bayrampaşa kentsel dönüşüm.

Soru

Sayın Tebernüş Bey iyi günler.. Bayrampaşa cezaevinin olduğu arazinini kenstel dönüşüm olarak, depo meskneler yapılarak kullanılacağını açıklandı Bayrampaşa Bellediyesi tarafından. Bizler altıntepsi mahallesi sakinleri olarak dönüşümün mahallemizden başlayacağı duyumlarını alıyoruz.. Endişelide değiliz aslında.. Neticede yeni evimiz olacak diye düşünüyoruz. Ancak merak ettiğimiz şu 5 bağımsız bölümlü binamıza karşılık 5 bağımısz bölüm mü veriliyor normal şartlarda... Binamızın iskanı var ancak halen tek tapulu kat irtifaklı tapumuz var.. Cins tahsisi yapıp kat mülkiyetnine geçmelimiyiz.. Birde depo mesken den kasıt nedir. Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2012 | 03:41 ismet kartal 1206 Kişi okudu

Merhabalar ben askeri ücretlen calısan biriyim sosyal konut alm

Soru

Merhabalar ben askeri ücretlen calısan biriyim sosyal konut almak isrtiyorum yeni yani bütceme göre yeni projelerden bahsedermisin biraz avrupa yakasından sizdiden tşkl

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2008 | 22:21 zeki erdogan 1205 Kişi okudu

Sabiha gökçen 2.pistin açılışı

Soru

Merhaba hocam Sabiha Gökçe?nin ikinci pisti 2024 itibariyle açılacak deniyor. Bu durum Kurtköy ve Yenişehir mahallesinin geleceğini nasıl etkiler. Zaten yeterinde değerlendirme metro açılışı vs ile. Yoksa bu pistin devreye girmesiyle değerine değer mi katar. Ev almak için iyi bir lokasyonmu

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2023 | 01:30 Merve yeşil 1203 Kişi okudu

Adada giriş katı sizce güvenilir olur mu?

Soru

Büyükada?da 4 katlı apt bahçe giriş daire alınır mı?Deprem açısından soruyorum.Apartman 35 yıllık betonarme

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2023 | 12:51 Yaprak Biren 1203 Kişi okudu

Yeni biten binadaki yeni dairemi satmak istiyorum anadolu yakasi

Soru

Iyi Günler Tebernüs abi, öncelikle zaman ayirdigin ve cevapladigin icin tsk ederim. SOruma gleicek olursak: benim istanbul/kartalda yeni biten bir projede 2. katta 50 m2 lik bir evim var. Kiracili. Bana toplam 300.000 Liraya gelmisti. 2019 da imzami atmistim. suan satmak istiyorum yurtdisinda baska projem oldugundan. Genele tl (mümkün olsa euro olarak satarim) evler satildigi icin, bana suan ev satmayi tavsiye edermisin? gelen kirayi euroya böldügümde maalesef suanki kurda isime hic yaramiyor. ayrica dairenin henüz türkiyede krediside bulunuyor. onu kapatip kalani kendi projeme harcamak istiyorum. Bana ne önerebilirsnz ? tavsiye edermisiniz ? 600.000 Tl lik bir rakam bekliyorum. Fiyati okadar edermi ortalama ? Bilgilerinz icin tsk ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ekim 2021 | 15:22 Semih Dagdelen 1203 Kişi okudu

Arnavutköy dursunköy 104ada 116parsel

Soru

İyi günler dilerim, imara açılma ve askıya çıkmayla ilgili yoğun bir bilgi kirliliği mevcut,Dursunbey 104 ada 116 parsel de imar planlamasına dahil mi, ne gibi bir beklenti içinde olunabilir uzun vadede?teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2020 | 01:01 Mehmet Sami Çağlayan 1204 Kişi okudu

küçükçekmece cumhuriyet mahallesi

Soru

Sizce küçükçekmece cumhuriyet mahallesi nasıl bir yer? oturmak için

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2020 | 18:16 SELİN GÜLTÜRK 1203 Kişi okudu

kaçak kata iş yeri ruhsatı alma

Soru

apart pansiyon olarak çalıstırdığımız binaya ruhsat aldıktan sonra kaçak kaç çıktık.bina ruhsat alınırken 2 kat + zemin kat iskanlı olarak gözüküyordu.şu anki mevcut durum 3 kat + zemin olarak gözüküyor.sonradan yapılan kaçak kata iskan ve ruhsat çıkarabilirmiyiz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2020 | 11:52 aziz türker 1203 Kişi okudu

2,45cmX 700 cm kamyon çekici ve römorkları

Soru

Tebernüş Bey, Dün bir kez daha bir Beylikdüzülü olarak depremi çok yakından hissettik. Bir diğer ülkemizin sorunu da maalesef imarlı alan içersindeki tarla vasfındaki gayri resmi parselizasyonlu alanlara konteyner bile koyamıyor olmak. Şimdi asıl konumuz şu bu tarz bir arsaya sahip biri olarak ; hiç bir kamu kurumundan izin almadan kendi römork evimi tarlaya koyup yaşayabilirmiyim. Ayrıca elektrik ve su bağlatabilirmiyim. Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2019 | 15:20 ÜMİT ÇETİN 1203 Kişi okudu

imar barışı ile ortak ruhsat sorunu

Soru

2015 yılında aldığımız ikiz villadan birine oturma ruhsatı çıkarabilmek ve tapu değişikliği yapabilmek için imar barışına e devlet üzerinden başvuru yaptık. Bağımsız bölüm sayısı iki adet olduğundan diğer villa sahibininde kendi payına düşen ödemeyi yapması gerekiyor. Aksi halde ruhsatı alamayacağımız söylendi. Sistemde çıkan ücretin tamamı ödenmesi gerekiyor. Fakat diğer ikiz villa sahibi kişisel nedenlerinden dolayı bu ödemeyi yapmıyor. Ben kendi evim için ruhsat çıkarmak istiyorum, ödeme tam yapılamadığı için mağdur duruma düşüyorum. Bu konuda ne yapmam gerekir, saygılar.

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ekim 2018 | 11:36 ahmet metin 1204 Kişi okudu