Esenyurt'ta inşaatlar ne zaman başlayacak?

Soru

tebernüş bey sizi sürekli takipediyorum sagolun bizi bilgilendiriyorsunuz.ben artık sormaya da çekiniyorum ama bu esenyurtta inşaatlar 20 nisanda başlayacak diye okumuştum bu dogrumudur.yada bununla ilgili bir tarih biliyormusunuz.birde bu işni düzgün yapan güvenilir firmaların arasında sizce özyurtlarda varmıdır.tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mart 2012 | 12:00 selçuk ışık 844 Kişi okudu

kartal kentsel dönüşüm projesi

Soru

merhabalar nasılsınız? soru1-)Kartal kentsel dönüşümde bir gelişme varmı?son durumuyla ilgili bir bilginiz var mıdır? soru2-)Kartaldaki sıemensi biliyosunuz;buranın yıkılıp yerine üniversite yapılacağını duydum doğrumudur herhangi bi duyum aldınız mı?bu konuyla ilgili bilgilerinizi paylaşırmısınız? TEŞEKKÜRLER....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2012 | 03:18 yusuf arıcı 844 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey İleriki vadede Anadolu yakası Ümraniye

Soru

Merhaba Tebernüş Bey İleriki vadede Anadolu yakası Ümraniye Çekmeköy Ataşehir gibi bölgelerde alınabilecek en iyi 4+1 daireler hangi projelerde? Fiyatlar hangi seviyelerde acaba? Bir de Ağaoğlunun Ümraniyedeki projesiyle ilgili bir gelişme var mı? 2012'de gündeme gelecekmi? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ocak 2012 | 21:57 Arzu Aydın 843 Kişi okudu

Sayın Kireççi, Şerifali'deki Sarissa projesi için görüşü

Soru

Sayın Kireççi, Şerifali'deki Sarissa projesi için görüşünüz nedir? Sizce uzun vadede Şerifali ve çevre muhitin gelişimi nasıl olur, Sarissa projesinin ortasından kamu yolu geçiyor gözüküyor ve buraya yanılmıyorsam 38 adet dükkan düşünülüyor. Gelişim açısından nasıl etkiler? AKS yapı konusunda bir fikriniz var mı? Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2012 | 21:10 MİRAÇ ÇAKMAK 843 Kişi okudu

Merhabalar tebernüş bey . Fi tower A1 ve A2 en öndeki herşeyi

Soru

Merhabalar tebernüş bey . Fi tower A1 ve A2 en öndeki herşeyi bitmiş olan 2 blogun teslimi ile ilgili son zamanlarda fikret beyle görüşürseniz teslimi ile ilgili net bir bilgi alabilirmisiniz. satış ofisinden bir bilgi yok siz fikret beyle konuşurker sorarsanız sevinirim... teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2011 | 11:45 hasan güzel 844 Kişi okudu

merhaba, middleist projesi ile ilgileniyorum, sizin görüşlerin

Soru

merhaba, middleist projesi ile ilgileniyorum, sizin görüşleriniz benim için değerli, ancak fazla yorum bulamadım, aşağıdaki soru sonrası başka bir araştırma yaptıysanız paylaşırsanız sevinirim, teşekkürler... (ersana parlak middle ist ortadoğu inşaatın okmeydanın da yaptığı projeyle ilgili bilginiz var mı acaba 145 m'daire 3+1 675 bin tl isteniyo ellerinde 40 adet satılmamış daire var acaba bu kadar merkezi bir lokasyonda ellerinde daire kalmasının sebebi ne olabilir avrupa konutları temde kapış kapış giden daireler siz ce neden burda elde kalmıl durumda aydınlatırsanız sevinirim- 03 Aralık 2010, Cuma 175435 - Tebernüş Kireçci İlginç... Metrekaresi 5 bin 500 TL civarı... Hastanelerin ve üniversitelerin ortasında bir proje... Normalde kapışılması gerekiyor... İyi iş yapmak başka birşey, iyi satmak başka bir şey) Demekki iyi satamamışlar... Neyse nedenini öğreniriz...)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2011 | 09:31 ergün ergün 843 Kişi okudu

sayın kireçci, göztepe meşelipark gold projesinden bir daire

Soru

sayın kireçci, göztepe meşelipark gold projesinden bir daire almak istiyoruz. ancak bir inşaat mühendisi tanıdığımız bulunduğu bölgenin veya yakın çevresinin eskiden dereyatağı olduğu söyledi. Biz de yetkililerden zemin ile ilgili evrakları isteyeceğiz. Oturmak için almak istiyoruz ama 3-5 yıl sonra başka yerde oturmak istersek satarken zarar etmek de istemiyoruz. 150 m2 brüt 535 bin tl. Bu bölgenin (merdivenköy-göztepe medikal park arkası) zemini, proje ve lokasyonu ile ilgili değerli fikirlerinizi rica ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 01:31 şebnem azer 843 Kişi okudu

gelecekte nasıl bir evim olacak

Soru

gelecekte nasıl bir evim olacak

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ocak 2011 | 15:56 tezcan mergen.. 843 Kişi okudu

Tebernüş bey öncelikle yeni yılınızı kutlar,uzun sorum iç

Soru

Tebernüş bey öncelikle yeni yılınızı kutlar,uzun sorum için özür dilerim.2010 yılı haziran ayında aslında oturma amaçlı ama yeni bir proje olursada beğenmezsek satarız niyetiyle arayışlara başaladığımız da 3 alternatif ile yola çıktık...1-Teslimi uzun zaman olmuş ancak oldukça kaliteli bir yer olan Banu evlerinde 3+1 yaklaşık brüt 155-160 m2 fiyat 340.000 idi...2- estonşehir 1 mahalle 2. el bahçe katı brüt 140 m2 ikinci el 350.000.-...3-Avrupa konutları ıspartakule.1 etap 174 m2 brüt..328.000 tl güney doğu ve iyi şerefiyeli 4+1 daire...bu arada 1.300 tl bedel karşılığı kira da oturduğumuzu belirtmek isterim.Bu detaylar doğrultusunda banu evlerinden nispeten eski bir proje ve fiyat pozisyonu ile elde kalanlara razı olmak nedeniyle,estondaki daireden de m2 konusunda tereddütlerimiz nedeniyle vazgeçtik. avrupa konutları ıspatakule nin teslimi yakın oluşu nedeniyle son kararımız oldu...sizce ne kadar mantıklı ve doğru bir karardır...tanıtım fiyatından almamız dan dolayı %10 bir zam gördük,bundan sonra ne olur sizce.....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2011 | 19:05 yaşar oktay başçiftçi 844 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey kolay gelsin ...Yaşım 24 yaklasık 6 ayd

Soru

Merhaba Tebernüş Bey kolay gelsin ...Yaşım 24 yaklasık 6 aydır sıtene gunde 3-4 kere gırmeden yapamıyorum emegınıze saglık, verdıgınız bılgıler ıcınde cok tesekkur ederım kendı adıma...emlak sektoru hakkında bır cok bılgıye sayenızde sahip oldum.Size 2 tane sorum olacak..sorularımdan ilki yatırımlık arsalar almak istiyorum ve iki alternatifim var kafamada olusturdugum bunlardan ılkı Arnavutköy / Hacımaşlı Köyü `nde metrekare fiyatı 70 tl ,ikinci alternatif Arnavutköy / Yeniköy Köyü de metrekare fiyatı 75 tl ve nisbeten deniz manzaralı .sizce bunlarda hangisine yatırım yapmalıyım 10-15 yıllık bır zamanım var acelem yok fikrinizi almak istedim , hangi bölgenin önü daha acık. İkinci sorum ise alacagım arsalar 300-400 metrekareden 4-5 parsel mi olsun yoksa toplu 1500 metrekare mı olsun.simdiden tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2010 | 18:13 Fatih KİRİŞ 843 Kişi okudu