Nar city mi fuaye turkuaz mi?

Soru

Tebernus bey,oncelikle verdigimiz bilgier icin cok tesekkur ederim.bizde suadiyede yasiyoruz ve iki cocugumuz var.seneye ilkokul 1.sinifa baslayacaklar.cocuklarimiz icin narcitye baktik.315.000 tlye 2+1 ev begendik.sitenin yaninda olan tepe ilkogretim okulu ve cocuklar icin temiz havasi,oyun alanlari hosumuza gitti.sokakta oynayabilecekleri bir yer.sanirim bu istanbulda bulunmaz birsy:))fakat fuaye turkuaz cok katli olanlari gorduk.eylul 2013 de teslim.m2 olarak Daha geniS,ebebeyn banyolu ve Daha yeni olacak olmasi hosumuza gitti.suanda 238.500 tl minimum fiyatta dare var.birde tabii 8ay beklememiz gerekli ve 1300 tl kiradayiz.narcity primini tamamladi gibi.fuaye teslimden sonra Daha prim yaparsa diye dusunuyoruz.beklememize deger mi? Yoksa ev almaya niyetliyken alalim beklemeyelim mi? Tabbi birde okul yakin olsada oncelik narcitynin eger kayit almazlarsa bizim icin problem?goruslerinizi bekliyorum.saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2012 | 19:13 Ozlem yilmaz 1137 Kişi okudu

yabancilar nasil daire alabilir

Soru

merhabalar-ben bir iran azeri turkuyum ve istanbulda bir daire almayi dusunurum. bu konuda bir kac sorum var, lutfen bana yardimci olurmusunuz . 1-yeni kanuna gore bizlerde turkiyede kendi adimiza mulk alabilirmiyiz? 2-eger jevab evetse ,nerden baslamamiz gerekir?(izin falan) 3-bizde taksitle alabilirmiyiz? 4-mulk alirsak ager ,ikamet ve miras meselesi bize nasil olacak? ben su an tebrizdeyim ,bu sorulara cevab alirsam eger istanbula gelip ve bir kac projeye bakmak isterim. lutfan bana yardimci olun cok cok tesekkur ediyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2012 | 16:36 masoud - hossini 1138 Kişi okudu

Güneşli Park Gardenya & Bahçelievler Ağaoğlu

Soru

350 000 tl var. Güneşli park gardenyada 2+1 350 000 Tl. Bahçelievler ağa oğlu mycity de 460 000 Tl M2 leri aynı . Gardenya 2013 Aralık teslim. Ağaoğlu hazır bitmiş. Sizce hangisini almak mantıklı.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ağustos 2012 | 11:21 Servet Çetin 1137 Kişi okudu

1.5 milyon dolara Anadolu Yakası'nda işyeri nereden alınır?

Soru

Merhaba,Anadolu yakasında (Bostancı-Ataşehir-Göztepe civarında) yaklaşık 300- 350 metrekare 1,5 milyon dolara kadar satılık iş yeri aramaktayız. Nereleri hangi projeleri önerirsiniz? Çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2012 | 17:48 Dilek Emir 1137 Kişi okudu

Kristal şehir...

Soru

merhabalar tebernüş bey. uzun süredir sitenizi takip ediyorum. videolarınızı özelllikle... ama bir kaç gündür soru yanıt köşenizi farkettim ve hemen merakla incelemeye başladım.Geçen sene biz de kristal şehir projesinden bir ev aldık 3+1 büyük bir hevesle... ihlasın inşaat projeleri gayet güzel oluyor diye fakat sizin yorumlarınız ve verilen cevaplar açıkcası bizi biraz endişelendirdi biz ihlas inş. ve ihlas yapı ayrımını bilmiyorduk doğrusu biraz tereddüt yaşıyoruz şuan, yol yakınken dönsek mi acaba devam mı etsek düşünceniz nedir bir de şu esenyurttaki tapu iptalleri aklımıza takıldı kristal şehir için de böyle bir sıkıntı söz konusu mudur bizi aydınlatabilir misiniz?şimdiden çok teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2012 | 02:32 Şule yüksel 1138 Kişi okudu

Fuaye Yılmaz inşaat

Soru

Merhabalar Tebernüş bey; Uzun zamandır sizi ve yorumları takip ediyorum Yılmaz inşaat hakkındaki acımasız eleştirilere anlam veremiyorum sanki yüklenici firmaymış gibi tüm sorumlulukları yılmaz inşaat a yüklüyorlar oysa bu projede tüm sorumluluk kiptaşındır.Alıcılar bu konuda rahat olsunlar bende bir daire satın aldım hiçbir kaygım yok şuanda bu lokasyonda yapılan en görsel ve kullanışli projedir düşünün İstanbulun göbeğindesiniz ve sadece 10 seçkin ailenin olduğu bir binada oturuyorsunuz.Herkes birşey söylüyor ama bence en son sözü Yılmaz inşaat söyleyecektir. Doğru sözü söylemek zorunda çünkü önümüzdeki yıllarda kentsel dünüşümün içinde olmak isteyecektir yani bu proje referans olacaktır.Son olarak Fuaye süreyyapaşa yatırımdan çok oturum için tasarlanmış ELİT bir prejedir.Saygı ve Selamlarımla..Yayınlamanızı rica ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2012 | 14:04 Mustafa Kalaycı 1137 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Bulgurlu cumhuriyet mahallesinde 145 m2 1

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Bulgurlu cumhuriyet mahallesinde 145 m2 1 yıllık bir daire almayı planlıyoruz.. Daire sahibi bankaya kullandığı krediyi ödeyemediği için dairesini acil olarak satıyor... Yani daire takibe girmiş. Ve satılamaz şerhi var üzerinde. Bu durumda alacağımız daireyi avukat bankanın borcunu kapattıktan sonra tapudan satış işleminin yapılabileceini belirtiyor. Açıkçası bu durumda tedirgin olduk. Nasıl bir işlem yapabiliriz.. Ve Bulgurluda 172,000 TL ye 145m2 1 yıllık bir daire iyi bir yatırım mıdır?? Lokasyon bölgesi olarak Bulgurlu nasıl bir bölgedir.. Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Şubat 2010 | 23:38 BETÜL KARA 1138 Kişi okudu

Merhaba , Tebernüş Bey Güzelce'de Hattat Holdingin yat limanı

Soru

Merhaba , Tebernüş Bey Güzelce'de Hattat Holdingin yat limanı,residence,otel ve eğlence merkezi halen proje aşamasında hayata geçip geçmeyeceği ile ilgili bir bilginiz var mı?İyi senaryo gerçekleşirse bölgenin gelişimi nasıl olur? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Aralık 2009 | 12:06 Ayşegül Özkan 1137 Kişi okudu

35 yıllık kargir binada kolon yok mudur?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Kadıköy Kozyatağında 35 yıllık bir binada evimiz var. Tapuda kargir görünüyor. 8 katlı bir bina. İnternetten araştırdığıma göre kargir binada kolon olmuyormuş. Fakat 2002 yılında karot muayenesi yapılmıştı. Kolon var mıdır? Varsa kargir olur mu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2023 | 23:54 Sena küçük 1135 Kişi okudu

Gereksinim Nedeniyle tahliye

Soru

Hocam iyi gunler. Benim bir tane evim var. 2 yıldır kirada. 15 Agustos 2023 de sözlemesi doluyor. Evlenip kendi evimde oturacagim icin kiracima IHTIYAC NEDENIYLE evi bosaltmasi gerektigini Ocak ayında sözlü Nisan ayında yazılı bildirim de bulundum noter kanalıyla. Kiracımla sözleşmem 15 Afustos de bitecek. Kendisi bana sözleşme bitince cikacagini söyledi. 15 Agustos de evin boşaltılmış olacağını söyledi. Konusma kayitlarimiz mevcut. Buna guvenerek bende dugun hazirliklarina basladim. Esyalarimi ona gore siparis verdim. Masraflarimi ona gore yaptim. Kiracım sözünde durmadı mahkeme süreci ile beni ugrastirmak istiyor. Ben haklı oldugum halde mağdur oluyorum. Kendisine tahliye davasına ek TAZMİNAT DAVASI da acmak istiyorum. Gercekten hakli oldugu halde magdur olan ev sahiplerine de emsal teskil etmesi niyetiyle sonuna kadar gitmek istiyorum. Davamda süre önemli degil. Boyle bir hakkım bulunuyor mu magdur oldugum icin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ağustos 2023 | 19:27 Haluk Bilgili 1135 Kişi okudu