Çerkezköy-Bahçeağıl
Öncelikli olarak, yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Çerkezköy-Bahçeağıl da 6400 metrekare bir tarla var. 65000 tl istiyorlar. Yeri gördüm beğendim. Fiyat ve yatırım mekanı olarak sizce uygun mudur.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Öncelikli olarak, yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Çerkezköy-Bahçeağıl da 6400 metrekare bir tarla var. 65000 tl istiyorlar. Yeri gördüm beğendim. Fiyat ve yatırım mekanı olarak sizce uygun mudur.
Merhaba Tebernüş Bey, Vadi İstanbul projesinden 100m2 net , 140m2 brüt kuzeydoğu orman cepheli 2+1 bir daireye 830.000 tl fiyat aldık.Metrekaresi yaklaşık 6 tl ye gelyor. Ancak oturduğum evı satıp , geri kalan yarısı ıcınde kredi cekerek 6-7 sene kredi ödeyerek alabılıyorum. Sizce 1-Metrekare fiyatı normal mı? 2- 6 sene kredi ödeyeyip tüm birikimi bu projeye yatırmak mantıklımı? 3-Sizce proje prim yapabilecek bir projemi? Çünkü aynı rakama örneğin Tema park projesinden 2 ev alınabiliyor. Saygılar Ata Güler
Merhaba Tebernüş bey. Gaziantepten ev alarak yatırıma girmek istiyorum. Burada emlak sektörü çok hareketli. Şu an kirada oturduğumuz yerde evler eski ancak merkezi ve çarşı içinde. Bunun dışında şehir merkezinin yaklaşık 8-9 km uzağında başka yerleşim merkezinde evler yeni ancak fiyat olarak ve kira getirisi olarak oturduğumuz ev ile birbirine yakın. Yatırım amaçlı hangisini almak mantıklı? Aldığımız evde oturmayı düşünüyoruz.
Tebernüş bey hayırlı akşamlar...Arnavutköy ilçesi Yeniköy yolu üzerinde asfalt'a cephe 30 dönüm arazimiz var..Arazimizi satmak istiyoruz fakat internete düşmesini istemiyoruz.... Tabiri caizsse mahalle emlakçıları değil de daha profesyonel firmalar varmıdır acaba...Nasıl bir yol izlememiz lazım satabilmemiz için...Malum hava alanı ve kanal projeleri var buralarda...Gerçi şuanda proje şeklinde ama..Sizinde dediğiniz gibi iatanbulda proje çoook....Yardımcı olursanız sevinirim..Teşekkürler
tebernüş bey ben çerkezköy kızılpınarda bir daire bağendim 90m2 4 kat kızılpınar girişinde cadde üzerinde yatırım amaçlı almak istesem banka kredisi ile 66 000tl istiyorlar. bunun eksisi artısı nedir ne kaybettirir yada kazandırırmı.doğru bi yatırım olurmu (alırsam 300 tl kira bedeli ile kiraya verebilmişim binadakiler oyle dedi)şimdiden tşkkürler kolay gelsim
Merhaba, Size sormak istediğim birşey var.. Okmeydanı Talatpaşa da bir inşaat firması bizim gecekondumuzunda bulunduğu büyük bir alanda konut yapmak istiyor.. Bizim arsamız tapu tahsisli.. Başka tapu tahsisli binalarda var arasında..25-30 tane yüksek ve tek katlı binalar yıkılacak ve 2 blok halinde 150 dairelik bir proje yapılmak isteniyor. Bu projeden 80 ınin inşaat firmasına 70 inide mülk sahibine dağıtmak istiyor.. Bizim payımıza düşen 65 m2 lık 2 adet daire.. Sizce bizim hakkımız bumudur.. Cevaplarsanız çok sevinirim.. teşekkürler
tebernüş bey merhaba.öncelikle sağlıklı mutlu yaşamlar dilerim...herzaman içtenlikle sorularımızı cevaplıyorsunuz ve hiçbir bedel talep etmiyorsunuz...emin olun dua ile anıyorum sizi...dünyada paylaştıkça artan tekşey bilgi olduğuna inanıyorum...halkalıdan ev bakıyorum daha öncede sormuştum.bugün soyak evostar ve park apartı gezdim.park apartsta kapalı otopark yok ve 2+1 67metrekare ile 83 metrekare arasında balkon harici oda net metrekarelerinde bir fark olmadığını gördüm ve teslim tarihide ağustosa sarkmış durumda ..içime sinmedi ve dumankaya konsepte baktım projeyi beğendim içime sinmeyen iki şeyi bir emlak konut anlaşması yok kendi yapıyor ikincisi merkezi sistem olması....dumankayada iki tip daireye baktım 1+1 bahçe katı bürüt 66 metrekare ayrıca 28metre kare bahçe kullanımı balkondan direkt çıkış var bahçe tapuda yok sadece yönetim planında olacak ve bahçe çalılıla çevrili duvarla değil ama tüm girişlerin bahçesi olcak şekilde tasarlanmış bahçeye masa koyabiliyorsunuz ufak bir ekimde olur denildi bitki benzeri..fiyatı 183500tl metre karesi bahçe olmadan 2961tl bakçe 28metrekareyi katarsam 2040tl....diğer alternatifte en üst kat 9. kat bloklar yatay yapılmış 93 meterkare 2+! fiyatı 239000tl metrekaresi 2316tl ye geliyor...kapalı otopark gölet var..bu sitenin yanındanda soyaktaki gibi menekşe deresi geçiyor...açıkçası bakçe kullanımı bana cazip geldi çünkü o bölgede bahçe kullanımlı başka proje yok ister kiraya verelim ister oturalıp insanın ayağı istediği zaman toprak çimene değiyor ve hemde sitede yaşıyorsunuz aynı villanın giriş katı gibi...merak ettiğim bu bahçe kullanımı yönetim planında belirtilmiş tapuda yok ilerde kat mailkleri çoğunluğuyla bu değişirmi?birde siz olsanız 2+1 imi en üst kat tercih edersiniz 1+1 imi bahçe kullanımlı olanımı kiraya vereceğim teslim alınca yani yatırım amaçlı alıyorum oturum amaçlı değil..birde katlara göre fiyat değil cepeye göre tüm katların fiyatları aynı.teslim tarihi haziran 2014....birde hemen teslim yani oturumun başladığüı elitcity k green var hemn yanında kültürüniversitesi inşaatı başlamış ilersi avrupa konutları atakent 3 buradada 94 ile 95 metre kare üst katlar konumuna göre 220000tl ile 235000tl arası 2+1 ama bu konutlarda oturum en az 3 yada 4 yıllık yani eskime var ve ozamanki inşaatla yapılmış ama hemende en az 900tl ye kiracısı var..açıkçası yatırım amaçlı bu daha cazip geliyor çünkü dumankaya evet yeni ama haziran 2014 de teslim olacak yani dah 1.5 yıl var ve soyak ertelem kararı aldı.birde halkalıda biryere çadır kursanız konut yapacaklar heryer ev doluyor yani arzın sonu gelmiyor.o yüzden bekleyip daha iyi fırsatmı yakalamalı yani....şuan 120000tl nakitim var kalan 100000tl yi kredi çekicem ama eğer konutu şimdi almasda seneye alırsam nakitim 200000tl olacak yani seney bugün 80000tl biriktiricem allah izin verirse sağlıklı olursam.yani söylicem bir ssene dah bekleyeyim mi yada aman aman öyle büyük fırsatmı..çünkü bugün bölgeyi gezdim lasmanda aldığı fiyattan 3 yıl yada 4 yıl önce konutunu aynı paraya satamayanlar gördüm divan residancede ve bosporus ciyde divanda bosporusda çok güzel site ama bir türlü hiç prim yapmamış ve hala herkez uzak dur diyor hangi emlakçıya gitsem....durum bundan ibaret affınıza sığınarak değerli cevabınızı bekliyorum teşekkür ederim.
Tebernüş Bey Merhaba ; Spradon Vadi projesi yanında bulunan ve içerisinde 5-6 adet gecekondu barındıran büyük bir arazi mevcut, bu arazi Dumankaya Modern projelerinin bulunduğu caddeye kadar uzanıyor. Buranın ''Bölge Parkı'' olacağı gibi bir duyum aldım. Bunun doğruluğu nedir? Bilginiz var mıdır? Eğer bilginiz var ise detaylandırabilir misiniz? Başlangıç tarihi, projeyi üstlenecek Belediye veya firma gibi ? Cevabınız için şimdiden çok teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.
merhabalar, kasım ayında bir emlakçı ile ev satın alma konusunda anlaştık.şayet eve kredi çıkmazsa evi alamayacağımızı belirttik. o da sözleşmeye kredi çıkmaması halinde kaporanın iadesi gerçekleştirilecektir maddesini ekledi. fakat evin üzerinde trampa olduğu için banka onay vermedi. bizde kaporanın iadesini istedik emlakçı iade etmiyorum diyor. bu konuda ne yapmamız gerekir yardımcı olursanız çok seviniriz.saygılarımla
Selamlar,aylardan beri size yaziyorum sizde eksik olmayin cevap veriyorsunuz.Ben biraz korkak bir insan oldugum icin bduzunde bir ev alip projede basımada cok kotu seyler geldigi icin genelde merkezde eski ev aliyorum yaptirip satiyorum.Siz genelde benim gibi eski ev alanlara deprem tehlikesini hatirlatiyorsunuz hakli olarak ama depreme bu kadar dikkat edecek kadar tedbirli bir insan olarak bitmemis projeden ev almak konusunda pek tedbirli bir uyari yapmiyorsunuz? Projeden ev aldigimizda gercekten o para ucucak diye cok korkuyorum yada evler yillarca bitmeyecek diye.Cunku bence depremden daha cok buyuk deprem bu proje satis isleri.Bu insanlar iyi niyetli ama istemezlerse odemezler ortadan kaybolurlar ve yapacak hicbirseyimiz yok bir garantimiz yok. Ayni deprem yonetmeligi uyariniz gibi bu proje emlak gyo garantisi var mi yoksa ayni deprem gibi paraniz buhar olabilir demeniz daha iyi olmaz mi sizcede? Cunku gercekten almak istiyorum ama projelerden cok korkuyorum fiyapi kc yapi ve esenyurtta bitmeyenler derken bu işin yeni kastelli facilarini getirecegini dusunuyorum...Siz nedersiniz?