YENIBOSNA
Merhaba yenibosna dereyolunda 2+1 bir sifir daire almak istiyorum fiyati 200000 tl daire 95 m2 e5 e 200 metre sizce o paraya o semtte o daire fiyati normalmi
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba yenibosna dereyolunda 2+1 bir sifir daire almak istiyorum fiyati 200000 tl daire 95 m2 e5 e 200 metre sizce o paraya o semtte o daire fiyati normalmi
Iyı geceler Tebernus bey, Daha oncede sizden fikir almıştım ve nişanlım ile birlikte 2+1 Bahce dubleksinde karar kılmıştık fiyatı ve SOYAK(!) güvencesi var diye ancak yaşadığımız sıkıntılar sayılacak kadar değil size bir kaçını iletmek istiyrm ve önerilerini bekliyorum. Bildiğiniz üzere Nisan ayında teslim edilmesi gereken evlen Agustos ayına kadar uzadı bir şekilde 31 Aguststa bizi ev teslimi adı altında evi göstermek için çağırdılar lakin onlara göre bu ev teslimiydi eve girdik mutfakta dolap dahil hiçbir şey ykotu tam bir rezaqletti bize daha sonrasında eksikleri yazmamız için bir belge verdiler bizde direk ev inşaat halinde ve denetleme yapıladı yazdık bize 1 ay içerisinde evinizi eksiksiz teslim edeceğiz dendi ancak aradan 1.5 ay gecmesine ragmen ne arandık nede baska bir şey nişanlım halkalı bölgesinde tuduğu için ara sıra eve bakmak için uğramış ve tuvaletten akan sarı sular mutfak tavanını berbat etmiş balkon bölgesindeki ahsap zemin kırıç ve yanık içerisinde bu hafta sonu evi tekrar görmeye gittiğimizde satış ofisine uğradık kimse bize cevap veremiyor tek denen şey biz sizi arayacağız, ne yetkili var sitede oturanlar var ancak onlarında dertlerini zaten biliyorsunuz Emlak GYO yu aradık telefonları meşgul mailattık cevap verilmedi soyak zaten hiçbir şekilde bizi adam yerine koyup cevap vermiyor biz şu an ne yapalım ne tavsiye edersiniz SOyak tanda Emlak GYO danda üst düzey tanıdıklarınız var bu işe bir son getirecek nasıl bir yol izlemeliyiz çünki yakında insanlarda sabır denen bir şey kalmayacak, Gece gece bu denli sinirli bir yazı yazdığım için sizden özür dilerim cevabınızı bekliyorum.
Merhaba.Apartmanda dublex dairem var.Küçük bir ailem var.Bu sebeple üst katı kullanmıyorum.Acaba bu yeni çıkan enerji tasarrufu ile ilgili çıkan yönetmeliklere dayanarak üst kattaki petekleri iptal etsem yakıt ücret farkı vermeme hakkım doğar mı?Teşekkürler
10 katlı bir binanın zemin katında yer alan teşhir alanları(mobilya)yoğunluk(emsal)in içerisinde mi yer alır....tşk...
Tebernüş Bey, hakikaten burada büyük hizmet ediyorsunuz; tavsiyeleriniz çok değerli... Sizin cevabınız üzerine, daha önce pek düşünmesem de görmeye gittim. Bir kere dubleks ve benim yazdığım gibi 80-90 metrekare değil, o kadar olmasa da 120 metrekare dedi arkadaş. Bina dökük değil, sağlam gibi. Altta küçük bir mutfak, tuvalet, iki oda ve küçük bir balkon var; üstte tuvalet ve banyo ile daha geniş bir oda, ayrıca 10 metre karelik bir de terası var. Fiyatı 110 bin ama sahibinden biraz daha indirim isteyecek. Biz 100 bin lira olursa alalım dedik. E-5'e kuş uçuşu 290 metre. Zaten kiraya verilmiş 700 liraya. Ama dairenin içinde masraf var, mutfak epey kötü, tuvalet-banyo da öyle. Üst ayrı giriş kapısı var. Son size bir daha sorayım dedim; böyle işlerde çok cesaretim yok. Sizin fikriniz çok önemli bizim için; ne yapılım. Şimdiden Allah razı olsun, cevaplarsanız bizim için çok değerli olacak.
tebernüş bey şimdi ben 3+1 bi ev almak istiyorum 279 bin yerine 129 bin diyosunuz pes sistemiyle bana bu konuda detaylı bi bilgi verirseniz çok sevinirim. bir de peşinat ne kadar 3+1 lerde
Tebernüş bey merhaba ,ben bir yazılım firmasında çalışıyorum konut satış programı crm pazarlaması yapıyorum.Sizinle konuşup fikirlerinizi almak isterim.Şimdiden teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.SAYGILAR
merhaba bizim komşumuz belidiyede derki göçmen konutları yıkılıp yeni yapılacak ne kadarı doru ve ne şekilde olacak tır lütfen bu konuda cevap verirseniz seviniriö
Ig, 2012 mart ayında 70.000 tl den satın aldığım daireyi Nisan 2014 te 90.000 tl den satmayı planlıyorum.Oluşan 20.000 tl için kazanç vergisi ödeyecekmiyim?. Saygılarımla
özürlü lere toki başvurusu bu yıl varmı