Bandırma 100. yıl Mahallesi Arsa
Merhaba Tebernüş Bey, Geçen ay Bandırma 100. yıl mahallesinde 33.000 TL ye 120 m2 bir arsa aldım. bu bölge daha yeni gelişmekte yapılaşma çok fazla yok 3 kat imar izni bulunmakta. aldığım arsanın karşı parselleri büyük m2'li ve tekli parsellerdir. sizce bu bölgenin prim yapma durumu nasıl olur ? kısa zamanda değerlenir mi yoksa uzun yıllar mı beklemek zorundayız? konu hakkında engin görüşlerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim.
