mortagage
merhaba ben mortagage kullanarak dumankayadan ev aldım ancak ödeyemiyoruz mortage olarak 145000 çekmiştik 2250 taksitle 10 yıl bankayı aradığımda hep fazi ödenmiş kapamamız için 150 civarında para istediler 10 aydır paraa yatırdık acacba ne gibi kanuni haklarım var bu para yandımı ben hiçbirşey anlamadım teşekkürler
