Yasemin Konakları'nda 113 metrekare dükkan 800 bin TL

Soru

Tebernüş bey iyi akşamlar yasemin konakları yenibosnada 113 metrekare dükkan ve alt 110 metre bodrumu olan bir dükkan için 800.000 tl fiyat isteniyor.sizce nasıldır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Nisan 2012 | 18:57 cenk sosyal 838 Kişi okudu

Batışehir'de inşaat yavaş mı ilerliyor?

Soru

merhabalar tebernus bey umarım keyıfler yerındedır ... gecen hafta mall of ıstanbula gıttım ınsaat hızı baya hızlı yanı batısehırle kıyaslamada cok onde gıdıyor . mall of ıstanbul erken teslım dusunulucek gıbıde batı sehır o lansmanda gosterıdıgı projeyı bu hızla kac senede bıtırebılır ...daha kat cıkmamıs ... yorumlarınızı merak edıyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mart 2012 | 14:36 kerem korkmaz 838 Kişi okudu

Güngören Ağaoğlu Projesi

Soru

MErhaba Güngören de ağaoğlu projeye başlayacak bende kısmet olursa bir daire düşünüyorum fakat kafama projeye başlanacak yerden kanalizasyon deresi geçiyor ve yazın oradan aracım ile geçerken camları kapatsamda yine kokusu geliyor ağaoğlu bunu nasıl çözecek Lağım kokan bir yerden nasıl daire alayımda oturayım?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2012 | 17:24 Salih kılıç 838 Kişi okudu

Babil Ruhsatmi? Eyvah Eyvah

Soru

Tebernus Abi cevabin icin tesekurler.. "ESenyurt belediyesi'nden ruhsat aldılar. Şimdi de İstanbul Büyükşehir Belediyesi kendilerinden ruhsat alınmasını istiyor" diyorusunuz. Ozurlen diyorum...Turkiyede nekadar sacma bir sistem var ya ruhsati da alinmamis bir Proje nasil satilisa cikiyor anlamis degilim...Peki ruhsat alinmasa ne olacak?? opuyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Şubat 2012 | 09:23 Eren Karan 838 Kişi okudu

Kat İrtifakı

Soru

Belgin Hn merhaba; Şu an oturduğumuz bina arsa tapulu olup,apartman olarak topluca kat irtifakı kurmak istiyoruz.Ancak şöyle bir sorunumuz var.Binamız 2004'ten önce yapıldığı için belediyece onaylanan projeye göre yapılmamış.Örneğin şu an Bodrum kat'ta ikamet eden komşumuz aslında projede hiç gözükmüyor.1.katlar bodrum kat olarak,6.kat'ta bulunan daireler çatı olarak gözüküyor.Kısaca projeden tamamiyle uzak bir bina inşası söz konusu.Ancak ruhsat var.Bu durumda şu anki haliyle tüm apartman sakinleri için kat irtifakına geçmek söz konusu olabilir mi? Bu konuda izlememiz gereken yol ne olmalı?Yardımlarınız için şimdiden çok sağolun. Saygılarımla, Banu Ermiş

Belgin Dönmez tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2012 | 16:53 Banu Ermiş 837 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba. Yazılarınızı dikkatle takip ediyorum,

Soru

Tebernüş bey merhaba. Yazılarınızı dikkatle takip ediyorum, bizi bu tip konularda aydınlattığınız için teşekkür derim. Benim sorum şu; Şerifali Vural sitesi 2. kısımda 7.kat 3+1 ön cephesi açık bir daire aldım geçen sene, 115 m2 87000 tl idi. Hem oturma amaçlı hemde yatırım amaçlı tabi. Siz vural sitesi hakkında ne düşünüyorsunuz? hemen yanında canan residence ve sarissa konutları var.Vural sitesi 2 orta ve uzun vadede ne gibi gelişim gösterebilir. alan metrekaresi ve 5 büyük blok oluşundan dolayı burada yıkım olup yeni daire olayını pek olası görmüyorum. Finans merkezinden dolayı burasınında gelecekte ataşehir gibi bir cazibe merkezi olabilme ihtimali var mı? böyle olması durumunda vural 2 sitesinin değerinde ne gibi bir artış olur? cevabınız için şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ekim 2011 | 22:30 Salih Şileli 837 Kişi okudu

tebernüş bey selamlar.Tozkoparan\'da Merter metro istasyonun ya

Soru

tebernüş bey selamlar.Tozkoparan'da Merter metro istasyonun yakınında güvenlikli sitede 3+1 dairem var fakat site kooparatif olarak yapılmış ve iskanı hala alınamadığından kat mülkiyeti tapusu yok.Kredi kullanımı olmadığından istediğim fiyata satamıyorum.Tozkoparan'da kentsel dönüşüm projesi olacakmış.Sizin bu konudaki duyumlarınız nedir? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Haziran 2011 | 13:57 mehmet pişkin 837 Kişi okudu

Merhaba.Çerkezköy kozapark sitesinden 2+1 yada 3+1 daire almay

Soru

Merhaba.Çerkezköy kozapark sitesinden 2+1 yada 3+1 daire almayı düşünüyorum . 2+1 lerin fiyatları 60 ay vade ile 110 bin tl. sizce kazançlı bir yatırım mıdır? Fiyatları uygun mudur. Ödemeleri bittiğinde ödediğimizi alabilir miyiz? Yardımınız için şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Nisan 2011 | 21:32 Ayşe ŞEN 837 Kişi okudu

Başka bir konuda da soru sormak değil ancak sizinle paylaşmak

Soru

Başka bir konuda da soru sormak değil ancak sizinle paylaşmak istiyorum.Barbaros Bulvarından itibaren Büyükdere caddesi ile Maslak\'a kadar olan bölgede her gün yeni bir iş yeri merkezi,residence ve Avm yapılıyor.Zorlu Center yükseliyor, karşısında Şetat Towers yıllardır açılmayı bekliyor vs vs.Benim aklımın ermediği ve muhtemelen de hiç bir zaman ermeyeceği bir şey var, bu Barbaros Bulvarı devamında Büyükdere Caddesi 5 sene önce bile trafiği kaldıramazken artık ne hale gelecek düşünemiyorum bile.İşin ilginci o bölgede istimlak edilerek açılacak yol da yok. Metro devam ediyor ama bir çok metro istasyonunda arabanı parket ve devam et sistemine uygun otopark zaten yok.İstanbul gibi toz,toprak,çamur içindeki bir şehirde hiç bir iş adamı üzerinde takım elbisesiyle yağmurda çamurda o metroyu kolay kolay kullanamaz. Manhattan ve Londra\'da 6 ay dolaş ayakkabını boyamazsın. Orada metro ile her yere gider insanlar. Yani bu işin böyle ince detayları var.Dolayısıyla bu binalara izin, ruhsat verirken trafiği de karayolları mı düzeltsin diye düşünüyor birileri? Trafiğin sorumlusu kim bilemiyorum ancak şu andaki bu altına hücum gidişatı beni çok şaşırtıyor.Bu ülkede hiç birşekilde çözülemeyeceğini düşündüğüm kapalı yerde sigara içip sigara içen içmeyen herkesin yüzüne üfleme saygısızlığına el atan ve çok şükür kısmende olsa çözen Başbakanımızın bir İstanbul bakanlığı kurmakta çok geç kaldığını düşünüyorum.Bizzat kendisi en yakından biliyor sorunları. O caddeye o kadar gökdelen yapılmaması gerektiğini de bildiğini tahmin ediyorum ancak demekki mevcut mevzuat içinde bunlar engellenemiyor o zaman neden tüm bunlara el atacak bir yasa yapılıp bu işler çözülmüyor?Dün Yenişafak\'ta Kürşat Bumin ayrıca 12 senedir deprem için ne yapıldığını soruyordu, evet Toki, siteler vb yapılıyor ve çok da başarılı gidiyor. Peki merkezlerde ne olacak? Trafik,deprem?Kentsel dönüşüm ile bu işin hızlı çözülemeyeceği bu kadar ortadayken?Yani uzun sözün kısası, İstanbul trafiği sadece köprü yapmakla,yol yapmakla, hatta ve hatta metro ile bile çözülemeyeceği gün gibi ortadayken, şehrin en yoğun ve kalbi sayılabilecek arterine gökdelenler ardı ardına dikiliyor.Burada tek çözüm bu gökdelenlerin daha iyi planlanmış bölgelere kaydırılması, mesela belki Anadolu yakasına.Deprem içinde Toki faaliyetleri,yapılan siteler maalesef yeterli olmayacak, merkezlerde dönüşümün zorla veya güzellikle çok acil çözülmesi lazım.Yoksa Allah korusun yüzbinler, hatta belki 1-2 milyondan fazla insanımız direk tehlike altında.İşin kötüsü hangi alanda ne kadar gelişirsek gelişelim 7,5 şiddetinde bir depremin maddi anlamda muhtemel maliyeti 100 Milyar doları bulabilir ve enflasyon,ihracat, dolar kuru vb tüm göstergeler hikaye kalır bu maliyetin yanında. Türkiye 40 sene geri gider.Japonya\'da olanlar net olarak karşımızda.Bazı yerlerde okuyorum, 89 bin bina yıkılır, 120-130 bin kişi ölür vb hikayeler. Demek bu hesaba göre 89 bin binada 1-2 kişi oturuyor ve sadece onlar yıkılacak. Amacım felaket tellallığı yapmak değil ancak bu kadar net şekilde gelen bir facia var. Kim hesapladı bilmiyorum ama gerçekten 89 bin bina yıkılırsa sağ kurtulan da olsa, 1 milyon insan üzerinden zayiat çok normal olur.İşte tüm bunları düşününce,biliyorum siyasi maliyetleri de olacaktır ancak artık bu ülkede tek ümidim Başbakan kaldı.Buradan kendisine sesleniyorum,şu anda Türkiye\'de tüm sorunlar emin olun 2.düzeyde kalır beklenen İstanbul depremi ile karşılaştırıldığında ve açık olarak aynı Kürşat Bumin gibi bende size söylemek istiyorum bu konuda yapılanlar çok ama çok yetersiz.Madem bu ülkeye ve bu şehire gönül verdiniz bu konunun çözümünü hızlandırmak için sizden çok daha iyi performans bekliyoruz.Bu performansıda sergilemeniz aslında opsiyonel değil şart çünkü 15-20 senede ülkede milli geliri 30 bin dolar bile yapsanız Allah korusun böyle bir depremde yıkılacak bina sayısı, maalesef kaybedilecek insan sayısı ile tüm siyasi hayatınız boyunca yaptığınız hizmetler sıfırlanır.Ülke aldığınız noktaya geri döner hem de büyük zayiatla.Bunu en başta siz istemezsiniz. Lütfen İstanbul\'a artık tam anlamıyla el atın.Yoksa gidişat iyi değil.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mart 2011 | 14:43 Mert Kaya 838 Kişi okudu