru

Tebernus bey merhaba sizce kucukkoydeki 96 metrekare 20 yillik bi daireyi satip sehirden uzaklasmak amaci ile yalova esenkoyden bi villa almak mantiklimi. Simdiden tesekkurler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2012 | 23:39 Tuba Kayay 210 Kişi okudu

TOKİ oturduğumuz evlere el koyuyor

Soru

Ben 5 sene evvel arsamı müteahhide vererek kat karşılığı 450 metrekare arsamı verdim 5 senedirde oturuyoruz. şu anda TOKİ yıkım kararı geldi buraya siteler yapacaklarmıs. gazaiosmanpaşa dayım daireme karşı aynı yerden daire verirlermi. hissem satarsam kaç para verirler. bana TOKİ ile ilgili kısaca bilgi verirmisiniz lehime olabilecek şeyleri mesela. itiraz etme hakkım varmı? beni evden çıkarınca kira vereceklermi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2012 | 19:38 HURİYE HEKİMLER 210 Kişi okudu

kredi

Soru

merhaba benim sorum kredi ile ilgilidir.halkbankasında konut kredisi çektim banka tapuda kredi miktarı kadar teminat göstermiş ben şehir dışında yaşıyorum evi aldığım şehre gitme imkanım bi süre yok banka gel tapuya gidelim diyor (teminat oranı 1/3 olması gerekiyor diyo banka doğrumudur)eğer ben tapuya gidemezsem bankanın bana ne gibi yaptırımı olur benim bankaya ne gibi yaptırımım olur cevaplarsanız sevinirim teşekkürler

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2012 | 10:19 hakan 209 Kişi okudu

metrekare

Soru

tekrar mrb acıkcası benım kafam dahada krıstı ıstwest 3 1 ı 170 m corrıdor un 4 1 ı 212 m ve 120 m kt bakcesı var bu bolgeler aynı bolge mı sayılır cocuk yetıstırılır mı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2012 | 14:27 duru celık 210 Kişi okudu

Fİ YAPI

Soru

Fİ YAPI Gebze projesinden peşin olarak aldıgım dairenin teslimatı 2011 Kasım ayı olmasına ragmen.inşaat kısmı olarak durdurulmuş.Fİ yapı tapuları vermemekte ve tapular üzerinde(Dairemiz) haciz oldugu söylenmektedir.imar ve iskan alınamamakta,elk,su şantiyeden kullanılmakta.hukiki anlamda ne yapabilirim.Teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2012 | 15:08 Feramuz Taşcı 209 Kişi okudu

beyaz residans

Soru

merhaba tebernüş bey ben ufuk biz beyaz residansdan ev aldık 3+1 site içine bakan brütde 160 m2 aldığımız fiyat ise 525 bin tl şimdi sorum şu biz bu daireyi oturum amaçlı aldık olduda ilerde satmayı düşündük beyaz residans aldığımız parayı sizce hak edecek bir yermi?burası prim yaparmı şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ağustos 2012 | 01:17 ufuk yerli 210 Kişi okudu

devremülk

Soru

sayın tebernüş bey eşimle bir gün avm de gezerken yaptığımız anket sonucu devremülk tatili kazandığımızı söylediler ve kokteyle davet ettiler kokteyl dedikleri işe bi çeşit hipnoz gibi baskı ile kandırmaca 3 saat boyunca agzımızdan girip burnumuzdan cıktılar ve bize kendi rızamızla devremülk sattılar fakat kokteylden cıkar cıkmaz ben pişman oldum ve vazgecmek istedim sözleşmede ancak %25 ini ödeyerek vazgecebilicegimiz yazıyodu ve bundan dolayı eşim vazgecmemizin gereksiz oldığunu söyleyerek engelledi fakat ödemede zorluk cekiyoruz ve bizim için gereksiz oldugunu düşünüyoruz imzaladıgımızdan beri 3 ay gecti vazgeçmemizin imkanı var mı acaba lütfen bize yol gösterip yardım edermisiniz:(

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2012 | 00:29 sabriye şener 209 Kişi okudu

N MERKEZ

Soru

tam N MERKEZ sırasında, başbakanın açıklaması ile yarıda kaldı, Tamer ÖZYURT'un açıklaması. Abicim, kendisine sorup bize tekrar nakledermisiniz lütfen , Ne olacak kat durumları, 19 kat lı mı? 11 Katlı mı? Ne zaman diğer blokların temelleri atılacak?, ve ne zaman tam olarak bitirmeyi planlıyorlar N MERKEZİ? , İBB , Esenyurt belidiyeleriyle problemleri giderebilmişler mi? ya şunları bir dinleyemedik Tamer ÖZYURT bey'in kedinden. Bizim için sorup , aktarırsanız çok mutlu oluruz Tebernüş Bey.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Eylül 2012 | 12:24 nabi dursun 209 Kişi okudu

YOLA TERK

Soru

hilal hanim merhaba corlu bulvar yolunda kosebasi binamiz var.1994 yilinda 5 kata imar verildi.fakat 2004te dukkanlarin ustune tekrar iskan almak istedigimde belediye karsima 9m2 yola terkin olayini karsima cikartmaktadir.cozumunu ise 1974te aldigimiz kisinin varislerine yazi gondermekle halledilecegini belirttiler.ilk iskanda boyle bir durum gorulmezmi tapu kayitlarinda.bu isin en basit cozumu nasil olmaktadir.tsk ederim

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
07 Eylül 2012 | 11:58 Tarık ELMAZ 210 Kişi okudu