Kiralanan ofisi m2 üzerinden tekrar kiraya vermek

Soru

Merhaba Hilal Hanım, 400m2 ofisi mal sahibiyle kiralama niyetimizi belirtip küçük m2li ofislere bölüp kiralama yapmayı düşünmekteyiz. Bu durum yasal mıdır ? Yasalsa prosedür nedir ? Şimdiden teşekkür ederim.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
29 Ekim 2012 | 21:41 Ahmet Aktaş 209 Kişi okudu

ntowers

Soru

merhaba tebernüs bey. ntowerstan daire almak için görüşmelerimiz devam ediyor. sizinde sitenizde bir çok soruya cevaplarınızı okudum. bunlara rağmen fırsatır diye bakıp daireyi almak istiyorum. bu konuda tavsiyenize uyucam. söyleyeceklerinizde merakla bekliyorum saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Kasım 2012 | 16:30 BEKİR KARAMAN 210 Kişi okudu

Yatırım yapmak için ev

Soru

Merhaba Tebernüş Bey; Şu anda istediğimiz yerde konut fiyatları oldukça yüksek o yüzden orada kirada oturup iki tane yeni yapılmış 1+1 alıp kiraya vermeyi düşünüyoruz.Ama alacagımız noktada kentsel dönüşüm olur mu diye tereddütteyiz. Bütçemiz her bir daire için 100.000 civarında.Sizce gülbağda , gürsel mahallesinde şişli civarında mı alalım yoksa şehrin merkezine uzak sitelerde mi (çekmeköy,ıspartakule )değerlendirelim.Bu şehre uzak sitelerde kiralama sorunumuz olur mu?Çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2012 | 11:11 Ceren Akdamar 210 Kişi okudu

hoşdere projesi

Soru

sayın tebernüş bey toki hoşdere projesi yapımına ne zaman başlanacak.ihalesi iptal edilmiş diye duyduk doğrumu teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2012 | 11:20 güven demir 209 Kişi okudu

arsamızı satmışlar

Soru

ben gaziantep'te uğur inşaattan 120 ay senetli ev aldım iflas etiğini öğrendikten sonra arsamızın satıldığını öğrendim ne yapalıyım ?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2012 | 21:27 Kubilay Erdana 210 Kişi okudu

noter

Soru

projeden konut alımında noter ile yapılan sözleşmenin bize ne gibi artıları vardır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Kasım 2012 | 14:49 MAHMUD HAMZA 210 Kişi okudu

tokı kayabası

Soru

merhaba 2012 basından berı satıişları beklıyoruz ama yıl bıttı hala ses yok satışlar olmıcak mı evlencez tokıden ev almak ısıtyorz onu beklıyoruz ama tokıden ses yok bırı bı acıklama yapsın artık

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2012 | 11:54 akın ozturk 210 Kişi okudu

Daire şeçimi

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Ispartakule bölgesinde daire almayı düşünmekteyim. Araştırmalarım sonunda Garanti Koza 2. etapta 2+1 daire begendim fiyatı ise 230000 TL civarı ve kira getirisi 850-900 TL arasıdır.Daire büyüklügü 129 m² dir. Ayrıca Olimpos sitesinde 3+1 133 m² büyüklügünde bir daire daha begendim. Fiyatı 230000 TL-240000 Tl civarında ve kira getirisi 900 TL civarı. Garanti Koza 2 de 230 daire bulunmakta. Olimposta 660 daire bulunmakta. Garanti Koza 2 de kapalı otopark bulunmakta. Olimpos sitesinde geniş peyzaj alanları bulunmakta. Garanti Koza 2 de aidat 230 TL Olimposta aidat 215 TL Önümüzdeki 5 seneyide düşüneçek oldugumuzda hangi daireyi almam daha mantıklıdır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2012 | 08:55 Sinan Kurt 209 Kişi okudu

UKRA

Soru

iyi günler.... esenyurt taki ukra city inşaatındaki sorunu biliyosunuz efendim..sözleşmemiz gereği 40 gün içerisinde teslim etmesi gerekiyor..ama daha temel dahi atılmamış ve 2014 6. ayında teslim olacağını telaffuz etmekteler ...16 aylık bir geçikme sözkonusu ..sözleşmemize ise belediye ve ibb den gelecek her türlü haklı veya haksız durdurulma mücbir sebep sayılır diye eklemişler..tek taraflı olan bu maddelerin tüketici açısından hem taksit hem kira ödediği göz önüne alınırsa geçerliliği var mıdır...veya geçiktirilen ayiçin CEZAİ ŞART YADA KİRA BEDELİ ÖDEMELİ MİDİR FİRMA ...teşekkürler...

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2012 | 10:59 hulya özekten 210 Kişi okudu

bi çaresi olmalı

Soru

merhaba hilal hanım bizlere yardımcı vede doğru yol güsterdiğiniz için şimdiden çok teşekkur ederim ben bundan altı yıl unce aile buyuğume güvenerek en buyuk hatayı yaptım benim değerli arsam var ve abim senin arsaya buyuk yatırım yapacağız fabrika kurcağız diye arsanın yarısının tapusuna istediler üzerine büyük masraf yapcağız güvence olsun diye verdim yarısının tapusunu ama maliseff tapoyu verdikten sonra hiç bişiy yapılmadı sanırım dolandırıldım n yapmam gerek çok üzgünüm dava açsam şansım nedir

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
18 Kasım 2012 | 21:17 hasan kara 209 Kişi okudu