Iyı geceler Tebernus bey, Daha oncede sizden fi...

Soru

Iyı geceler Tebernus bey, Daha oncede sizden fikir almıştım ve nişanlım ile birlikte 2+1 Bahce dubleksinde karar kılmıştık fiyatı ve SOYAK(!) güvencesi var diye ancak yaşadığımız sıkıntılar sayılacak kadar değil size bir kaçını iletmek istiyrm ve önerilerini bekliyorum. Bildiğiniz üzere Nisan ayında teslim edilmesi gereken evlen Agustos ayına kadar uzadı bir şekilde 31 Aguststa bizi ev teslimi adı altında evi göstermek için çağırdılar lakin onlara göre bu ev teslimiydi eve girdik mutfakta dolap dahil hiçbir şey ykotu tam bir rezaqletti bize daha sonrasında eksikleri yazmamız için bir belge verdiler bizde direk ev inşaat halinde ve denetleme yapıladı yazdık bize 1 ay içerisinde evinizi eksiksiz teslim edeceğiz dendi ancak aradan 1.5 ay gecmesine ragmen ne arandık nede baska bir şey nişanlım halkalı bölgesinde tuduğu için ara sıra eve bakmak için uğramış ve tuvaletten akan sarı sular mutfak tavanını berbat etmiş balkon bölgesindeki ahsap zemin kırıç ve yanık içerisinde bu hafta sonu evi tekrar görmeye gittiğimizde satış ofisine uğradık kimse bize cevap veremiyor tek denen şey biz sizi arayacağız, ne yetkili var sitede oturanlar var ancak onlarında dertlerini zaten biliyorsunuz Emlak GYO yu aradık telefonları meşgul mailattık cevap verilmedi soyak zaten hiçbir şekilde bizi adam yerine koyup cevap vermiyor biz şu an ne yapalım ne tavsiye edersiniz SOyak tanda Emlak GYO danda üst düzey tanıdıklarınız var bu işe bir son getirecek nasıl bir yol izlemeliyiz çünki yakında insanlarda sabır denen bir şey kalmayacak, Gece gece bu denli sinirli bir yazı yazdığım için sizden özür dilerim cevabınızı bekliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2013 | 22:41 Serkan Güler 205 Kişi okudu

Apartman Yakıt Gideri

Soru

Merhaba.Apartmanda dublex dairem var.Küçük bir ailem var.Bu sebeple üst katı kullanmıyorum.Acaba bu yeni çıkan enerji tasarrufu ile ilgili çıkan yönetmeliklere dayanarak üst kattaki petekleri iptal etsem yakıt ücret farkı vermeme hakkım doğar mı?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2013 | 10:35 HÜSEYİN OKUR 206 Kişi okudu

yoğunluğa giren alanlar

Soru

10 katlı bir binanın zemin katında yer alan teşhir alanları(mobilya)yoğunluk(emsal)in içerisinde mi yer alır....tşk...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2013 | 20:24 suna güneş 206 Kişi okudu

Son durum üzerine (Allah razı olsun)

Soru

Tebernüş Bey, hakikaten burada büyük hizmet ediyorsunuz; tavsiyeleriniz çok değerli... Sizin cevabınız üzerine, daha önce pek düşünmesem de görmeye gittim. Bir kere dubleks ve benim yazdığım gibi 80-90 metrekare değil, o kadar olmasa da 120 metrekare dedi arkadaş. Bina dökük değil, sağlam gibi. Altta küçük bir mutfak, tuvalet, iki oda ve küçük bir balkon var; üstte tuvalet ve banyo ile daha geniş bir oda, ayrıca 10 metre karelik bir de terası var. Fiyatı 110 bin ama sahibinden biraz daha indirim isteyecek. Biz 100 bin lira olursa alalım dedik. E-5'e kuş uçuşu 290 metre. Zaten kiraya verilmiş 700 liraya. Ama dairenin içinde masraf var, mutfak epey kötü, tuvalet-banyo da öyle. Üst ayrı giriş kapısı var. Son size bir daha sorayım dedim; böyle işlerde çok cesaretim yok. Sizin fikriniz çok önemli bizim için; ne yapılım. Şimdiden Allah razı olsun, cevaplarsanız bizim için çok değerli olacak.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2013 | 23:05 Abdullah Sokel 205 Kişi okudu

peşinat ve ödeme

Soru

tebernüş bey şimdi ben 3+1 bi ev almak istiyorum 279 bin yerine 129 bin diyosunuz pes sistemiyle bana bu konuda detaylı bi bilgi verirseniz çok sevinirim. bir de peşinat ne kadar 3+1 lerde

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2013 | 00:09 yavuz faruk özdemir 205 Kişi okudu

konut projeleri

Soru

Tebernüş bey merhaba ,ben bir yazılım firmasında çalışıyorum konut satış programı crm pazarlaması yapıyorum.Sizinle konuşup fikirlerinizi almak isterim.Şimdiden teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.SAYGILAR

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2013 | 14:37 Sibel Karaman 206 Kişi okudu

göçmenkonutları dönuşum

Soru

merhaba bizim komşumuz belidiyede derki göçmen konutları yıkılıp yeni yapılacak ne kadarı doru ve ne şekilde olacak tır lütfen bu konuda cevap verirseniz seviniriö

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Aralık 2013 | 15:14 keriman tezel 206 Kişi okudu

Daire satışınsından doğan kazanç vergisi

Soru

Ig, 2012 mart ayında 70.000 tl den satın aldığım daireyi Nisan 2014 te 90.000 tl den satmayı planlıyorum.Oluşan 20.000 tl için kazanç vergisi ödeyecekmiyim?. Saygılarımla

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2014 | 21:15 ERCAN AYDIN 206 Kişi okudu

gelir vergisi.

Soru

merhaba, istanbul dışından yazıyorum umarım yanıtlarsınız sorumu.bizim babamdan kalan 155metrkare arsa tapulu 2 iki katlı evimiz var.1/2 si bana,1/2 si kardeşime ait.biz aile şirketiydik ve şirket olarak iflas edince evi çok yakınımızın üzerine geçirmiştik haciz gelmesin diye ve 2009 yılının aralık ayında tekrar üzrimize aldık o zaman ki en düşük bedelden.sanırım 33.000 gibi bir rakamdı.bulundugum şehir çok gelişti ve bizim evimizin yeri tam merkez kaldı ve değeri arttı şuan evi satın almak isteyen bir müşteri çıktı ve 5 yıl oluyor ama ay olarak dolmadı bu tapumuzda arsa geçen evden gelir vergisi ödermiyiz?benim sadece bu evim var.diğer hissedarın başka bir evi daha var.yardımcı olursanız bu konuda çok sevinirim.

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
25 Ocak 2014 | 17:36 ebru güner 206 Kişi okudu