1-2 blok yöneticisi 21 bloklu site yönetiminden ayrılabilir mi
Mrb. Biz Nevşehir Merkez Toki Konutları, 21 bloktan oluşan siteyiz. site olarak sadece sulama ile ilgili hizmet veriyoruz,her bloğun kendi yöneticisi var ve gelir giderleri ayrı tutulmakta,1-2 blok siteden ayrılmak istemekte ,bunlar ayrılabilirmi ,ayrılırsa nasıl bir yol izlemeli. teşekkürler.
