tebernüş bey tatil sizinde hakkınız
arkadaşlar tebernüş bey bu pazar galiba tatile çıktı. bakıyorum sitede bayadır.yeni konu yok tebernüş bey yanlış anlamadınız umarım.hoşgörünüze sığınarak bu cesareti buldum.saygılar abi bide benim bir sorum vardı.n cadde ottoman ile ilgili. beklemeye değermi sizce
