Nefistanbul 3+1 oturmak için almak
Merhaba Tebernüş bey: Nefistanbul hakkinda sorulan sorulari okudum, genelde yatirimci 1+1 oldugunu farkettim. Ben oturmak için 3+1 düsünüyorum, sizce gürültülü ortam olabilirmi 1+1 ler çoklugu bakimindan. Ikinci sorum, Mon Reve projesine göre (yine 3+1) konum olarak nasil degerlendiriyorsunus? Benim isyerim Levent tarafinda. Tesekkurler
