günaydın tebernüş bey nasılsıız ben maximoom esenyurt proj

Soru

günaydın tebernüş bey nasılsıız ben maximoom esenyurt projesinden 55 metre kare 1+1 90 000 tl ye 60 ay 0 faizle ev almayı düşünüyorum bu projedeki düşünceleriniz neler prim yaparmı yer olarak nasıl gelecek te bi arkadaşımın tanıdıgı mütahitten de sultangazi ugurmumcu mahallesinde inşaata başlıcakmış yülsek giriş 85 metrekare 90 000 tl ye bir sene de teslim edecek burda banka kredisi kullanıcam hangisi daha mantıklı ve prim açısındanda dogru tercih olur teşekkür ederim saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2011 | 11:03 tunç demir 830 Kişi okudu

Merhaba.. Nermin Tanrıkulu isimli bir bayan size Newista Rezidan

Soru

Merhaba.. Nermin Tanrıkulu isimli bir bayan size Newista Rezidansla ilgili bir soru sormuş. Öncelikle 62 m2 net bir daireden 2+1 çıkarabilmek için innovialar gibi ufak daireler yapmak gerekiyor. Ancak en erken 2.5 yıl sonra bitecek proje için bu metrekarede 180 bin tl fiyat söylenmesi hoşuma gitti. Newista'da yapıldığında o bölgenin merkezi kısımlarında boş arazi kalmayacak, bu da fiyatları daha da yükseltecek. Ne yalan söyleyeyim newistanın fiyatlarını gördükten sonra papatyadaki 60 m2 net 1+1 dairelerimi satmaktan vazgeçtim ) Benim merak ettiğim şey şu insanların algısı küçücükte olsa 2+1 evim olsun mu yoksa geniş ferah gerçekten oturulabilecek 1+1 mi? Newista aynı metrajlı 2+1 i 2.5 yıl sonra teslim için 180 den kelepir diye satabiliyorsa, benim 2 ay sonra teslim dairelerimde en az 180 eder mantığındayım.. Büyükşehir Belediyesi yıllardır iyi çalışıyor, hiçbir zaman yatırımın yerlere ulaşım konusunda yatırım yapmakta geri kalmadı. Şuan inşaatın en yoğun olduğu bölge esenyurt - beylikdüzü bölgesi ve neticesinde bahçelievler - beylikdüzü metrosu da bir iki yıla başlayacaktır, bunun olmaması kaçınılmaz. Eğer metro projesi başlarsa o zaman bu dediğimiz fiyatlarda konuşulmaz, 1+1 ler 200 binin üzerinden başlar ve projesine , lokasyonuna göre 350 - 400 bine kadar 1+1 olur. Sen ne düşünüyorsun?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ekim 2011 | 14:55 Aykut ANIL 830 Kişi okudu

Cevabiniz icin cok teşekkür ederim. İstwest\'i ilk önce oturm

Soru

Cevabiniz icin cok teşekkür ederim. İstwest'i ilk önce oturmak icin düşünüyorum. Fakat ihtiyaç halinde satmaya mecbur kalırsam zarar etmek istemiyorum. Benim Florya'daki evim 25 yıllık 6,50 mt nizamı imarlı ve iskanlı. Florya'daki imar durumu değişecek mi? Florya Avrupa konakları ve Koru Florya 12,50 mt imar izni ile yapılıyor sanıyorum. m2 fiyatları da 6500 tl civarında. Tüm Florya 12,50 olur ise benimki gibi eski evler yıkılıp, yerlerine yenileri yapılacağından çok pirim yapar diye düşünüyorum. Sizce bu olacak mı, yoksa beklemeyip elimizdekini yeni projelerdeki dairelerle değiştirmeye mi bakmalı?Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Eylül 2011 | 22:58 Eray Akin 830 Kişi okudu

iyi çalışmalar, gül istanbul evleri akayapı inşaatın beyli

Soru

iyi çalışmalar, gül istanbul evleri akayapı inşaatın beylikdüzündeki projesinde yüksek giriş bitmiş daire 2+1 100 meterkare 99000 60 ay faizsiz ödeme seçeniyle yatırım acısından düşünülenebirmi,proje lokasyonu ve konutun yüksek giriş olması acısından değerlendirebilirmisiniz teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2011 | 14:31 mehmet öztürk 830 Kişi okudu

tebernüş bey merhabalar, ali bey\'in ıspartakule\'de altınşe

Soru

tebernüş bey merhabalar, ali bey'in ıspartakule'de altınşehir halkı ile buluşmasını görünce o bölgenin çocuklarının çok zor şartlarda yaşadığını burdan belirtmek istedim. umarım ali bey o bölge çocuklarına (bayramtepe, güvercintepe, şahintepe) bir çocuk oyun alanı hediye eder. bunu niye özellikle belirtim, o bölge halkı iki ağaoğlu projesi arasında kalmış tam bir mahrumiyet bölgesi. ali bey siyasi iktidarda tarafını ağaoğlu 212 inşaatına sayın başbakanın dev posterini asarak göstermiş. bu kadar güç birleştiğine göre o bölgeye böylesine bir hediye kolay olsa gerektir. birde o bölgede bir slogan var bunu da belirteyim, bölge imar sorunu yaşadığı için diyorlarki ağaya 32 kat çobana 2,5. saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mayıs 2011 | 23:19 hilal bayram 830 Kişi okudu

Tebernüş Bey İyi Günler, Özgür Ergenç beyefendinin sorusun

Soru

Tebernüş Bey İyi Günler, Özgür Ergenç beyefendinin sorusunun cevabı ile biraz bilgim var. O bölge projeleri ile ilgilendiğim için (Eyüp,GOP). Maalesef Avrupa Konutları TEM'de treni kaçırdığımız için) 2. Etap için de netlik olmadığı için başka projelerin sunumunu beklediğimden araştırma yapıyorum ) Bakırcı Yapı Küçükköy'de belirtilen bölgede (Taşocaklarının bulunduğu çevrede) 5 blokluk site inşaatına yakın zamanda başlayacakmış. 14 katlı 5 blok yapılacakmış. Daire metrekaleri Alibeykonaklarından daha yüksek olacakmış. Diğer projeden farklı olarak yüzme havuzu da yapılacakmış. Ancak Alibeyköydeki proje kadar yeşil alan olmayacak sanırım. Çünkü Küçükköydeki arazi daha küçük. Nisan ayında kataloglar ve maketler hazır olacakmış. Şimdilik ön talep toplanıyor. Ön taleplere göre müşterilere tanıtım yapılacakmış.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2011 | 10:12 Selva Mat 829 Kişi okudu

Tebernüş Bey,bu soruyu spekulatörlerden çok çekindiğim içi

Soru

Tebernüş Bey,bu soruyu spekulatörlerden çok çekindiğim için korkarak soruyorum,isterseniz soru kısmını yayınlamayıp,isim vermeden cevaplayabilirseniz daha mı iyi olur ,çünkü emlakçılar ve kat malikleri fiatları şimdiden çok arttırdılar.Ataşehir imar-iskan bloklarından ev almamamızı tavsiye eder misisniz? 65 m2 daire 260.ooo lira ve çok eski ,ancak dönüşüm için çok yakında ihale açolacağını sağlam bir ağızdan duydum ,karlı olut-r mu ? 2.sorum varyap meridyen den stüdyo daire almak (31 m2 ve kasım teslim 252.000tl) kira getirisinin 1500 dolar olacağı belirtiliyor .Hangisi sizce daha karlı olabilir.Çok teşekkür derim ,saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2011 | 11:18 ASUMAN AKÇA 830 Kişi okudu

İyi sabahlar,avrupa konutları bunu ilk kez yapmıyor. Tem \'de

Soru

İyi sabahlar,avrupa konutları bunu ilk kez yapmıyor. Tem 'de 2. etap satışa çıktığı sabah avrupa konutları çalışanları, satış ofisindekilerde kuyrukta bekleyenlerde şaşırmıştı ve çok sinirlenmişti. Emlak konut ekrandan iyi şerefiyeli evlerin hepsini bloklamıştı sadece 1. katlar ve zemindekileri bırakmışlardı. Sonra zamanla o konutlar satışa açıldı. Tahminen bunların yaşanmaması için öyle bir strateji uygun gördüler. Avrupa konutları iyi iş çıkartıyor şu yönde en büyük eksik olan site yönetimini düzgün yapıyor oturanlar ondan çok memnun buda çok iyi bir reklam unsuru oluşturdu. Fiyatlar sürü psikolojisi sonucu artarak satılır işin komik tarafı tem de emlak konutun blokladığı evler kriz çıkınca hepsi satışa geri döndüğüydü. Kuyruk yoktu ve hatta satış ofisine uğrayan yoktu. SONUÇ; Tem'deki satış koordinatörü olan o düzgün beyefendi adamın işine son verildi. Adamcağız emlakçı oldu.(her şirket statejisi klasiği satış pazarlama'nın başını kesin!)Şu anki kordinatörün kişiliğini bilemem ama Teknik yapı'dan gelme o firma'ya da hiç sempatim olduğunu söyleyemem. Gerçekten emlak konut TOKİ çalışanları oturmak amaçlı kendi ve çevresine aldırdıysa hayırlı uğurlu olsun ama TRADE amaçlıysa suyunu çıkarırlar oranın da sonuçta üzülen taraf Süleyman Bey olur başkası olmaz. Çünkü o adam bence değerli bir adam. Yatırım için alacak olanlar bence sürü psikolojisiyle düşünüp Tem'deki fırsattı kaçacak belki gibi düşünmeye başlamamalı. Sizin dediğiniz gibi emlakta firsatlar bitmez. Bence bu satış stratejisi eroğlu ve elit city ye yarar onların satışları hızlanabilir Soyak gelirsek dün uğradığımda beğendiğim şerefiyeli 2+1 85m2 daire 243,000 idi. yani m2 fiyatı 2,800 civarı indirim var ama her projede olduğu gibi fiyatlarla oynamalarda var. Bütün MIT gelse o projeyi satamaz bence yada ben almam kapalı otoparktan daire başı 5-10 kar etmek isteyen firma stratejisi nasıl bir mantıktır anlayabilmiş değilim 2011 yılında. internetten satış düşünüyorlardı utanmadan.Halkalı da 3-4 tane emlakçıya danışsalardı projeleri için daha mantıklı olurdu bence. Saygılar, iyi pazarlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2011 | 00:58 murat demir 829 Kişi okudu

Merhaba,Halkalı Toki Konutları Açelya Sitesi\'nde oturuyorum (

Soru

Merhaba,Halkalı Toki Konutları Açelya Sitesi'nde oturuyorum (Manolya Sitesi' nin karşısındaki bloklar) Bloklarımızın hemen çaprazında Manolya sitesi, Akasya Sitesi ve Astera Park' ın arasında kalan etrafı çevrili bir arazi bulunuyor. Bu arazinin devamında da zaten Avrupa Konutları 3 inşaatı başladı. Daha önceki yazışmalardan takip edebildiğim kadarı ile bu arsayı Küçükçekmece Belediyesi' nin ihalesi sonucu Erkan Er Mühendislik' in aldığını ve konut imarlı bir arsa olduğunu belirtmiştiniz. Sabah arsaya baktığımda satış ofisine benzer bir yapının kurulumuna başlandığını gördüm. Bu arsaya ne yapılacağı hakkında bilgi almak istedim. Teşekkürler, İyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2010 | 11:33 SERKAN MUTLU 829 Kişi okudu

Müşterek Mülkiyet olan ticari işyeri malikleri 3 kardeş 1/

Soru

Müşterek Mülkiyet olan ticari işyeri malikleri 3 kardeş 1/3 eşit paylara sahip.Paydaşın Biri hile ve desise ortamı yaratarak ve kardeş olma hoşgörüsünü suiistimal ederek 5 senedir sözleşmesiz ve sözlü veya yazılı harici anlaşmasız olarak gayrimenkulu diğer 2 paydaşın rızası olmadan kullanıyor ve kirada vermiyor,vermiyeceğini de açıkca söylüyor bildiğinizi yapın diyor..(Bu 3 kişinin ayrıca babadan miras kalan ve tapuda hisseleri belirtilmiş müşterek mülkiyet ortaklığı olan birde tarla vardır tarla her sene kiraya verilir geliri paylaşılır.) Ancak anlaşmazlık konusu olan ticari gayrimenkul ile ilgili olarak 5 MART 2009 T de 2 hissedar olarak 5 senedir kiracı durumunda olduğundan ve bu kadar zamandır kira ödemediğinden ve yasal işlemler yapılacağından bahisle İhtarname çektik.İhtarnamenin kendisine tebligat şerhini aldım. Cevap yok.1)Ecrimisil davası açsak 5 senelik kira ve gecikmelerini alabilirmiyiz ?2)Yoksa ihtarname Tarihinden bugüne mi ecrimisil davası açmak doğru olur ve süratle netice verir?3)Açılacak Davanın sonucunda karara bağlanacak kira borçlarını ödeme imkanına sahip de değil bu durumda icra ve hacizmi yapacağız ? biriken kira borçları ve gecikmelerini Ödesede ödemesede, devam edecek kira bedellerini ödeme imkanı yok çünkü işyerinde kahvecilik yapıyor ve masraflarını dahi çıkartamıyor .Bu durumda rayiç kira bedellerini sürekli olarak ödeyemeyen konumda olacak.Sözleşme yokken İşgal ettiği ve kira ödemediği/ödeyemediği bu yerden tahliye edilmesi mümkünmüdür ?4)Daha sonra İzalei Şuyuu açarak (Mağazanın alanı büyük ve asma katlı )3 çe bölmek istiyoruz.Cevap ve tavsiyelerinizi beklerim.Teşekkürlerimle iyi günler.Ahmet N Kaya

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2010 | 14:43 Ahmet N Kaya 829 Kişi okudu