BAŞAKŞEHİR KAYABAŞI DAR GELİRELERİN BAŞVURULARI NE ZAMAN YAPILICAK.
Merhaba ; Başakşehir Kayabaşında yapılan dar gelirliye dairelerin başvuru tarihi belli oldumu.Ne zaman yapabiliriz ve nerden yapılıyor.Bilgi verebilirminiz.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba ; Başakşehir Kayabaşında yapılan dar gelirliye dairelerin başvuru tarihi belli oldumu.Ne zaman yapabiliriz ve nerden yapılıyor.Bilgi verebilirminiz.
İyi günler hocam. Silivri de konut imarli bir yer buldum ama Nato Boru Hattı üzerinde görülüyor belediye kayıtlarında. Ne gibi sakıncaları olabilir tercih etmeli miyim sizce. Yardımcı olur musunuz. Teşekkürler.
Tebernüş Bey merhaba... Hasanpaşada 2+1 70 m2 yarı Bodrum 1200 TL kira getirili daire var. Değeri 190.000 TL.. Krediye uygun..Doğuş ve Okan Üniversitelerine yürüyerek 5 dek mesafede yer alıyor. Gazhane kültür merkezi henüz yapım aşamasında ama ev ona çok yakın. 1. Sizce nasıl bir yatırım? 2. Hasanpaşada Fikirtepedekine benzer kentsel dönüşüm olur mu? 3. Hasanpaşanın Üzerindeki Ölü toprak kalkar ve bir Acıbadem gibi değerli bir yer olur mu?
Gönaydın.Tebernüş Bey. Apartmanımız için deprem risk raporu aldık ve yıktırmak istiyoruz. Ancak bir daire sahibi evini 1 seneligine garantili kiraya verdiği için bu işi uzatmak istiyor. Apartmandaki bazı kişiler müteahhide nakit vererek bazılarr ise şu anda yürürlükte bulunan kentsel dönüşüm kredilerine başvurarak ödemeyi düşünüyor. Eğer işimiz 2016 ya sarkarsa maliyetimiz çok artacağından endişeliyim. ( Kat karşılığı yaptırmadığımız için para cebimizden çıkacak) Benim merak ettigim 2016 da bu kredilerde devlet faiz yardımı devam edecek mi ve bu kredilerde bizim maliyetimizi arttıracak değişikler olacak mı? Ayrıca sizce peşin para vererek mi almak daha mantıklı olur yorksa krediyle mi almak? Teşekkür ederim
Merhaba Tebernus Bey, Maltepe Kiptas 1. Etap'da 1. kat kuzeye bakan dairem var. Ev 2+1, 105 mt2. Suanda kira degeri ve evin kendi degeri ne kadar? Tesekkurler
Tebernus bey merhabalar, Tokinin Ankara Sincan Saraycik ta yapacak oldugu kentsel donusum projesi var.Bizimde o bolgede 3000 metrekare kadar yerimiz var.Toki yaklasik 500 metre kare ev hakki veriyor.Fazla metre kare istedigimiz taktirde borclanabiliyoruz.4+1 176 m , 3+1 142 m, 2+1 104 m , 2+1 90 m, 3+1 119 m, 2+1 84 m , 3+1 130 m 2+1 90 m 96m ve 94 m brut olmak uzere daire secdnekleri mevcut.Acaba yatirim amacli olarak hangi metre kare dairelerden almak mantikli olur? Cevabiniz icin simdiden tesekkur eder iyi calismalar dilerim.
Tebernüş bey biraz önce çalışanım kendi numarasını yazıp göndermiş tekrar yazımı kendi numaramdan yazıyorum iyi çalışmalar,bu arada floryaya gelirseniz bekliyorum... Sevgili tebernüş bey nasılsınız?sağlığınız sıhatiniz umarım iyidir...daha önce biliyorsunuz halkalıda beğendiğim ilk projelerden olan konsept haşkalı dumankayadan daire almıştım teslim tarihi 30 haziran 2 ay öncede şantiyeyi havadan izledim ve bugünde izleme fırsatım oldu...üç adet v den oluşan projede ilk iki v olan a ve c bloklar ince işleri benim inşaat tecrübemde %75 lerde d blokta %60 larda ,genel alan otopark yapım aşamasında ,havuzun daha taban temeli atılmış,balkon küpeşteleri c ve d blokta çoğunda yok,en üst kat çelik kaplama c ve d blokta yok,villaların ince işleri duruyor,dış cephe boyası tüm sitede yok..,,8 aydır gözlemliyorum dumankaya e dairede hız yavaştı bu inşaatın hazirana teslimi imkansız bugün 4 25 ağustos deniyor o tarihe bugün şantiyede çalışan 20 30 kişiyle çok zor teslim olsada evostar yada parkaparts gibi olur, Gelelim probleme bir buçuk aydır haziranın 3 üne kadar 2000tl küsür kdv yatırın daire bedeli %1 i bı tamam,donra iskan ve cins harçları 2300tl,sonra 2500tl abonelik bedeli ve tapu tesliminde yaklaşık 2000tl küsür %2 tapu harcı denildiki satılırken bu ücretler toplam daire bedelinin %4,5 geçmez şuanda % 8 i buldu... Teslim tarihinin gecikeceği biline biline bu bedelleri 3 hazirana kafar yatırın yasal işlem başlatırız dendi ben dahil referans olduğum tüm arkadaşlar yatırdık hazine bonosu altın satarak bugün deniyor ki daire teslimine kadar yatırabilirsiniz bu olurmu bu ayıp değilmi? Sonraki ise geç teslim ediyorsunuz mücbir neden yık raiç kira bedellerini ödeyin her ay diye cevap ilk geç teslim yapan firma bizmiyiz diyorlar bu kadar ayıp olurmu yani kira tayiç bedeli geç teslimden dolayı ödemiyorlar...bu konuda artaş öztaş avrupa konutları süleyman abiyi tebrik ediyorum üç daire aldım hep erken teslim çok prim yaptı Teslim tarihi konutta metkez bankası enflasyon tahmini gibidir eğer tutturamassanız prestij kaybedersiniz,prestij ve güvenilirlik nihai satışlarda en önemli unsurdur dumankaya geç teslimle değil geç teslim yapacağını şeffaf olarak müşteriletini arasaydı...yani benim tanıdığım bildiğim halit bey değerli birisidir halit beyin ya haberi yok yada bilmiyor... Eğer dumankaya bizi arasaydı istenmeyen nedenlerle konutları geç teslim edeceğiz özenli inşaat kalitesi çıkartacağız..söylenen teslim tarihinden teslim edilen tarihe kadar 1+1 ler içün işte 700tl 2+1 için 1000tl kira bedeli hesabınıza yattı bu yaşattığımız üzüntülü durumdan dolayı örneğin duş camları yok bunları hediye yapıyoruz dese tamam yaraya merhem...5 sene oldu avrupa konutları tem mikrodalga bozukdu firma sahip çıkmadı süleyman abi avrupa konutları aradım süleyman abi ücretsiz değiştirdi budur memnuniyet.. Burada kaybeden biz daire alan tüketiciler değil bize daire satan dumankayafır bizim güvenimizi kaybetti ve bizim gibi alıcı segmenti kaybetmesi bir firma için çok ğzücü ben benim gibi geç teslim alacak daire sahiplerine değil dumankaya firmasına üzülüyorum... Ama zararın neresinden dönse kardır güvenimizi kazanacak adınlar atıp kira raiçletini ödeyip apustosta teslim ederse ki üç vardiya 400 kişilik 500 kişilik ekibi sokarsa biter... Esenlikler diletim keşke böyle birşey için dumankaya ya yorum yazmak zorunda kalmadaydık yazık çok yazık...
tebernüş bey iyi günler. ünalan da bulunan new city projesinden 3+1 brüt 160 metrekare ev almayı düşünüyoruz. Fiyatlar konumuna göre 550-650.000 arasında değişiyor. ancak baktığımızda bu projenin lansmandan bu yana çok fazla prim yapmadığını görüyoruz. Ünalanda yapılan Emaar projesi ve yakın zamanda yapılmaya başlanacak Ant Yapının ofis- residence projesinin var olduğunu görüyoruz. Ayrıca bölgede şu an fiyatı da göz önüne alındığında alternatifsiz bir proje. Lokasyon olarak da son derece cazip görünmesine rağmen Ünalan ile ilgili kentsel dönüşüm projelerinin henüz gündemde olmaması biraz kafa karıştırıyor. Sizce yatırım açısından New City projesi prim vaat eden bir proje midir? Teşekkürler.
Ahmet Bey öncelikle iyi günler diliyor ve sorunumla ilgileneceğinizi düşünüyorum. Kendim emekli öğretmen im. Tam bir yıl önce küçük bir dükkanı devraldım ve kiracı olarak çalışmaktayım.Kira kontratım da 3 gün önce bitti.Dükkan sahibim komple binayı sözleşme ile kat karşılığı başka bir şahısa vermiş ve bize herhangi tebligat da bulunulmadan binayı hemen yıkacaklarını söylüyorlar. Müsaadenizle öğrenmek istediklerim, *Yasal haklarım nelerdir *Ne kadar süre oturma hakkım var *Burayı devir alırken hava parası verdim. Bunu veya başka bir maddi talep de bulunma hakkım var mı *Dükkanı boşaltmadan yıkım kararı alınabilir mi öyle bir şey olursa uğrayacağım zararı isteme hakkım var mı SAYGILARIMLA
Tebernüi bey merhaba, İstanbul maltepe küçükyalı çınar mah. ada pafta nosu 2775/375 olan toplamda 540m2 lik arazi üzerine kurulmuş yaklaşık 60 yıllık bir binada evim var. İskan ve tapuları tam. Ancak yan tarafında (yaklaşık 50 mt) bulunan Arkeoloji kazı alanı mevcut. Bu durumda evimize gelen yazıda binamızın bulunduğu arazi 3.dereceden sit alanı olarak gösterilmiş. Bu bağlamda evimizi yenilememiz yada müteahit firmalara vermemiz mümkün görünüyor mu? Olası bir depreme karşılık binanın zarar görmesi muhtemel, ancak 3.derece sit alanı ibaresinden dolayı müteahitler pek yatırım yapmaya yanaşmıyor. Açıkcası bu parselde yapılan emsal değerinide bilmiyorum. Bu bağlamda devlet bana evimi yenilemem için hem şans tanımıyor hemde deprem olasılığında yaşamımı tehlikeye atıyor. Size sorum 3.derece sit alanlarında inşaat izni vs. durumlar nedir? Yani en azından depreme dayanıklı olmadığını resmi raporlarla göstersek bir çözüm üretebilirmiyiz? saygılar teşekkürler