SİLİVRİ ÇANTADA ARSA ALMAK

Soru

Sayın Tebernüş Bey.Elimde 30.000 tl lik nakidim var bu parayla Silivri çanta bölgesinde 300 m2 lik yatırım yapmak istiyorum.Sizce bu bölge yatırım için ne kadar mantıklı.Fiyat makul durumdamı sizce. Sevgilerimle Esen Kalın....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2014 | 16:13 elif sönmez 1407 Kişi okudu

silivride arsa yatırımı

Soru

merhaba tebernüş bey silivri küçükkılıç bölgesinde bir arsa ofisi taksitle arsa satıyor arsa 300 mt 2 45.000 tl yarısı peşin geri kalanı 24 ay 850 tl taksitle otabana 1 km slivriye 7-8 km uzaklıkta önünden doğalgaz geçiyormuş ve önceden yapılmış 10-15 villa varmış kısmet olursa yakın zamanda gidip görmeye niyetim var sizinde fikrinizi almak isterim sizce mantıklı bir yatırım olurmu ( peşinat konusunda yardımcı olunuyor ben 15.000 tl verip kalanının 1.000 tl olarak 30 ayda ödemeyi düşünüyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2014 | 10:20 fatih uzun 1407 Kişi okudu

Lidya flats

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Çekmeköy Lidya flats sitesinin güncel durumu hakkında bilginiz var mı? (İnşaat kalitesi, iskan, mahkemelik, davalık vs, ev sahiplerini uğraştıracak büyük sorunlar gibi). Halen Aqua City 2010'da ev sahibiyiz, Lidya flats'ten 1+1 bahçe dubleksi alıp yılın bir bölümünde orada oturmayı düşünüyoruz. 6 yaşında bir çocuğumuz var ve bahçe keyfi cazip geliyor. Kendi sitemizdeki bahçe daireleri bütçemizi aşıyor. Şimdiden çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2014 | 11:51 İlker Akyol 1407 Kişi okudu

kira aidatını geri vermiyor

Soru

5 yıl oturdugum kiradaki evden çıktım ev sahibi kiracı bulamadığı için evi boyatmıs ve kendince onramıs benım 5 yıl önce verdiğin 2200 kaporadan den 1100 kestiğini söylüyor ve parayı halen yatırmadı elimdeki kira sözleşmesinde damga pulu yok 1)kaporayı en son verdıgım kira olan 1460 dan x2 olarak talep edebılırmıyım yada 5 yıl önceki 1100 den tufe faizi isteyebilirmiyim 2)damga pulu olmadan mahkeme acabilirmiyim 3) kendinin masraf olarak gösterdıgı ev badanasınının 1100 kesıntısı hakkında gercek bedeli için neler yapabilirim

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
30 Ekim 2013 | 16:19 erdem arıcı 1408 Kişi okudu

Maltepe park sitesinde daire

Soru

Baran Ali TÜL : Merhaba tebernüş bey maltepe zümrütevler atatürk caddesi bitişiği maltepe köprüsünden 400 metre yukarda satıroğlu inşaat tan maltepe park sitesinden 3+1 135 m k lik yüksek giriş ev 300.000tl satın aldım. Maltepe park sitesi 2 blok 36 daireden oluşmaktadır 2500 mk lik yeşil alanı havuzu çocuk oyun alanları çevre güvenliği kapalı otoparkı vs vardır. Van depreminden sonra istanbula gitiğimizde biraz da acele oldu gibi, geçen yıldan kiraya 1000 liradan verdik bu yıl metro da yakınına geldi acaba orası ilerde prim yaparmı? Yada zarar etmeden satalımmı? memuruz ve orayı kredi ile satın aldık bu konuda görüşlenizi aktarırsanız çok memnun olacağız . Şimdiden teşekkürler....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mayıs 2013 | 16:00 Baran Ali TÜL 1408 Kişi okudu

veliaport çerkezköy projesi

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Çerkezköy veliköyde inşaatı devam eden veliaport projesi ile ilgili görüş ve yorumlarınızı rica ediyorum. Bu projeden 1+1 dairenin 80.000 TL oldugunu duydum. Fiyat uygunmudur.Bu daireler prim yapar mı?Sizce doğru bir yatırım yapmış olurmuyum? saygılarımla TAYFUN CEBİ

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mart 2013 | 21:36 tayfun cebı 1407 Kişi okudu

İspartakule mı halkali mı karar vermek çok zor

Soru

Merhaba Tebernus bey,esim Zeytinburnu'nda çalışıyor.Ev almayı düşünüyoruz ama hem prim yapsın hem kıradan kurtulalım istiyoruz ama sizce ispartakule bizimevler 2 3+1 157 m2 310000-320000TL arasında.cok begendik orayi alırsak 2 yılda borcu biter.Ama çekincemiz çok uzak oluşu ve birkaç yılda hemen prim yapar mı ki??diger alternatifimiz halkali toki manolya 3+1 152 m2 245000-255000 TL arasında.toki dışındaki projelerde sosyal tesislerden dolayı düşünmedik.(kullanmayız çünkü).bu daireyi alırsak borcu 1yilda biter.Size sorumuz bu iki daıre arasında biri daha lüks digeri daha merkeze yakın gibi ama toki evi..birde markalı proje ile toki konutu arasındaki bu fiyat farkı normal mi( 60-70bin tl fark).sizce bize hangi evi almak daha iyi getirisi olur ve daha rahat ederiz?? 2.sorum manolya evleri acaba yapacagı primi yapmış da bizim beklentimizde kar edemiycekmiyiz yani malum toki konutları çok yüksek para etmez bence yani belli bir rakamdan ötelere nasıl giderki sizce??3..sorum Toki'den ev alınca 132m2 3+1 daireyi 210000 TL ye alsak ilerde daha mı rahat satılır yasa kıraya verilebilir?(fiyatı insanlara cazip gelir çünkü zaten çok parası olan Toki'den alacağına markalı projelerden alir).simdi bize bir yol gösterirseniz çok seviniriz.biz nerden alsak doğru tercih yaparız??birde kuzeybatı cepheler daha manzaralı hoş ama kuzey sıkıntı yaparmıyor?cevabinizi merakla bekliyorum.simdiden teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2012 | 03:49 Sude Yavas 1408 Kişi okudu

Kartal Atalar'a yatırım

Soru

Tebernuş bey merhaba,Kartal sahilde atalar mevkiini yatırım için çok elverişli diyorlar.Özellikle eski evlerin alınması revaçta .Sizin fikriniz nedir?Bir de beylikdüzü Kristal şehir ile ilgili görüşlerinizi rica edebilirmiyim.Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2012 | 22:35 Murat Çevik 1408 Kişi okudu

Merhaba, Dün (aslında bugünün ilk saatleri) Kartal mı Çekme

Soru

Merhaba, Dün (aslında bugünün ilk saatleri) Kartal mı Çekmeköy mü diye sormuştum. Çekmeköy'de oturuyoruz. Biraz oturma standartlarımızı yükseltelim, daha geniş bir daireye geçelim dedik, evimiz için satış ilanı verdik. Müşteri de çıktı, şimdi satış gerçekleşirse ne yaparız diye düşünüyoruz. Çekmeköy de Kartal da konum olarak bize uygun yerler. Tebdil-i mekanda fayda vardır deyip biraz daha Kartal'a meyilliydik. Bugün daha önce başkalarına önerdiğiniz Adanus Park ve Kent Plus'ı gezdik, 150m2 üstü daireleri gördük. Adanus Park daha yüksek standartlara sahip tabi ama fiyat konusunda da maşallahları var, 164m2 daire için 550 binlerden bahsettiler. Kentplus ise bana harita konumu olarak daha iyi gözüktü. Adalet Sarayı'nın tam karşısında. Oradan 156m2 bir daireyi 350 bine almak mümkün, ikinci elde. Bizim keseye uyacak olanı ikincisi tabi. Her ikisi için de yalnız söyleyebileceğim "Anadolu Yakasının Merkezi" olarak tanımlanan bir yerdeler ama ulaşım bağlamında şu an tam bir felaketler. Tamam arabayla ulaşılmaları kolay da her iki site de toplu taşımaya yakın gibi görünürken esasında bir o kadar uzaklar. Anaşılan Kartal Belediyesi bunları üvey evlat bellemiş. Yan yolda bir vasıtadan inseniz KentPlus'a ulaşmak için Danone'nin soğuk hava deposunun önünden yürümek gerekiyor. Adamı o yolda keserler yahu ) Adanus Park'ın durumu da çok daha iyi değil. Kente değer katan böyle projelere belediyenin de bir an önce yol açıp, ulaşım sağlayıp, destek olması gerekmez mi? Gecekonduların hakettiği kadarını bunlar haketmiyorlar mı? Evet dediğiniz gibi Kartal uyuyan bir dev ama galiba bu gidişle daha çok uyutacaklar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2011 | 21:04 ahmet baştuğ 1408 Kişi okudu