Ispartakule Bizim Evler
Merhaba Tebernüş Bey, Dün bir soruya cevap verirken "Bizim Evler serisi ikinci elde prim yapmıyor. Olması gereken seviyelerde değil. Bizim Evler temelde pazarlama hatası yapıyor. Böyle giderse ikinci elde prim yapmamaya devam eder." ifadelerini kullandınız. Bununla ilgili fikirlerinizi daha açık ve ayrıntılı belirtmenizi rica ediyorum. Şu sıralarda Ispartakule Bizim Evler 4'te yatırım amaçlı daire almayı planlıyordum, yazdıklarınızdan sonra aklıma şüphe düştü. İhlas'ın yaptığı pazarlama hatası nedir?
