KABA İNŞAAT'TAN SATIN ALMA

Soru

///Tebernüş Kireçci : Rica ederim. Sorunuzu Avukat Hilal Bayram'a sorar mısınız... /// merhaba; tebernüş bey size havale etti aşağıdaki konu hakkında bilgilendirmenizi rica ediyorum saygılarımla ilhan devrim ----------------------------------------- kaba inşaatdan ev satın alma........... ilhan devrim : merhaba; ben kaba inşatı bitmiş ikiz villalardan bir tanesini satın alıp inşaatın kalanını ben tamamlamak istiyorum;diğer villayada inşaatı yapan kişi tamamlayacak benim öğrenmek istediğim konu;ben inşaatı satın aldığımda bana herhalde kat irtifaklı tapu verilmesi gerekiyor;inşaat sahibi 2012 yılında ruhsatını almış ssk pirimlerini bu zamana kadar ödemiş su basmanı vizesi alınmış binanın dış sıva iç sıva ve tüm ince işleri yapılacak;BEN TAPUDA SATIN ALMA İŞLEMİNİ YAPTIĞIM ZAMAN BU KİŞİ İLE İNŞAATIN KALAN KISMININ DEVAMI İÇİN BİR SÖZLEŞME YAPACAKMIYIM?ÇÜNKÜ RUHSAT BU KİŞİ ÜZERİNE NETİCE OLARAK BENİM SORUN YAŞAMADAN ALDIĞIM KABA İNŞAATDAN BU VİLLAYI SORUNSUZ BİTİREBİLMEM İÇİN YASAL OLARAK KENDİMİ NASIL GÜVENCEYE ALMALIYIM NETİCEDE BEN PARAYI VERİYORUM ODA BANA GAYRIMENKULÜNÜ VERİYOR İLERİDE KOMŞU OLACAĞIMIZ İÇİN SORUN YAŞAMADAN SUİSTİMAL OLMADAN ALACAĞIM EVİ TAMAMLAYIP CİNS DEĞİŞİKLİĞİNİ YAPIP KAT MÜLKİYETLİ TAPUSU İLE HUZURLU BİR ŞEKİLDE OTURMAK İSTİYORUM VERECEĞİNİZ BİLGİLER İÇİN ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER ÇALIŞMALARINIZDA KOLAYLIKLAR SAYGILARIMLA İLHAN DEVRİM

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2013 | 14:32 ilhan devrim 1145 Kişi okudu

15 dakikada nasil ev aldim.

Soru

Merhabalar,Evimi ,Kotu yonetim,fazlaca 1+1 olan bir sitede ikamet eden futursuz insanlar .havuzda deve guresleri, limitsiz alkol,fuhus, ortak alanlarda kopeklerini cimlere pisleten ,evinde besledigi hayvanlarin diskilarini posetlere doldurup camdan yangin merdiven girislerine atan insanlar ve bunlara goz yuman yonetim .site icerisinde hicbir uyari levhasi asmayan ,aidatlarin nereye gittigini ilan etmeyen yonetim.guvenlik adi altinda gunes gozlukleriyle foto cektiren yonetimin guvenlik firmasi .ellerinde kalan dairelerin aidatlarini odemeyen insaat firmasi,yine ayni daireleri ofislere kiralayan insaat firmasi.mesken ruhsatli projede ofisler....3 sene once 215.000 tl odedim alirken .simdi net 275.000 e sattim.etrafimdaki projeler hergun degerlenirken ben kahroldum.ama kurtuldum sonunda . sonra 15 dakikada aldim evi . kaporayi koydum cebime proje proje dolastim .gunlerce tebernus kirecci okudum.hergun emlak kulisini takip ettim .sordum ,saolasin cevapladin ,hic usenmedin . yine sordum .defalarca sordum hep satir aralarinda cevaplarini algiladim . sonra 15 dakikada aldim evi. dikey projelere takildim uzun sure kaliteyi markalarda aradim .aslinda buldum ama yetmedi icime sinmedi .ispartakule.bahcesehir.halkali.ayazma gezdim durdum .girmedigim proje kalmadi gezmedigim kat plani da.oturanlarla konustum,insan profillerine baktim . sonra 15 dakikada aldim evi . gel gel yapan insaat firmalari,egitimsiz emlakcilar,ispartakuleye metro getiren ,bogazi halkaliya getirenleri gordum .daha neler neler ne yalanlar ne senaryolar gordum.ne ev sahipleri ne satiscilar gordum. sonra 15 dakikada aldim evi . yeni teslim edilmis bir projeydi halkalida arada kalmisti .2.siydi insaat firmasinin 1. projesini gormustum bitmis halini .benimle alakasi yoktu.iscilik berbatti .firmayi o an sildim kafamdan .internette sikayetler doluydu .agzim yanmisti yogurdu ufleyerek yiyordum .cunku sattigim evi insa eden firmanin tum projelerinde oturanlar agliyordu .evler prim yapmiyordu. satilmiyordu .referansi berbatti 1000 konutluk yeni projesi 2 senedir zor bela satilmaya calisiyordu.adi cikmisti . evet 15 dakikada aldim evi. hadi dedim bi bakayim 2.projesine .iceri girdim sessizce satis ofisine dogru .ama pas gectim daldim sitenin icine .sanki bir tatil koyune girmistim .muhtesemdi .evler.peyzaj havuzlar hersey.her metrekaresini 5 dakikada kosarak gezdim .sonra 5 dakika yasayanlarla konustum .sonra 5 dakikada satis ofisinde aldim evi .satisci kiz daireyi gosterdi 1 dakikada alacagim dairenin bitmis halini inceledim .kalan 4 dakikada metrekare hesabini kredi hesabini yaptim.satisci kiz hic konusamadi bile sadece daireyi gosterdi.hayatinin en kolay satisini yapti.sadece 4 dakikada satti evi.en son aidati sordum hersey dahil 2 liraydi metrekaresi.acik kapalihavuz hamam sauna v.s .zaten biliyordum onceden cunku yasayanlara sormustum 5 dakikalik periyotta.son bir teyitti. evet 15 dakikada aldim evi .konu kapandi .simdi terasta senin birakmaya calistigin seyi cayla beraber iciyorum.3 senedir ilk defa terasimdan keyif aliyorum.sitede yine alkol partileri .yuksek muzik devam ediyor ama duymuyorum artik buraya ait degilim zaten hic de olmadim. son bir soz ,bana bir harf ogretenin kolesi olurum . saygilar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2013 | 22:16 leyla cidal 1145 Kişi okudu

rami kuru gıda-kanal istanbul

Soru

merhaba Tebernüş bey, rami kuru gıda halinin başka yere yapılmasının nedeni konusunda fikriniz var mı? normalde bana göre uygun bir yerde bulunuyordu. acaba Kanal istanbulun belli olmayan!! güzergahından dolayı değiştirilmesinden kaynaklanabilir mi? yani "oraya kanal İstanbul yapılıyor, kuru gıda hali orada olmaz(veya yakışmaz)" gibi bir mantıkla yeri değiştirmeye girmiş olabilirler mi? :)) siz ne düşünüyorsunuz hem rami kuru gıda konusunda, hem kanal istanbul konusunda. teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mayıs 2013 | 13:35 Fatih AYDIN 1146 Kişi okudu

Halkalı Gümrüğü

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Muratbey e taşınacak olan gümrüğün Hadımköy Yeşilbayır a etkisi nasıl olur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2013 | 16:37 Volkan Osanmaz 1145 Kişi okudu

nato yolu

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Ferah mahallesi Nato yolu uzerindeki Ekşioğlu Çamlıca sitesinde bir dairem var. Satmayı düşünüyorum. Ancak şu andaki fiyatları düşük buluyorum. Büyük Çamlıca tepesine yapılması planlanan cami, teleferik ve çekmeköy-üsküdar metrosu bu bölgedeki emlak fiyatlarını arttırır mı? Beklemeli miyim? Çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2012 | 12:32 nuran yağmır 1145 Kişi okudu

Bağımsız Kapı Numaraları

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Kartal Yakacık'ta Demirlipark Sitesinden daire almak için krediye başvurduk. Kredi ön onayından sonra eksper eve gitti. Tapudaki bağımsız numara ile evin kapı numarası tutmadığından olumsuz rapor verdi. İnşaat firmasıyla yaptığım görüşmede tapuda numaraları eşleştirdiklerini söylediler.Tapudaki bağımsız numaranın karşılığı blok ve kapı numarası eşleştirilmiş. Buna rağmen eksper zorluk çıkartıyor. Kafamı karıştıran durum bizim eksperde mi hata var yoksa eksper doğru olanımı yapıyor? Çünkü o projede ilk kredi kullanan biz değiliz ve diğer bankalar kredi kullandırtmışlar. Sitedeki diğer daire sahiplerinin tapusu da aynı şekilde... Bu sorun şimdilik halledilse ve biz kredimizi kullanıp tapuyu alsak bile ileride sorun yaşar mıyız? bu konuda endişelerimiz var. Bilginiz varsa bizi aydınlatabilirseniz çok memnun oluruz.. Şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2012 | 01:15 Özgür Bor 1145 Kişi okudu

Cihangir ve Çukurcuma trendi devam eder mi?

Soru

selamlar tebernüş bey.aklıma bir soru takıldı. size sormak istedim.. emlak piyasası bu yıl tavan yapıyor.bodrum katlar bile 300bintl den satılıyordüşünün bundan bir sene önce.. bu evler 160bintl den satılıyordubahsettiğim yer beyoğlu cihangir firuz ağa tophane çukurcuma bölgeleri..uçmuş durumda cihangirde zaten hergün bir apartman satılıyor çoğunu ünlüler alıyor..yatırımlık burda evler hergün içleri yenilenip pansiyon yapılıyor.. burdaki bölge ve cihangir depreme ne kadar dayanıklı ki her apartıman 125 160yıllık daha fazlası belki. bu bölge her evde bir satılık ilanı. sizce bu trend mi diyim.. cihangir beyoğlu modasımı diyim.. devam edermi bu bölgeler istiklal caddesi gibi olurmu ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2012 | 12:10 metin duman 1146 Kişi okudu

narcity'de dublex

Soru

Sn. Kireçci, Selamlar, Narcity'den 2. el bahçe katı dublex bir daire alma aşamasındayız. Bu dublexler, bahçe hariç brüt 174 m2, bahçesi de 50 m2. M2 birim fiyata bakarken bahçe dahil edilmeli mi? Ayrıca Dublex özelliği, aynı m2 deki bir tek kat daireye göre birim fiyatı ne kadar etkiler? Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mart 2012 | 10:49 boğaçhan tatver 1145 Kişi okudu

KENTSEL DÖNÜŞÜM BAKIRKÖY

Soru

Tebernüş bey saygılar Bakırköy kartaltepede mahallesinde oturuyorum ve kentsel dönüşüm yasasından faydalanmak istiyoruz. 7.000 metrekarelik alanda kendı aramızda yenıleme için anlaştık yasayı bekliyoruz. yasa için 4 ilçe öncelikli deniyor, biz yasa cıktıktan sonra hemen faydalanabilecekmiyiz yoksa bu 4 ilçe başladıktan sonra bir süre bekleyecekmiyiz?saygılar teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mart 2012 | 06:00 GÜNEŞ DEMİRCAN 1145 Kişi okudu

Özyazıcı Yalı Marine\'de 320 metrekare 2 milyon 150 bin TL!

Soru

İyi günler ozyazicinin atakoy marine projesi hakında sorum olacaktı metrekare 10 bin tl den bahsediliyor sizce gelecek kısa vadede ne getiri saglar 320 metrekare 7 kat 2milyon 150tlden arkadasım fiyat almış yeri arka b,bloglar görüşleriniz nedir alinabilirmi sizce yatırım amacli teşekurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ağustos 2011 | 17:36 Sebahattin gonultas 1145 Kişi okudu