Adanada arsaya yatirim yapın geleceğinizi garantiye alın
Adanada arsaya yatirim yapmak isteyenlere yardimci olabilirim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Adanada arsaya yatirim yapmak isteyenlere yardimci olabilirim
Tebernüş Bey, Yazlık evlerin fiyatları nasıl belirlenir.
Tebernüş Bey, Kitaplarınızı hiçbir yerde bulamıyorum. Ne zaman basılır ve satışa sunulur bilgi verebilir misiniz?
Merhaba tebernus bey. Beylikduzu metrobus duragina yurume mesafesi 10 dk olan 2+1 acik mutfak 90 m2 ara kat site icerisinde sıfır bir daire ile ilgileniyorum. Daire fiyati 195 000 tl. Ruya yasam evlerinin hemen altinda bulunuyor. Kira getirisi 900 1000 tl. Kira carpanina gore fiyati gayet makul. Sizce akilli bir yatirim olurmu ? Iskan harclari yatirildigi soyleniyor. Evi aldiktan sonra bu konuda bir sorun yasarmiyim ? Herhangi bir sorunla karsilasmamak icin ne yapmaliyim ? Simdiden tesekkur ederim.
İyi günler sayın değerli tebernus bey size sorum olacak almış olduğum ev 213 bin tl nakit kredisiz aldığım evin tapusu kat irtifaki olması ilerde sıkıntı olurmu ??
Mütait bodrumda bulunan kömürlüklerimizi ben almadan önce daire şekline çevirip satmış.Tapularımızda kömürlük olarak yazmaktadır.yönetim planında da bir kişiye verilmemiştir.Budairede bir şahıs ikamet etmektedir.Benim hakkımı nasıl aramam gerekiyor.mütait zemin kattaki dairenin bir odasını dükkan göstermiş satmış ve Bodrum'un bir kısmında dükkanın eki yapmış. Ben birde dükkan sahibinimi mütahitimi mahkemeye vermeliyim?
Tebernüş bey merhaba. Yüksek giris bir daire almak icin bir insaat firmasiyla gorustum satici olan yetkili bodrum katin 1 odasi yuksek giris adina gorunmekte ruhsat alabilmek icin bu yeni dairelerde zorunlu dedi bu yuzden sizin tapunuzda gorunmekte dedi. Bodrumu satin alan.kisi ilerde hak iddaa ederse ne yapacacagim dedigimde yazili.olarak hakkindan feragat ettigini dair belge yazdirdigini soyledi. Sizce bu sekilde ev almam bana sikinti yaratirmi simdiden teşekkurler.
erhaba.bursadan yaziyorum evimiz nilufer ilcesinde 2 bloktan olusan ve bursanin en guzel caddelerinden olan gazi caddesi uzerinde altinda dukkanlari olan bir site..%50 emsal artisi verildigi icin ve evimiz 1996 tarihli bir site oldugundan kentsel donusume karar verdik.fakat bu kentsel donusumde serefiye acisindan magdur oldugumu dusunuyorum.benim dairem 1.kat dukkan ustu ve b bloka bakan tarafta.diger blokla aramizda buyuk bir ceviz agaci ve yesil alan var.diger blokla 10 metrelik bir mesafe mevcut.kentsel donusum icin anlasmaya yaklastigimiz firma ve daha onceden teklif yapan firmalar cadde uzeri oldugu icin a ve b bloktaki benim dairemle diger bloktaki 1. kattaki dairenin arasini birlestirerek yaklasik 500 metrekarelik bir dukkan cikariyorlar.yani benim dairem on tarafi 1.kat ve dukkan ustu ama sol tarafim zemin kat ve ortak alan olan bir teras olarak yapiliyor.ben burada cok magdur oldugumu dusunuyorum cunku mahremiyetim guvenligim ve evimin degeri bu terastan dolayi riske giriyor. ortak alan oldugu icin de benim orayi kullanmama izin verilmeyecegi soyleniyor. yani otarafa bakan odalarimin mahremiyeti yok oluyor ve guvenligim tehlikeye giriyor.ayrica orada birikecek olan toz kir pislik veya bocek tarzi seyler hep bizi rahatsiz edecek.benim bu durumda insaati yapacak firmadan serefiye farkini isteme hakkim var midir?varsa bu hesabi kime yaptirmaliyim?eger firma yok veremem derse (tahminimce zaten bunu diyecek yada yasalar geregi boyle birsey talep edemezsiniz diye basindan atmaya calisacaktir)benim hukuksal olarak bir sansim var mi? bu surecte imza atmam gereklimidir ya da imza atmazsam bana olumsuz bir geri donusu olur mu?bunlarla ilgili tarafimi bilgilendirmenizi rica ederim.tesekkurler...
Merhabalar.corum kargi da 2 adet bitisik nizam arsam var biri 243 diğeri 280 metrekare bunları tek tapu haline istanbul da getirebilir miyiz ve maliyeti ne kadar olur.tesekkurler....
Merhaba, Halen susuz tarım yapılabilen 6000 ve 10000 m2 oaln köy sınırı dışında,imar olmayan iki tarlamdan birine ev yapmak istiyorum.%5 kuralı geçerlimi yoksa en fazla 75m2 ev mi yapabiliyorum?saygılarımla